POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

05 srpna, 2022

Výběr z procházek.

Pro tento příspěvek jsem vybírala fotografie z několika posledních dní, kdy jsme se šli projít. Já občas vyrážím na procházky brzy ráno. Někdy fotím, někdy ne...
To je jedna z těch večerních, před západem slunce.
Sluníčko zapadalo do mraků.
Rybník Cihelna



 Místo toku jsou ve Pstružném potoce místy jen kaluže vody. Máme tu veliké sucho. 
Tak vyschlý Pstružný potok nepamatuji.
Cesta lesem k přehradě. Přehradu jsem nefotila, protože tu lidé koupali své psy.
Mraky se sice honily, ale zase nepršelo...
Hodně se tu v okolí staví nové domy. Také tady se připravuje pozemek.
Na tuto louku jsem ještě loni koukala z okna. 
Dnes už je tu také staveniště a buduje se nová silnice.
Další den ráno jsem vyrazila do luk nafotit vycházející slunce.

"Motýlí louka" se už mnoho let neseká. 
Chodím sem,  jen když jsem nastříkaná repelentem. Tráva je někdy vyšší než já.

 Fotila jsem ještě "hmyzáky", ale ty už dám  na blog "Příroda".
Přeji vám krásné letní dny.

25 komentářů:

  1. Járo, jako vždy si dáš procházku a pěkně ji zdokumentuješ. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Je to výběr z několika dní. Dnes ráno jsem také byla, ale modrá obloha není na foceni nic moc a tak jsem ani nefotila. Přeji Ti hezký víkend a opatruj se.

      Vymazat
  2. Jaruško, některé fotografie by byly pěkné v rámečku a mohly by zdobit interiéry. Ty jsi byla na procházce v přírodě, my jsme dnes byli ve městě. Také jsem fotila.
    Přeji pohodový víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za pochvalu. Jsi hodná. Já jsem vyrostla na okraji poměrně malého města a tu přírodu mám od mládí tak nějak "pod kůží"...Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  3. Járo, tvé fotky mě potěší vždycky. Nádhera!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  4. Jaruško opět krásné fotečky...děkuji Ti za ně a že se mohu také kouknout...přeji bezva víken...ochladilo se a je moc fajn:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji. třeba se někdy jukneme i do té vaší vesničky. Určitě i tam je krásně.

      Vymazat
  5. Tady předpověď vyšla. Tedy až na ty divoký bouřky. Ale někdy od půlnoci prší a prší a prší. A je pěkná kosa. Oproti včerejšku to je pěkná rána mezi oči když člověk vyleze ven.... já večerní procházky nestíhám, jsem v práci a domů dojedu urvaná tak, že jen s chutí skočím do bazénu a pak zalezu relaxovat. A ráno spím jak dřevo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy to Ti trochu závidím,. U nás sprchlo jen málo v noci na sobotu a konec. Sucho pokračuje. I studny už vysychají a to je zlé...

      Vymazat
  6. Hezky se na Tvoje fotky dívá !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní6/8/22 14:30

    Lezarts
    Je příjemné mít hezkou přírodu, hned za humny a hezky se o ni na blogu podělit😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko to je výhoda malých měst, že jdeš deset minut a jsi v přírodě...v louce nebo u lesa a prostor je Tvůj....

      Vymazat
  8. Járo, tvoje fotky se nikdy neomrzí. Prohlížím si je moc ráda. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, další výstavní fotografie ke kochání. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc Ti děkuji a přeji Ti krásný nový týden. Ať se ti dobře daří.

      Vymazat
  10. Opět krásné fotky,ráda si je prohlížím,hezké letní dny a mnoho dalších fotoúlovků...

    OdpovědětVymazat
  11. Další parádní podívaná. Krásné fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Obdivuji tě, že chodíš na procházky ráno, v tu dobu se mně nejvíc chce spát. Ale vidím, že o hodně přicházím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.