POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

06 listopadu, 2022

Nejmilejší

Milých fotografií mám z letošního roku víc, ale tou nejmilejší je pohled z věže na moje milované rodné město Telč.
Jiřinko, děkuji za super nápad.

20 komentářů:

  1. Jaruško krásné město...přeji Vám příjemný večer a pohodový nový týden...

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu, byla to pro tebe jasná volba, milované rodné město nemáš zrovna za rohem.
    Járo, moc tě zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká fotka. Jaruško to je srdcovka viď ? ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je. Když tam přijedu, tak mám husí kůži a vždy zajdu do parku, kde stál náš dům a kde jsem se doma narodila a položím tam rodičům kytičku.

      Vymazat
  4. Jaruško, krásné rodné hnízdo, Telč je opravdu krásná 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní7/11/22 18:39

    Lezarts

    Děkuji za pohled z ptačí perspektivy, města! Na věž, jsem se ještě nevydala🤓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko on ten výstup nahoru je docela náročný. Jsou tam vysoké kamenné schody..a to tam bydlel zvoník a ještě tam měl kozu, což nechápu!

      Vymazat
  6. Hezký pohled z věže na rodné město.Já se k výzvě nedostala,mám všechny fotky na externím disku a jak jsem ho připojila na nový PC byl problém.Teď mi ho syn snad vyřešil,měla jsem hrozný strach,že přijdu o všechny fotky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to je náhoda, ale stane se, Snad to budeš mít v pořádku. Měj se pěkně.

      Vymazat
  7. Jaruško, moc hezký pohled. Já jsem se zatím k výzvě od Jiřinky vůbec nedostala. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to to jedné oblíbené fotografii. Snad něco najdeš. Měj se pěkně.

      Vymazat
  8. Telč je nádherná, krásná fotka ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Telč je opravdu nádherný jen na ten výstup by mě nikdo nedostal :-) Jsi skvělá Járo♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Je tam krásně a já se tam moc ráda vracím. Snad se tam ještě podívám.

      Vymazat
  10. Nádherné město, byla jsem tam před mnoha lety a díky Tobě jsem se tam podívala znova ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.