POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

19 listopadu, 2022

Mrazivé detaily.

 19. listopadu 2022

Napadl nám první poprašek sněhu a přišel i první mráz.  Vyšla jsem si tedy na procházku do luk, abych si mohla trochu pohrát s detaily s námrazou. Doufala jsem, že na loukách bude sněhu víc, protože je to výš, ale nebylo...Nevadí. I tak jsem si s foťákem trochu pohrála a pořídila tyto snímky.

Na záhonku před domem:





A dál už na loukách:



















28 komentářů:

  1. To jsou nádherné záběry. Hezky sis vyhrála.

    OdpovědětVymazat
  2. Šípky s kapkou jsou nádherné detaily, skvělé.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvostné. Ano, končí zlato v přírodě a začínáme se kochat tímto čarováním. Příroda nám stále nabízí obdivnou krásu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, u nás je dnes nevlídně, tak že dnes to na procházku není a to jsem docela nezmar a chodím za každého počasí. Moc Ti děkuji a přeji Ti krásný nový týden.

      Vymazat
  4. Jaruško! Taková krása, ale muselas tam dojít a nafotit to pro nás! Díky Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Však víš, že jsem schopná jít ven za každého počasí...kromě bouřky,...ale i tu jsme letos přečkali v lese v krmelci ...hihihi. Přeji Ti krásné a klidné dny hlavně se opatruj.

      Vymazat
  5. Překrásné detaily, Járo! Tohle fakt umíš!
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a pře Ti příjemné dny ve zdraví.

      Vymazat
  6. Jaruško, opět se kochám. Moc krásné záběry. Díky. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji a přeji Ti moc pěkné dny.

      Vymazat
  7. Nádherné zimní detaily se ti Jaruš povedly,moc se mi líbí.Přeji krásnou neděli a další hezké fotky pro nás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Občas se pokusím takto něco nafotit. Toto byla první námraza a poprašek sněhu tak jsem chtěla využít. Děkuji a přeji Ti prima dny.

      Vymazat
  8. Moc pěkné detaily, krásně jiskřivé

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško nádhera.příroda opět čaruje....🌨️☃️🌨️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndřiško moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  10. Moc krásné fotky s námrazou.Také bych ráda fotila,ale musím se stativem a
    to raději někam za město.Chtělo by to trochu sněhu.
    Jaru,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já také musím vyjít nahoru do luk. Přece jen v loukách je víc možností než u záhonků před domy. Děkuji Ti a přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  11. Nádherná ledová krása, kapičky jsou jak korálky. Hezký nový týden Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ledová nádhera a to mám moc ráda. Krásné záběry Járo 1* my měli také mráz -7 ale teď celkem teplo jen sluníčko nevykoukne. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní fotky i detailů, jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Ten kraj, kde bydlíš, je asi výjimečně chladný, u nás (v Brně) jsem námrazu ještě neviděl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme úplně na severu - Šluknovský výběžek. taková malá Sibiř ČR.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.