POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

09 října, 2022

Známá místa

5. října 2022
Rána na loukách mám ráda a když se vzbudím brzy, jdu si splnit  část svého rozhodnutí, ujít denně alespoň pět kilometrů, ovšem pokud mě neomezuje počasí.
Krajina se mění a zahaluje do podzimních barev. Na pohled je to sice krásné, na focení také, zvláště ve slunečném dni, ale osobně mám raději jaro.








Lužické hory
Vlčí hora
Elektrická vedení se snažím z fotografií většinou vynechat, ale tady se mi líbilo.
Cestu nám rozryli divočáci.
Jedlová má čepici z mlhy

Lnice květel se ještě snaží ukázat poslední letošní květy.
Jedlová
Luž a Jedlová s čepičkami z mlhy


Luž má také mlhavý závoj












 

26 komentářů:

  1. Jarko, krásné fotky. S podzimem to mám stejně, mám ho ráda hlavně na fotkách. Jinak mám radši jaro a léto. :o)
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji. Budeme se tedy společně těšit na jaro.

      Vymazat
  2. Járo, kocháme se, dokonalá podzimní romantika. A tleskám tvému předsevzetí, chůze je super!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Krásný nový týden přeji.

      Vymazat
  3. Pěkné fotky, zaujala mě pavučina s perlami. Dnes jsem na tebe vzpomínala, dávali Pečení na neděli s Petrou Buriánovou a bylo to z Jiřetína a Krásné Lípy. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Syn mi o tom pečení říkal, ale my dopoledne televizi vůbec nepouštíme. Děkuji Ti a měj se pěkně.

      Vymazat
  4. Járo, tradičně obdivuji tvé snímky rostlin a květy. Jedlová vypadá s tím dýmem jako nepovedený Vesuv. Bála bych se, abys nepotkala divočáky, když jdeš tak sama. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, divočáci už ráno na loukách nejsou, protože tam chodí pejskaři tak už jsou v lese. Ráno potkávám jen srnky.

      Vymazat
  5. Anonymní9/10/22 20:19

    Lezarts

    Ty podzimní barvy, když je sluníčko, jsou krásné a jak píše Jířa, Jedlová vypadá, jako probouzející se sopka☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla taková náhoda a trvalo to je chvíli...Děkuji a přeji Ti krásný nový týden.

      Vymazat
  6. Podzim se fotí hezky. Mám ráda jeho barevnost. Obdivuji Tvoje ranní výšlapy. Jsem taky brzy vzhůru a měla bych kudy se projít, ale lenost je taky dar boží. Raději šlapu odpoledne.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Mně je celkem jedno, kdy jdu na procházku, ale ty ranní mám nejraději. To je ještě klid, nemusím uhýbat cyklistům, vyhýbat se pejskařům o kterých vím, že nemají vychované psy...To mám větší klid a procházku si užívám. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  7. Jaruško, všechny fotky jsou krásné. Hned bych někam opět vyrazila. Ale nějak postonávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Přeji Ti brzké uzdravení.

      Vymazat
  8. Milá Jaruško,kochám se tou nádherou fotek ,cotu máš👍👍👍👍👍👍🍀Přeji Ti i celé tvojí rodině vše dobré🍀Opatrujte se 🍀A děkuji za vše co jsi pro mně udělala🌺

    OdpovědětVymazat
  9. Mám také raději jaro, jen ta část babího léta je pěkná. Nádherné fotky Jaruško , krásně jsem se tu u Tebe pokochala ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  10. Jaruško, další pěkné fotky. Ta námraza se mi líbí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásné fotečky, parádní barvy si příroda pro nás nachystala ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Járo to jsou úžasné fotečky♥ Miluji barevný podzim a moc díky, že jsem se mohla pokochat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji za milý komentář a přeji Ti krásné podzimní dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.