POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 května, 2022

Když to kvete...

Ráda pozoruji dění v trávě. Motýli ještě moc nelétají a tak snad i těch se na loukách dočkám. Zatím fotím chmýří a první luční květy.
Kopretina už se snaží
Vlaštovičník větší
Smetanka lékařská (pampeliška)

..a po odkvětu

Kopretina
Orlíček
Drobnuška ostružiníkovitá


Rozrazil sedmikvítek

 

42 komentářů:

  1. Jaruško krásné fotečky-

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, krásné fotky. Nejvíc mne berou ty kopretiny. Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji. Krásný nový týden Ti přeji.

      Vymazat
  3. Járo, líbí se mi kytky i drobná zvířena, kterou nafotíš a ještě to máme s popisem. Parádní encyklopedie. Na tebe je spoleh. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko to teprve začíná. Ještě těch živočichů moc vidět není. Chybí mi motýli. Děkuji Ti a přeji krásný den.

      Vymazat
  4. Moc hezké, zrovna dnes jsem chystala příspěvek z květnových fotek, ale tak hezké nemám, fotím jen běžným digitálem. Tvůj aparát dělá krásné makro, ta kopretina s mouchou je parádní nebo odkvetlá pampeliška.
    Jaruš, přeji úspěšný nový týden. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Ráda fotím takové detaily, jen letos ještě chybí některé druhy motýlů. zatím jich moc vidět není. Měj se hezky a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Anonymní22/5/22 22:45

    Lezarts

    Krásný katalog lučního kvítí☀️

    OdpovědětVymazat
  6. Jarunko moc zdravím a samou nádheru tady máš děkuji a hezký nový týden přeji ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji ti. Komentář byl ve spamu, a teď jsem ho zveřejnila. Měj se hezky.

      Vymazat
  7. Půvabné detaily, Járo!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, nádherné detaily. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  9. Krásné detaily, kterých si běžně nevšimneme. Skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. a já mám takové drobnosti docela ráda.Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  10. Nádherné záběry kytiček Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní fotky Jaruško, mám ráda pampelišky, na lodžii mám letos také orlíček ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Vím jak mivas lodžií rozkvetlou.

      Vymazat
  12. Moc krásné fotky kytiček Jaruško...obdivuji,přeji krásné dny...

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní23/5/22 11:37

    Jaruško zdravím a přeji příjemný nový týden...okomentovala jsem ti jak jste byli v Šenově ale asi jsem tam blbě klikla...tak zhruba....škoda že si nedala vědět...mohli jsem se tam vidět....je to kousek ode mne...fotečky máš moc krásné...jste oba opravdu super a tak Vám přeji další výlety a hlavně hodně zdravíčka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji. Můžeme se klidně sejít někde u kafíčka

      Vymazat
  14. Anonymní23/5/22 11:41

    Máš to tu nějak jinak nastavené...teť jsem psala a anonym...Tak se představím Irena...jo už to vidím...tak příště...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko,to kdybych věděla, tak bych se ozvala. Jenže já nevim kde přesně bydlíš( myslím obec) a ani před nevím, kam si výlet naplánujeme. Většinou se rozhodneme ráno podle počasí. Děkuji za komentáře a měj se moc hezky. Třeba nám to někdy vyjde.

      Vymazat
  15. Moc krásné detaily.Manžel se mnou dnes ráno zajel kus za město,ale zrovna tam nic nekvetlo.
    Jaru,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Na loukách u nás zatím kvetou hlavně trávy. Květy hledám v trávníku před dom nebo když někam jedeme. Hezký večer.

      Vymazat
  16. Jaruško, nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško zdravím, překrásné fota, kytičky mám moc ráda ♥

    OdpovědětVymazat
  18. U vás to už krásně kvete! Krása, moc se mi líbí ten fialový orlíček ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Měla jsem i růžový ale zmizel mi.

      Vymazat
  19. Krásné fotky, ideální do knih botaniky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.