POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

25 září, 2022

Podzimní - 1. část

 Vzhledem k tomu, že od pondělí 26. září,  začínáme  v bytě s opravami po zatečení, snažila jsem se ještě poslední dny před opravami vyrazit do přírody a pořídit nějaké fotografie. Počítám, že tu nějaký čas nebudu a tak přidávám výběr  těch podzimních fotografií, pořízených v posledních dnech. Příspěvky připravím dopředu a zobrazovat se budou postupně, každý den něco.

Na vaše blogy, pokud mi vyjde trochu času, tak nakouknu na mobilu, ale nevím zda budu stačit přidávat komentáře. Tak že si všechny vaše příspěvky určitě projdu později, až budeme mít hotovo. 

Ranní procházka z 22. září 2022

Mlha je na focení náročná, ale i zajímavá.



Mlha pomalu padala dolů a vytvářela chvílemi náznaky tvořící se duhy.
Detaily orosených pavučin na rostlinách mě vždy upoutají svojí zvláštní krásou




Rybník U Natury
Dymník už vykukuje z mlhavéhozávoje.

Rybník Racek





Mlha se pomalu rozpouštěla a mě čekala ještě cesta domů.
Muchomůrka s vykousaným srdíčkem
Podoubák byl bohužel plesnivý a tak jsem ho ani netrhala, ale přikryla trávou a listím.
Prošla jsem lesem a Lužické hory už také začaly vystupovat z mlhy.
Tam dole pod kopcem je schované v mlze naše město.
Na posekaných loukách ještě vykvétají kopretiny


Pokračování další den...
Přeji vám krásné a pohodové podzimní dny.

39 komentářů:

  1. Jaruško zdravím a děkuji za milá slovíčka. Fotky překrásné, z mlhy vykoukla příroda i srnka ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. K tobě jdu, Járo, za pěknými snímky najisto! A bude to tak jistě i další dny. Ta mlha a srnky, to si nedám ujít.
    Hlavně, ať vám to jde od ruky a máš brzy byt zase jako klícku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Vážím si Tvé pochvaly. Moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  3. Jarunko tak jsem nakukla samou nádheru tady máš děkuji.♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a přeji Ti klidné dny.

      Vymazat
  4. Jaru, moc děkuji za kouzelné podzimní fotky a přeji bezproblémový průběh všech prací!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotografie.Já jsem na pavučinky teď vůbec nenarazila.
    Ať vám jde práce od ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Tady je jich v loukách hodně, ale hlavně v těch částech, kde se louky nesekají. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  6. Moc hezké fotky přírody Jaruško ♥Poslední dobou jsem neměla moc čas na Pc. Byla jsem na dvou školení a dva dny jsem seděla v komisi, bylo to únavné a úplně mi to odrovnalo.Včera jsem celý den prospala ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní26/9/22 10:21

    Lezarts

    Srnka v mlze a podzimní sluníčko, poetická kulisa! Vždy najdeš hezké “ obrazy” k nafocené, pro naše potěšení👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Jaruško zdravím a přeji prima nový týden...nakoukla jsem a opět nádherné záběry a já Ti za ně moc děkuji...pokochala jsem si...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji a přeji Ti pohodové dny.

      Vymazat
  9. V mlze fotím ráda, jen mi trochu vadí, že tady za ní musím do lesa nebo na nějakou louku daleko, což po ránu pro mne není ;-) na chatě to mám jednodušší, tam mi stačí přejít silnici za chatou a jsem v lese. Moc hezké fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy moc děkuji. Já se naopak loukami toulám moc ráda a hlavně po ránu, kdy je tam klid. Občas natrefím u rybníků na rybáře, ale někdy ani tam nejsou. Teď se rybníky vypouštějí před výlovem, tak že tam ani nemá cenu chodit. Stejně teď nebudu mít čas na toulky přírodou. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Ahojky Jaruško zas opět krásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotky Jaruš,ty pavučinky mne dostaly.Přeji hezké podzimní dny a ještě hodně pěkných podzimních fotek...

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, opět nádhera a ty detaily jsou moc krásné. Ať vám jde práce od ruky. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Oko fotografa bylo bystré a zachytilo nevšední krásu ⚛ ღ ♥ paráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc a moc děkuji. Necítím se jako fotograf, spíše jen majitel foťáku a občas něco cvaknu zajímavého.

      Vymazat
  14. Jarko, opět jsi mne potěšila nádhernými fotkami. Mlhu jsem už dávno nefotila ... Přeji, ať se opravy vydaří a vše je v pořádku. Krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáško moc děkuji. Na blogy sice občas kouknu, ale jen na mobilu. Komentáře později. Měj se pěkně

      Vymazat
  15. Anonymní28/9/22 13:04

    Vija
    Radost se podívat, mlhu ráno při jízdě do práce opravdu ráda nemám, ale u tebe je u mlha krásná. J.

    OdpovědětVymazat
  16. Přeji, ať oprava zatečení rychle a dobře dopadne, také jsme si s tím na letní chalupě hodně užili. Sehnat klempíře je nemožné, vlastními silami jsme to alespoň provizorně vyřešili, že už nezatéká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už je hotovo. Problém byl sehnat zedníka, ale nakonec se toho zhostili naši dva synové a odvedli perfektní práci.

      Vymazat
  17. Moc pěkné fotky Jaru ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Dokonalé. Podzim je moje nejoblíbenější roční období.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné fotografie Jaruško.

    OdpovědětVymazat
  20. Prohlédla jsem si vše a opravdu úžasné záběry hlavně tu mlhu máš dokonalou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.