POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

16 května, 2023

Květnový východ slunce

14. května 2023
     Ráno ještě před šestou hodinou jsem vyrazila do luk, abych konečně nafotila jarní východ slunce. Při pohledu z okna byla krásně rudá obloha, ale než jsem došla nahoru do luk, vše se proměnilo a vycházející sluníčko zakryl prevít-mrak..., který mě doprovázel dost dlouho.

Na louce se pásly  srnky.Užívám si focení detailů rosy na odkvetlých pampeliškách a v trávě.









Na Vlčí hoře už sluníčko svítilo, ale pod ní byla mlha.



Řeřišnice luční




















Odkvetlá vrba


Pilutník žlutý
Moje ranní procházka skončila. V přírodě se mi líbí. Přesto jsem byla z tohoto ranního focení trošku zklamaná, že se mi nepodařilo zachytit tu původně červenou oblohu.
Tak snad to vyjde příště. To budu muset vstávat o hodně dřív...

32 komentářů:

  1. Hezké fotky, ale tahle ranní doba je pro mne ještě vražedná. Fotka odkvetlé pampelišky se hóóódně povedla 😉😊

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16/5/23 19:47

    Lezarts

    Máš můj obdiv, já bych mohla akorát fotit západy slunce😉
    I s mrakem mají fotky kouzlo a kapky rosy… tisíce malých zrcátek rána!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, já mám ta rána moc ráda. Ještě je všude klid a všechno to tak hezky voní...Děkuji a měj se pěkně

      Vymazat
  3. Tyhle ranní fotky nikdy nezklamou))) Zachytila jsi nádhernou atmosféru.
    Přeji hezký večer. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný večer Jaruško, opět hezká podívaná, kapičky jak křišťálky. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně fotíš Jaruško.🤩🤩🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndřiško moc děkuji. měj se moc pěkně.

      Vymazat
  6. Milá Járo, ráno jako ze žurnálu, jsi skřivánek, já na tebe nemám, spíš bych mohla dělat sovu.
    Je to pohodlíčko, projít si okolí Rbk s ranní náladou a bez mokrých bot. Ty mlžky jsou moc pěkné! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, však jsem také měla boty mokré a při tom mám na tyto toulky připravené holínky...Chtělo to jen stavit se v garáži. Tak boty jsou staré a suší se...Rána v přírodě mám ráda. Jen tentokrát mi to pokazil ten mrak a chladno. Měj krásný den a moc děkuji.

      Vymazat
  7. I když ty východy nejsou ještě úplně nej, je to stejně krása. Miluji je,všude ticho,ještě nejezdí auta, jen ptáčci zpívají,občas přeběhne srnčí. Všude samá kapička, mlžný opar..prostě krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda. To je ještě klid. Jen já, příroda, zpěv ptáků...a ta vůně. Díky za každé takové ráno.

      Vymazat
  8. Jaru, nádhera! Dnešní obloha je u nás neprostupná a šedá, o to víc se kochám.
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. U nás je chladno a polojasno. Hlavně ať to vydrží. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  9. Járo nezoufej, ten prevít mrak nebyl k zahození. Pěkně jsi ho zdokumentovala. Srnky tam na tebe čekaly a ranní rosa je povedená. Východ slunce bude příště. Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc...jen vstávat se musí dřív a dřív, aby se ten východ stihl. Mám to tam do luk sice asi půl km, ale staví tam nové domy a tak musím obcházet stále větší kus, kdy jsem dříve už byla v přírodě. Teď už ne...

      Vymazat
  10. Jaruško, radost pohledět. Moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, fotky jsou nádherné a ten mrak se mi naopak moc líbí. Stejně tak i rosa na rostlinkách a jarní luční květena.👍👍👍
    Měj krásné květnové dny 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jen nohy jsem měla rozmáchané ranní rosou. Chce to holínky...měj se moc hezky.

      Vymazat
  12. Jaruško paráda,, paráda, kapky rosy úchvatné, prohlížení fotek jsem si užívala ♥

    OdpovědětVymazat
  13. No páni Járo opět moc dokonalé záběry♥

    OdpovědětVymazat
  14. Překrásné fotografie, já jsem poslední dobou nebyla moc na pc, připravovala jsem sraz základky, hlavní aktér onemocněl a dal mi to na starosti na poslední chvíli. Také proto nás moc nebylo. Překvapilo mi co už je jich na krchově♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško máme to stejné. Já také na počítač moc nechodím a se spolužáky to máme stejné...vždyť jsme stejný ročník! Měj se moc pěkně a ať se sraz vydaří.

      Vymazat
  15. I bez krvavě červené oblohy je takový "decentní" východ slunce působivý. Já bych se ale na něj musel nařídit budíka, brzké stávání není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši moc děkuji. Já se sice probudím, ale poslední dobou nějak po ránu chybí síly se přemoci a vstát a jít. Jsem sice už šest týdnů po operaci, ale stále nejsem fit, jak bych chtěla být.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.