POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

20 listopadu, 2022

Nedělní východ slunce

 20. listopadu 2022

Ráno jsem viděla načervenalou oblohu a tak jsem rychle vyběhla do kopce do luk, abych stihla východ slunce. Jen ty mraky mě trochu otravovaly a mráz -8°C.

Na sluníčko jsem si musela počkat i když foukal studený vítr 
a mraky se hnaly na východ.

Obloha chvílemi hodně černala a sluníčko najednou vykouklo mezerou mezi mraky.

Na chvíli se vše rozjasnilo, aby zase sluníčko zmizelo v mracích a znovu se setmělo.
Na další focení už se mi čekat nechtělo.
 Byla mi zima a tak jsem šla domů na teplý čaj. 
 


32 komentářů:

  1. Jaruško, s tím sněhem je to opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Sněhu je zatím málo, spíše mrzne. Na tu bílou zimu si asi ještě počkáme. Dnes to padalo s deštěm a přes poledne to odtálo. Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  2. Nádherné záběry. U nás byl východ slunce až odpoledne. Ráno byla inverze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari na ten opravdový ranní východ slunce musím jít teď před sedmou hodinou. Chvíli trvá než dojdu nahoru do luk,, kde je nejlepší výhled, ale zase je to tam otevření a dost tam fouká a když se čeká...tak je to nepříjemné. Děkuji Ti a přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  3. Jarunko máš tu samou krásu prohlédla sem si to a děkuji také za komentáře krásný večer přeji ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a přeji Ti klidné dny hlavně ve zdraví. Opatruj se.

      Vymazat
  4. Je to taková pomíjivá krása a já moc děkuji za její zprostředkování!
    Jaru, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko máš pravdu. Čekala jsem na východ, ale brzy přišly mraky a bylo po všem. Děkuji Ti a přeji Ti příjemné dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  5. Brrr, to jseš dobrá, v takové zimě bych se na to vykvákla. Ale fotky hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvyklá chodit ven do přírody téměř za každého počasí. Hold se člověk musí víc obléknout a mít na rukou rukavice. Zima mě nezastaví. My, holky ze severu, jsme zvyklé a počasí nás nerozhází. Díky za komentář. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  6. Jaruško, krásně jsi tu nádheru vystihla. Byl u Vás pěkný mráz ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Přeji Ti hezký nový týden

      Vymazat
  7. Tvoje fotky jsou vždycky bezvadné !!!!!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji TI krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  8. Jaruško, pokaždé se ti zadaří a přineseš pěkné snímky. Počasí tě nezaskočí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc a moc děkuji. Však víš. My jsme holky ze severu, nás jen tak něco neporazí a zima už vůbec ne!!! Děkuji Ti přeji Ti příjemné dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  9. Vija

    Krásný východ a ten sníh k tomu, mám ráda tohle koukání. J

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts

    Teď už je to focení i s otužováním😉Fotky to jsou opět nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji. Ono teď je takové období, kdy to už na focení venku moc není. Hnědá a šedá krajina, zatažená obloha...Až napadne sníh. bude to veselejší...Měj se moc hezky

      Vymazat
  11. Na takové fotky se vždy ráda podívám, jsou pro mne zajímavé a je jasné, že něco podobného nenafotím. Jako sova ráno nefotím, ale počasí mě zaskočit může. ☺ Zítra chci fotit v muzeu. Proto aspoň vidím, jak vypadá v zimě východ slunce, já ho vidím většinou z okna.
    Měj se pěkně a ať jsou ty vaše louky vždy jen vstřícné a bezpečné. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě je východ slunce jednodušší, protože vychází skoro v půl osmé. To já už jsem většinou od pěti vzhůru, tak že to je jednoduché. V létě musím vstávat i v půl čtvrté, zvláště pokud je letní čas, abych východ slunce stihla.Hani děkuji a přeji ti hezké dny.

      Vymazat
  12. Jaruško, pohádkové fotky. U vás je takový mráz? U nás zatím tak mínus jeden až dva. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dva dny za sebou mrzlo po ránu docela dost. Já jsem vycházela na to focení a bylo - 8°C. Musela jsem fotit v rukavicích. Další dny už to bylo lepší, kolem -3°C, ale zase není vidět sluníčko. Měj se moc pěkně a děkuji za komentář

      Vymazat
  13. Jaru,příspěvek se mi objevil až teď.Nevím,proč to blbne a zůstáváš až na konci.
    Východ slunce je moc pěkný.Asi teď bude na delší dobu se sluníčkem konec.
    Co naděláme je listopad.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, také nevím, čím to je. Udělala jsem znovu úpravu na Nastavení a nic s tím víc neudělám. Je to problém u nich. Mám to podobné u Jindřišky, ke které raději chodím pravidelně, protože se mi už 3 roky neobjevuje aktualizace jejích příspěvků a mám ji až na konci. děkuji Ti a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  14. Jaruško to jsou úžasné fotečky líbí se mi moc! Opravdu pohled na duši - šikulko♥ hlavně mi nezmrzni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. Já se pořádně obléknu. Měj se pěkně

      Vymazat
  15. Nádherné fotky, to jsi dobrá když běžíš po ránu fotit, obdivuji Tě ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, moc děkuji. Já mám ta rána nejraději, protože je všude klid a hlavně nikoho nepotkám.

      Vymazat
  16. Ale právě to, jak načervenalá záře proniká z mraků, je působivé. V takové zimě bych se asi z domu vylézt nepřinutil :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta touha vidět tu ranní atmosféru většinou ven vytáhne...Děkuji za komentář a přeji prima dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.