POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

28 dubna, 2022

Brzy ráno...

 Od Velikonoc jsem se doma léčila z nachlazení,  které jsem si "uhnala" na výletech do České Kamenice a později ještě do Tiských stěn. Konečně se mi ulevilo a já už jsem toužila vyrazit do přírody na procházku. Vstala jsem krátce po páté hodině a kolem půl šesté vyrazila ven. Ještě bylo šero, ale obloha na východě se barvila do oranžové barvy. Jen že než jsem došla do luk,. začala se zatahovat docela. Přesto jsem to nevzdala a v procházce pokračovala a také fotila. 

Moji pozornost přilákaly orosené květy stromů.
Pohled na Lužické hory před východem slunce. To vycházelo do mraků a tak jsem na něj nechtěla čekat a pokračovala jsem kolem lesa dál, k rybníkům. 
Pohled z druhé strany lesa na Dymník a Vlčí horu. Krajinu halí  mrazivý opar.
Na louce se pásli dva velcí srnci. Původně jsem si myslela, že se jedná o mladé jeleny, 
ale uvědomila jsem si, že ti v tuto dobu shazují paroží.




Nejsem ranní ptáče sama. Na břehu u Racku už seděl rybář 
a to ještě nebylo ani sedm hodin.

Rybník Racek s ranním oparem


Tady jsem vyplašila strnada obecného. 
Tak zblízka jsem ho viděla poprvé. Mrzelo mě, že nemám nasazený velký objektiv.

Tady se objevil kapr, ale rybář sedí o kus dál...

První letošní pavučina
Rybník Tůň






Vlčí hora. 
Vrátila jsem se k Racku, jestli ještě neuvidím strnada. Chvíli jsem čekala, ale byla mi zima, tak jsem se vydala k domovu.


Vlak   před půl osmou jel od Šluknova

Tentokrát jsem  se vracela po Šluknovské ulici. Jsou tu krásné chaloupky, 
ale je tu dost velký provoz a tak tudy moc často nechodím.

52 komentářů:

  1. Přeji hlavně hodně zdraví, takové dlouhé nachlazení dokáže opravdu potrápit! Fotky jsou nádherné, nejvíce se mi líbí detail pavučiny ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře Jaruško,že jsi zase zdráva a krásnė fotíš.Hezký večer.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji. Hezký den Ti přeji.

      Vymazat
  3. Járo, moc pěkná procházka - už bych některá ta místa nepoznala. Tu cestu od šraněk v Rbk k rozcestí v D.Křečanech jsem znala zpaměti...ale je to moc let.Na kopečku bývala hospoda a šikmo naproti bydleli Opočenští. Jinak si další už nevybavuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  4. Jaruško zdravím a děkuji za komentáře. Nádherná procházka a hlavně suprové fotky **********

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, fotky jako vymalované. Nádhera. Opět se kochám. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji moc. Krásný víkend ti přeji.

      Vymazat
  6. Járo, jsem moc ráda, že ti je dobře. Tvé procházkové fotky mám moc ráda.
    Přeji pohodový pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji ti krásný víkend.

      Vymazat
  7. Krásná vycházka, mám ráda když země vstává, je to takové v poklidu. Hladina na vodě byla klidná a máš krásné zrcadlení. A korálková pavučina je super. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Mám ráda ranní procházky, kdy nepotkáme ani živáčka. Jen já a příroda, to je prostě super.

      Vymazat
  8. Jako vždy krásné fotky z Tvé ranní vycházky po okolí.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní29/4/22 09:50

    Lezarts
    Jo,Jo…ranní ptáče dál doskáče, doloženo krásnou fotografií. ☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Rána jsou v přírodě nádherná, jen se už musí brzy vstávat. Měj se pěkně.

      Vymazat
  10. Asi mrazivá, leč moc pěkná procházka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mrazík byl, ale když je člověk do něčeho zapálený, tak ani za nevadí.

      Vymazat
  11. Evi, moc krásná ranní procházka. Jsem ráda, že už je ti lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy Jaruško, popletla jsem si blogy. i když jsem věděla, kde jsem, oslovila jsem tě špatně. omlouvám se.

      Vymazat
    2. Maruško děkuji. Přeji ti krásný víkend.

      Vymazat
    3. Maruško už sei.to také stalo. O nic nejde.

      Vymazat
  12. Jaruško srdečně Tě zdravím a přeji Vám klidný pátek i víkend...děkuji za komeník...opatrujte se...snad už bude tepleji...jukla jsem na foto...umíš krásně fotit !!!

    OdpovědětVymazat
  13. Irenko moc děkuji. Také ti přeji krásný den i vikend

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, to jsi měla pěknou procházku, super fotky. Doufám, že už Ti je lépe. Hodně zdravíčka přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky se mi, Jaruško, tradičně hodně líbí, umíš krajinu nejen pěkně vyfotit, ale i dobře popsat. Je to pro ty vzdálené, jako jsem já, abychom se lépe orientovali. Obdivuhodné jsou ty fotky srnců, nedávno tu byly srnky, musí se jim u vás dařit a možná si na Tebe už zvykli, že vyfotíš a neuškodíš ☺.
    Hlavně, že se zdraví vrátilo, tak přeji příjemný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
  16. Hani moc děkuji. Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  17. Moje oko se potěšilo z krásných fotek od ranního ptáčete, to by jinak nikdy nevidělo 😁 Moc hezké. Jarko, pěkný víkend 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji, Přeji Ti krásné májové dny.

      Vymazat
  18. Jaruško zdravím opět krásné fotečky vždy se ráda koukám a počtu-hezký víkend přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc děkuji a přeji Ti krásné májové dny.

      Vymazat
  19. ahoj Jaru, přišla jsem se tě pozdravit
    moc krásné fotečky

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravím Jaruško, opět krásné momentky jako vždy a jsem ráda že ses uzdravila tak se hlavně opatruj a prima neděli přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji Ti krásné májové dny

      Vymazat
    2. Jaruško i já děkuji za krásné fotečky v mé knize, které vždy zahřejí a že to hodí do spamu pravděpodobně to dělají smajlící jelikož já mám PC hodně zabezpečen není závada u mne to se prostě zde stane. Tak doufám, že se už někde líbáš pod rozkvetlým stromem hihi...a díky za pochvalu jsem ráda, že se obrázky líbí.

      Vymazat
    3. Ivetko, já mám kancelářský počítač a tam smajlíci nejsou a ani je nepoužívám. Přeji Ti krásné májové dny. Prostě se občas komentář ztratí a objevím ho ve SPAMu,. Pokud tam spadne tak ho pak zveřejním.

      Vymazat
  21. Jaruško přišla jsem Tě pozdravit a popřát KRÁSNÉ MÁJOVÉ DNY.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji a přeji Ti krásné májové dny.

      Vymazat
  22. Jaruško, děkuji za nádhernou ranní procházku přírodou. Moc krásné záběry.

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné fotky, hlavně že jsi opět zdravá ♥

    OdpovědětVymazat
  24. Je dobře že už jsi Jaruš zdravá a můžeš v plné síle fotit krásné jarní obrázky,které vždy potěší..

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní8/5/22 06:59

    Vija
    Krásná ranní procházka, Járo. Přeji hezké a zdravé dny. J.

    OdpovědětVymazat
  26. Po páté hodině na vycházku? V mém prvním zaměstnání jsme měli začátek pracovní doby v 6:15 a vzpomínám na to jako na nejstrašnější období svého života.

    Ale fotky za to opravdu stály, i když chlad z nich je také cítit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ranní vstávání nevadí, naopak. Děkuji za komentář a přeji krásné jarní dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.