POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

16 srpna, 2022

ZOO Děčín

... pokračování výletu č. 19 z 11. srpna 2022

Fotek jsem pořídila hodně, ale měla jsem zavřený displej a fotky nekontrolovala a spousta mi jich nevyšlo podle mých představ...ale nevadí...























21 komentářů:

  1. Nádherné obrázky. ZOO jsme tenkrát nestihli, tak díky tobě jsem měla možnost se projít. Surikaty u mě vedou:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, to jste měli hezky, my jsme tam byly se st.vnučkou loni touhle dobou a pršelo nám, ml.vnučka zůstala v Bnš v chatičce a četla si. Ulice kolem synag. je pěkně strmá, tam jsem to vyfuněla do kopce s problémy.Máš hezky vyfocené to ptactvo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, my jsme šli nahoru cestou lesem. Je to sice delší, ale příjemnější a zdaleka ne tak strmé. Zvláště v těchto vedrech tam bylo příjemně. Děkuji Ti moc a přeji krásný den.

      Vymazat
  3. Jaruš, byl to dobrý nápad zajít do ZOO, já tam občas ráda chodím a fotím zvířata. Děčínskou samozřejmě neznám, ale upoutal mě ten medvěd, u nás vybudovali nový výběh pro medvěda "Čitván", jenže co jsme tam byli, méďu jsme nezahlédli, tam vždycky konstatujeme, že je jak manželka poručíka Columba: všichni vědí, že existuje, ale nikdo ji neviděl. 😉 Je ta vaše ZOO velká?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Je to jedna z nejmenších zoologických zahrad. Tentokrát se tam hodně staví a opravuje, a navíc v těch vedrech byla spousta zvířat schovaná v budkách nebo v pavilonech, kde byl chládek. Měj se moc hezky

      Vymazat
  4. Zvířátka jsou vděčný objekt k fotografování.Surikaty to u mě vždy vyhrávají.
    Jaru,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. také jsme u nich vydrželi nejdéle a bavili se tím, jak si kradou od tlamičky listí...je u nich víc zábavy než u opic. Děkuji Ti a měj se pěkně.

      Vymazat
  5. To jsi měla Jaruško super výlet. ZOO parádní ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru, moc ráda chodím do ZOO a ráda jsem se díky tobě mrkla do té v Děčíně. Tam jsem nikdy nebyla. Krásné fotky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Měli jsme kdysi v plánu toto ZOO navštívit, ale nezbyl nám na to čas. Vlastně bylo hlavním cílem Hřensko. Jsem ráda, že jsme si ho užili v plné kráse. Pořídila jsi krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Ono bylo dost zvířat schovaných před vedrem a někde se upravují výběhy, tak jsme všechny neviděli. Děkuji a měj se pěkně

      Vymazat
  8. Anonymní20/8/22 13:25

    'Lezarts

    Nevyhledávám Zooparky, ale na obrázky zvířat se ráda dívám☀️

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Samá nádhera***************

    OdpovědětVymazat
  11. Kouzelné jsou ty surikaty (resp. mně ta stojící zvířátka je trochu připomínají), medvědi ve mně ale budí hrůzu, dnes už bych se do slovenských hor asi nedovážil.

    OdpovědětVymazat
  12. Miloši,to jsou psouni. Surikaty mají delší ocásky a jsou štíhlejší. Díky za komentář.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.