POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

19 března, 2023

Za východem slunce

 Páteční ráno a já jsem viděla narudlou oblohu. Rychle jsem se oblékla a vyrazila do luk. jenže než jsem tam došla, bylo vše úplně jinak...Oblohu ovládly šedobílé mraky.

Sluníčko vyšlo, ale do mraků...













Staré květy rákosí mají stříbrné vršky díky slunečním paprskům.

Když napadl  sníh, tak jsem chodila krmit srnky nahoru do louky. 
Teď jsem tu objevila nově postavený krmelec, což mě opravdu potěšilo.




41 komentářů:

  1. Krásné obrázky. Dýchá z nich klid a pohoda. Budu si muset taky přivstat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. Rána jsou už zase taková voňavá a těším se, až se to zazelená...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Wow! Tak to je nádhera! 💛🧡

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, opět nádherné fotky. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Přeji Ti hezký jarní čas.

      Vymazat
  4. Anonymní20/3/23 05:10

    Vija

    Járo, s tebou se tak hezky brouzdá krajinou.

    Hezké pondělí měj. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  5. Járo, ty umíš potěšit - krásné fotky!
    Moc děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  6. Jaruško, na křoví i stromech je už patrné, že jaro není daleko, má to jiné barvy. Ale stejně tě obdivuji, že dovedeš po ránu sama chodit po loukách a třídit si myšlenky. Takový skřivánek.
    sůva Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko. jak já už se těším, až se to zazelená a louky začnou kvést. Děkuji Ti a přeji krásné jarní dny.

      Vymazat
  7. Jaruško, paráda. Musím si z tebe vzít příklad a vyrazit taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Rána jsou v přírodě nejkrásnější a klidná. Mám je raději než večery...Přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  8. Parádní obrázky Jaruško, krásnou procházku jsi měla. Hezké jarní dny přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  9. Jaruško, nádherné fotky.👍👍
    Kochám se tou krásou a přemýšlím, kam bych asi musela jít, abych východ slunce mohla zaznamenat. Tady v Praze to moc dobře nejde.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dříve jsem to také měla na skok, ale teď se tu hodně staví a na místa odkud se dá fotit východ slunce, to mám o trochu dál a musím projít mokřadní loukou. Když je hodně mokro, tak to musím obcházet ještě dál. Proto to pokaždé nestihnu. To bych musela vyrazit za tmy.

      Vymazat
  10. Anonymní20/3/23 19:54

    Nádherné záběry. Máš to správné očko)))
    Přeji hezký týden. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Evi a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  11. Fotky máš krásné, ale napsala bych to podobně jako Jiřinka. Neumím si představit, že bych takhle ráno a ještě sama vyrazila do luk. Jsem sova a vlastně neznám nikoho, kdo by takhle ráno fotil. A to je právě to hezké, že každý jsme jiný. Ale to zase bylo pár kilometrů, že?
    Ať se Ti daří a jsi zdravá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Já zase večer dlouho nevydržím, protože brzy vstávám i když poslední dobou si také ráda přispím. Měj se moc hezky

      Vymazat
  12. No páni Jaruško to jsou nádherné momenty líbí se mi moc. Obdivuji že jsi po ránu tak čiperná ale děláš dobře♥ Děkuji za komentáře milé a měj krásný sluníčkový celý týden.😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  13. Fakt krásné fotky. Jsi prostě dobrá, že vyrazíš takhle brzy lovit svoje snímky.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  14. Jaruško zdravím fotečky nádherné to jsi teda rání ptáče hezké jarní dny přeji a krásné fotečky budu se těšit **********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  15. Ahoj Jaru,
    jsi ranní ptáče :) já si ráda pospím, jsem noční pták. Ráda jsem se s tebou prošla. Krásné snímky. Měj pěkné jarní dny, opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko, já si občas také ráda pospím, ale jak je venku sluníčko, tak mě v posteli nic neudrží. Děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  16. Překrásné pohledy do krajiny ♥♥

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky. Sluníčko je potvora, je strašně rychlé, a tak se člověk chystá na barevnou oblohu, ale ona je během chvilky úplně jiná. Ono to nevadí, obloha je vždy zajímavá. Přeji krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko a mraky se občas špatně fotí...někdy to vyjde, někdy ne. Děkuji a přeji krásné jarní dny

      Vymazat
  18. Jaruško zdravím a za slovíčka děkuji. Fotky jako vždy vynikající, prohlížení si užívám ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky Jaruško ♥ děkuji za komentíky a přeji hezký den ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Ï tak ale první fotografie a některé další Slunce zachytily. U nás na sídlišti takové otevřené výhledy nemáme, proto jsou mně východy Slunce utajeny. Musel bych si přivstat a jít někam na vyvýšené místo, ale k tomu se nedonutím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je z okna také nepořídím. Musím vyjít nahoru do luk.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.