POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

24 února, 2022

Výzva 2022 a odkazy na vaše příspěvky

Vím, že je dění kolem nás vážné a z médií neslyšíme zrovna hezké zprávy a strach z války má asi každý z nás.  Chtěla bych nás všechny přivést na příjemnější myšlenky a tak jsem se rozhodla pro tuto výzvu.

Vzhledem k tomu, že si s námi počasí hraje a jeden den leží sníh
 a další den svítí sluníčko, rozhodla jsem se vyhlásit fotografickou výzvu s názvem 

VOLÁNÍ JARA.

Na pořizování fotografií je dostatek času, tedy do 20. března 2022.  
Jde o fotografie pořízené z letošního předjaří,  nikoli z archívu. 

Vzhledem k tomu, že se už objevily první články, najdete zde i odkazy.
Moc se těším na všechny vaše fotografické úspěchy týkající se jara.

PŘEJI VÁM DOBRÉ SVĚTLO A ŠTĚSTÍ NA ZAJÍMAVÉ ZÁBĚRY.

********
ZDE JSOU ODKAZY NA PRVNÍ ČLÁNKY K VÝZVĚ.
JIŘINA Z N. (Trvalka Dahlia)

MARTA D. (Tak trochu vyzobaná slunečnice)

EVA (Fotoblok)

ROMANKA (Grafika)

MARTA ( Fukčárinka)

JITKA (Jen tak si fotím)

MIREK (Všude žijí lidé)

44 komentářů:

  1. Jarko, to je opět skvělý nápad. Pokusím se také nějakou tu fotku ulovit, takže se do výzvy hlásím. Přeji hezký den, pá 😜🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda a těším se na tvoje fotografie

      Vymazat
  2. Ahoj Jaruško, hlásím se do výzvy. U nás už je jaro za dveřmi.

    OdpovědětVymazat
  3. Snad budu stíhat, téma je to velice lákavé☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Nepochybuji, že se Ti výzva podaří, na jaro čekám, zima mě nebaví. Mají to tedy být fotky pořízené do 20. března? Něco bych zkusila nafotit. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Z tohoto jednoho měsíce. Procházka venku a kdo nemůže, tam mu třeba něco jsem vykvete doma.

      Vymazat
  5. Jaru,zrovna dnes jsem fotila cestou z knihovny jarní kytičky.Hlasim se🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšila jsi mě
      .už se těším na tu krásu

      Vymazat
  6. Milá Járo, dokonce i můj muž si nedávno vzpomněl, jak jsem lovila loni fotky do tvé výzvy :o)
    Nezklamala si ani letos, s radostí se zúčastním!
    Přeji pokud možno hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc se těším na tvé fotografie. Chtěla jsem vás všechny přivést na lepší myšlenky.

      Vymazat
  7. Vzhledem k tomu že jsem už zas natěšená na jarní kvítka, a vzhledem k tomu že bych se stejně tak jako tak válela po zemi a lovila zajímavé záběry, byť jsem se zařekla že už ne, tak nebude tvá výzva žádný problém.... počítej se mnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším na tvoje fotografie. Jsem ráda, že se zúčastníš.

      Vymazat
  8. No i já se hlásím.
    Klidný den, Járu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je zase skvělý nápad uvidím co tady u nás rozkvete vždy to máme opoždění pod horama ale budu se těšit možná něco nafotím děkuji hezký den přeji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je také zima, ale první kvítka už se objevují.

      Vymazat
  10. Jarko, u nás jaro už téměř vypuklo a tak fotím, ale i zveřejňuji. Do výzvy se hlásím, určitě ještě něco nafotím. Mohu výzvu zveřejnit i dříve než 20.3.??, do té doby to nevydržím. :o)
    Přeji krásné JARO. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši můžeš dávat fotky i ve více příspěvcích. Je to o tom zpestřit si den a vzájemně se potěšit. Stejně chodím na vaše blogy pravidelně. Ten měsíc času jsem nechala kvůli tomu, že jsou místa se sníh drží déle a také pokud je hezky tak se objeví více druhů květin. Tak se moc těším na tvoje snímky.

      Vymazat
  11. Zrovna jsem si říkala,kdo letos vyhlásí jarní výzvu.U nás toho ještě moc nekvete,ale času je dost.Pokud budu mít ještě počítač na svém místě,tak se zúžastním.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, i když budešit hodně práce s bytem, tam jak tě znám, tak si čas na focení najdeš.Mc se těším na tvé fotografie.
      .

      Vymazat
  12. Dobře Jaruško, pokusím se ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc se těším a mám radost, že se zúčastníš.

      Vymazat
  13. Ahoj Jaruško,bezva nápad no opět se pokusím něco nafotit...Tak se hlásím do tvé výzvy.
    Hezký večer a víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc se těším.na Tvoje fotografie. Krásné dny ti přeji.

      Vymazat
  14. Jaruško je to bezvadný nápad , hlasím se , už u nás začínají kvést jarní kytičky a v pondělí se nám narodilo dálší jehňátko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu, moc se těším na tvoje fotky. Jsem ráda, že se zúčastníš.

      Vymazat
  15. Marti, určitě ano
    Času je dost a příroda se probouzí.

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško, to je od tebe velmi záslužná věc. Potřebujeme
    vnímat kolem sebe i krásno v probouzení přírody. Sice to každý dělá, ale mnohým vzaly události chuť cokoliv dělat a tím mučíme sami sebe a nikomu tím nepomůžeme. Určitě se do výzvy zapojím. Děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško mluvíš mi z duše. Proto jsem se pro výzvu rozhodla. Uvědomuji si vážnost situace, ale hlavu je potřeba zaměstnat i jiným směrem.

      Vymazat
  17. Rád bych se také přihlásil, ale ze zdravotních důvodů, které mi nedovolí moc chodit, bych něco takového těžko absolvoval. Celý uplynulý rok jsem téměř po celou dobu strávil v nemocnicích a abych se někam dostal, tak jsem si pořídil elektro tříkolku. Pokud něco připravím dám na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku děkuji za případnou účast. Vždyť fotit se nemusí květiny, ale třeba mláďata, cokoliv co patří k tomuto ročnímu období. Přeji hlavně hodně zdraví.

      Vymazat
  18. Výzvy jsou prima, ráda bych se zúčastnila, snad zvládnu něco hezkého nafotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, těším se na Tvoje fotografie. Měj se pěkně.

      Vymazat
  19. U nás se to už také začíná zelenat, pokusím se do výzvy zapojit ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis budu moc ráda. Těším se i na Tvoje fotky.

      Vymazat
  20. Jaruško zdravím a já se na krásné fotečky Vás všech s radosti podívám ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Fotit můžeš i mobilem.. Jde o to přijít na veselejší myšlenky .

    OdpovědětVymazat
  22. Výzva je prima a přinesla už hodně pěkných článků na mnoha blozích. Díky za ni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se také zúčastníš. Vždy je na co koukat.

      Vymazat
  23. Jaruško, moje zpracování výzvy je tady:
    https://kaleidoskop-podle-hanky.blogspot.com/2022/03/jarni-vyzva-kyticka-k-mdz-doplnena.html

    OdpovědětVymazat
  24. Přidávám se: https://visutazahrada.blogspot.com/2022/03/volani-jara.html, je to výborný nápad.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.