POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

13 března, 2022

Volání jara poprvé...

 Máme tu prosluněnou neděli a já připomínám, že 20. března je poslední den na moji výzvu k fotografiím na téma" Volání jara." Do příspěvků lze zařadit veškeré fotografie z probouzející se přírody a je jedno co zvolíte. Stačí fotografie slunečného dne z vaší procházky přírodou, první jarní květy, vracející se ptactvo pupeny na větvičkách...je mnoho možností. Těším se na vaše fotografie a tady dávám svoji ochutnávku.

 



Na louce už jsem našla kvítky bylinky z názvem rozrazil rezekvítek
Začínají kvést lísky a osiky. Na fotografii jsou lísky.
Doma mi vykvétá vánoční kaktus
Na záhonku před domem rozkvétají  odolné primulky
Koupila jsem si čemeřici. Na záhon ji zatím dát nemůžu, 
protože zem je ještě zmrzlá. Nechám si ji na nejchladnějším místě doma 
a ven půjde, až později.



Talovín zimní
Rozkvétají vrby
Určitě se mi ještě podaří něco na fotit.

34 komentářů:

  1. Ta první fotka čemeřice v protisvětle je luxusní! Rezekvítek už jsem na zahradě taky našla. Tedy takovej hóóódně maličkej....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy děkuji. Už jsem začala přidávat odkazy na vaše blogy, aby se i ostatní čtenáři blogů mohli potěšit jarní krásou.

      Vymazat
  2. Jejda, budu muset vyrazit do zahrady s foťákem!!! Snad to stihnu☀️

    OdpovědětVymazat
  3. Jarko, skvělá ochutnávka, díky za ní 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Už jsem přidala odkaz na Tvůj příspěvek...

      Vymazat
  4. Járo, to jsou barvy. Krásně jsi čarovala s aparátem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Také odkaz na Tvůj blog už je přidaný. Měj se pěkně a těším se na další příspěvky.

      Vymazat
  5. Bože, to je nádhera, Járo!
    Pohled na tyhle fotky mě skutečně potěšil.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc Ti děkuji a těším se i na Tvé příspěvky. Měj se moc pěkně

      Vymazat
  6. Jarko, už mám něco nafocené a brzy zveřejním. U vás už to krásně kvete a pučí, radost pohledět.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji a těším se moc na příspěvky.

      Vymazat
  7. Začínající jaro v celé své kráse.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky už mám, ale ve foťáku, pořád dělám něco jiného, ale snad stihnu Tvůj termín. Přeji krásné dny, které už připomínají jaro, i když astronomicky ještě "kraluje" zima. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc se těším na Tvoje fotografie. Ano to pravé jaro začne až 20. 3. v 16.33 hod.. Měj se pěkně.

      Vymazat
  9. Jaruško moc hezké fotečky no já ještě nic nenafotila byla sem marod tak doufám že něco ještě nafotím máme to vždy opožděné hezký den přeji krásný týden ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, to nevadí. Do neděle je času dost. Hlavně, že už je Ti dobře. Hezký den.

      Vymazat
  10. Jarko, je to bohatá nabídka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku moc děkuji za komentář. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  11. U vás to už opravdu krásně kvete, nejvíce mě zaujal ten vánoční kaktus! U nás je bohužel teď ještě sníh, už bylo hezky a zase nám napadl, už se nemůžu dočkat pořádného sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss u nás je chladno, ale na záhonku před domem už se rostlinky snaží. Teď jsme měli týden slunečno, ale pořád mrzlo a když by mohlo být teplo, tak foukal ledová severák. Měj se pěkně a děkuji Ti.

      Vymazat
  12. Jatuško, krásná kvítka, díky za připomenutí výzvy, ale nevím nevím. U nás toho moc nekvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady toho také moc nekvete, jen pře domem sněženky. ale výzva se netýká jen květin. Dej prostor i své fantazii. Měj se hezky a děkuji za komentář

      Vymazat
  13. Jaruš, jaro je tady, nádherná pastva pro oči super fota ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky jara ♥ díky za připomenutí termínu výzvy ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško krásně jsi čarovala s přírodou krásné opravdu moc..u nás toho moc nekvete máme poměrně zimu jen dnes bylo přímo jarně, opatruj se a krásný víkend přeji.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji moc. při tom je u vás mnohem tepleji. Já ty květy také hledám, ale na záhonku před domem mám plno sněženek, tak že fajn...

      Vymazat
  16. Nádherné fotografie, jak z výpravné učebnice botaniky.
    Čemeřici jsme si teď také koupili, je to docela zvláštní rostlina, když květ se příliš neliší od listů.

    OdpovědětVymazat
  17. Miloši moc děkuji a přeji vám ať vám čemeřice hezky roste a dělá radost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.