POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

23 října, 2022

PODZIMNÍ FOTO-VÝZVA - barevný podzim 2.

 Pokračuji fotografiemi do PODZIMNÍ FOTO-VÝZVY a také přidávám pokračování příspěvku z procházky k rybníkům, kde barevnost stromů vrcholí. Je jasné, že po ranních mrazících a deštivých dnech bude brzy listí dole.

Pokud se také do výzvy zapojíte, nezapomeňte uvést, že se jedná o příspěvek do výzvy a označte jej v nadpisu  FOTO-VÝZVA a pokud přidáte příspěvků více, tak je očíslujte, abych na blog: https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html, mohla dát odkazy na všechny vaše příspěvky.

Předem moc děkuji a těším se na vaše příspěvky.

Je tu krásně a  ranní sluníčko barvy zvýrazňuje.


Pořádně velcí kapři se vyhřívají těsně pod hladinou. Mohla bych je chytat rukama.










U cesty na zemi  se slétalo hejno čížků lesních.
Rybník Tůň. 




Přicházela změna. Rychle se blížil tento mrak
Z cesty do lesa

Dymník a Vlčí hora už se halí do mlhy




Obloha se zatáhla a na focení  a najednou  je zcela jiné světlo.


Přítok do Tůně z lesa





Zpátky u Racku
Cestou po hrázi rybníku.

Divoké kachny
Ještě ohlédnutí  a cesta domů na snídani. Manžel už se po mně sháněl, jestli jsem se tu nezapomněla....

28 komentářů:

  1. Jaruško, překrásné snímky a pěkně ses prošla. Takové svěží ráno dodá energii na celý den. Měj se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Rána v přírodě mám nejraději. Ten klid a vůně, to je to, co nastartuje příjemný den. Děkuji a měj hezký den.

      Vymazat
  2. Ranní svěží procházky jsem měla v oblibě,naposledy tak tomu bylo při lázeňském pobytu v Luhačovicích. Ta dnešní Jaruško nemá chybu, nádherné fotografie podzimní přírody.👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám ráda. Nepotkávám moc lidí a tu krásu mám tak jen pro sebe. Děkuji a přeji hezký den

      Vymazat
  3. Járo, barevné podzimní zrcadlení, to je nádhera 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, fotovýzvu jsem nestihla, ale vlastně všechny fotky budou v článku #random October 2022, no a nebo je mám schované tady... : ))
    https://www.instagram.com/p/CkAjU8iLXJR/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foto - výzva běží až do 5. Listopadu, tak se klidně můžeš zúčastnit. Příspěvky se počítají jen z blogů.
      Z Instagramu ne. Ten nemám a zakládat ho nechci.Tolik na vysvětlenou. Pokud máš stránky na blogspot.com, tak není problém. Stačí se přihlásit, že se zučastníš, abych si tě přidala do přátel a v menu mě to už na vložený příspěvek upozorní. Přeji hezké dny.

      .

      Vymazat
  5. Nedivím se, že si domů nespěchala. Je to neskutečná nádhera!
    Járo, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Když se ráno povede, je to super. To se ani z přírody nechce za povinnostmi...ale co se dá dělat. Všechno hezké někdy začíná a někdy končí. Přeji to krásný nový týden.

      Vymazat
  6. Jaruško, nemám co říct, všechna slova jsem u tebe u vyčerpala. Překrásné fotky. Mohly by být inspirací pro obrazy. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji za krásná slova
      Přeji ti krásný a úspěšný nový týden

      Vymazat
  7. Fotky jako malované. Nádherné jsou.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji ti krásný nový týden.

      Vymazat
  8. Krásné záběry a moc se mi líbí ten přítok do Tůně z lesa. Přeji hezké podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc děkuji. Tam je opravdu moc krásně. Ani se mi někdy nechce od rybníka jít domů, ale manžel většinou na mě čeká až přijdu, jinak by se nenasnídal. Prý sám jíst nebude...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  9. Nádherné fotky, zrcadlení se mi moc líbí ⚛ ღ ♥ Pěkný nový týden ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Podzim u jakékoli vodní plochy je překrásný. jsem našená tvými fotkami. Kapři mne docela překvapily. Myslela jsem si, že se tam stala nějaká nehoda, ale to by byly břichem nahoru. Ještě jsem je takto neviděla. Super. Mohla by sis ulobit nedělní obídek. .-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, na ty kapry jsem také koukala, protože měli venku celý vrch těla včetně horní ploutve. ale když jsem se pak přiblížila, tak hned zmizeli. I tak jsem si to u rybníků užila. Děkuji Ti a přeji krásné dny.

      Vymazat
  11. Moc hezké fotky, já tu takovou krásu nemám, kolem nás jsou jen samé silnice, kde jede jedno auto za druhým ♥ hlavně tiráci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško děkuji za komentář. To je škoda, že jsi obklopená silnicemi. Kamióny jsme si užili když jsme bydleli u rodičů. To nám dokonce popraskal barák, než byl postaven obchvat města. Proto jsme později barák raději prodali, protože po vyplacení sourozenců bychom neměli na opravy.

      Vymazat
  12. Járo, hlásím se s výzvou č.2. Děkuji a měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. určitě se podívám a přidám do odkazů. jen jsem dnes využila hezkého počasí k toulkám přírodou.

      Vymazat
  13. Jaruš další překrásné fotky s podzimní přírodou ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Krasna priroda :) tiez sa hlasim do vyzvy 2 :) Dakujem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.