POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

18 listopadu, 2022

Pár vybraných

Na mých procházkách často pořídím fotografie, které do příspěvků nevyberu nebo zrovna z toho hned příspěvek nevytvořím a tak zůstanou zapomenuty stranou a později je smažu.  Tentokrát jsem před smazáním pár fotografií přece jen vybrala.
Mandava
Lávka nad soutokem Pstružného potoka a Mandavy
V jedné zahradě, foceno s povolením majitele zahrady
Rybník Cihelna podvečer


Železniční viadukt nad Mandavou
Při západu slunce
Ráno na loukách

Žluna zelená
Perleťovec malý . Nafoceno 12. listopadu 2022 před naším domem



Vrabec se ohlédl...foceno z okna bytu
Rozkvétá mi vánoční kaktus. 

32 komentářů:

  1. Taky se mi občas takhle nastřádají bezprizorní fotky. Takže je mám v jedné složce a když se stane, že nemám nic nafoceného tak je dávám taky na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já staré složky většinou mažu, aby se mi neplnil disk. nechávám jen ty z výletů mimo město.

      Vymazat
  2. Jaruško, dobře jsi udělala, že tyto krásné fotky neskončily v koši a vytáhla jsi je na světlo. Moc se mi líbí všechny. Krásná směska. Přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji a přeji Ti krásn édny..

      Vymazat
  3. Všechno chce svůj čas a tyto záběry se dočkaly zveřejnění a jsou pěkné a kdo si počká, ten se dočká.

    OdpovědětVymazat
  4. Snad bys, Járo, takové snímky nechtěla smazat. Moc se mi líbí! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já většinou fotky, které nafotím ve městě nebo okolí časem smažu, abych si zbytečně neplnila disk v počítači. Probírám i ty z výletů a ty si dávám na Zoneramu. Děkuji Ti a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  5. Jestli mohu názor, tak já bych takové fotky nemazala. To, že se nedostaly na blog neznamená, že nemají svou cenu. Např. ten viadukt, jde jistě o technickou památku a má svoji "dokumentární" hodnotu. Inspirovala jsi mě a mohu podobně udělat z dovolené v Jeseníkách. Mazat to nebudu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Fotek z našeho města mám hodně a tak občas složky jen projdu, vyberu pár těch "lepších " fotek a ostatní vymažu, protože fotím téměř denně a měla bych za chvíli plný počítač. Na staré fotky stejně už pak nikdo nekouká. Děkuji Ti a přeji Ti příjemný víkend.

      Vymazat
  6. Jaruško krásné fotečky radost se na ně dívat.

    OdpovědětVymazat
  7. To by byla velká škoda tak krásné fotky smazat.Člověk se někdy vrátí do vzpomínek a to je dobře..hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško,pořídila jsi krásné fotografie. Občas se mě nahromadí spousty fotografií,ale není času na nahrávání do notebooku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti mám to podobně a disk není neomezený, tak vyberu, pár těch, které mě baví a ostatní smažu. Děkuji Ti a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  9. Také mi často zbývají fotky,někdy je ani na blog nedám.Teď se mi právě nastřádalo dost fotek od Žabakoru.Jsme u mladých často,ale vždy nefotím.
    Fotek s motýlkem by byla škoda,jsou moc hezké.
    Jaru,měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Mě překvapilo, že najdu motýla na květu ještě téměř v půlce listopadu. Přeji Ti hezké dny.

      Vymazat
  10. No tyhle by bylo opravdu škoda smazat! Ráda jsem se podívala!
    Járo, přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Udělala jsi dobře, že jsi sem dala, protože jsou moc hezké !
    Pěknou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Vybrala jsi moc pěkné fotky Jaruško. Radost se dívat. Byla by škoda je mazat. Hezký véíkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle smazat, to by byla fakt škoda. Spousta z nás se těmi krásnými fotkami potěšilo. Měj pěkný víkend 😉

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotečky...radost se dívat Jaruško...přeji klidný víkend...u nás mrzne a trochu sněhu zůstalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji. Jsme kousek od sebe, tak že je to asi stejně. Mráz a trochu sněhu. Měj se pěkně.

      Vymazat
  15. Moc pěkné fotografie ♥ Nejvíc se mi líbí fotka při západu slunce Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Fotky je škoda mazat, na externím disku jim bude dobře. Nádherný je ten západ Slunce, jako kdyby tam vybuchla sopka, rybník se zrcadlením domů a žluna je také krásný úlovek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.