POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 května, 2023

U rybníků

 K rybníkům chodívám ráda a docela často i když je to od nás skoro čtyři kilometry. 
Tentokrát mě po obědě vyzval manžel, že by se rád prošel a to rovnou k rybníkům podívat se, jestli už tam mají kačeny malé...
 Pro mě je to vždy jen otázka chvilky a vyrážíme ven...


Pohled na sídliště Podhájí z ulice Na Poustce

V ulici Sudá

Cestou k Tůni a Racku






Tůň




Racek
















U Natury


Tady jsem nedávno fotila úžasné louže...cesta už je opravená.







38 komentářů:

  1. Ahoj Jaruško....krásné fotečky u nás je velmi deštivo hodně se ochladilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Járo, to jste toho zase poběhali! Dneska bych tě tipovala na fotky z Děčína.
    U nás kupodivu se včera ochladilo a dnes foukal silný vítr.
    Popřeji ti klidný večer. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji. Dnes jsem sice v Děčíně fotila, ale jen mobilem, protože jsem si foťák s sebou do nemocnice nechtěla brát. Krásný večer Ti přeji.

      Vymazat
  3. Pěkný večer Jaruško, nádherné fotky. zrcadlení se mi líbí. Stejně podle mě jaro je nejkrásnější, vše je svěží. Jen by mohlo už být tepleji. Prší a je zima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také mám raději jaro než podzim už proto, že se můžeme těšit na léto, nenosí se tolik oblečení a vše je svěží a čerstvé. Děkuji s přeji ti krásný den

      Vymazat
  4. Nádherné, svěží fotky, Járo! Jako reklama na jaro, i když obloha je hodně dramatická!
    Děkuji a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně zdokumentovaný váš výšlap.
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Já celou dobu čekám malé kačenky a ono nic, třeba příště. Ale příroda je u vás pěkná. Krásné vodní odrazy. Pěkný den a měj se dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím malé kačenky vidět nebyly. Možná se schovávala v rákosí. Kačer si to tam hlídal.

      Vymazat
  7. Anonymní18/5/23 10:06

    Lezarts
    A byli tam ty káčátka? Chybí do dokreslení krásných zrcadlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, zatím tam káčátka vidět nebyla. Jen kačer hlídal kačenu...Snad příště.

      Vymazat
  8. Jarunko zdravím fotečky krásné jo ochladilo se doufam že víkend bude teplí aspon to tak hlásí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  9. Moc hezké jarní fotky a zrcadlení v rybníku i když to pravé jaro se někde schovává,snad se dočkáme.Přeji hezké dny se sluníčkem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. U nás bylo dnes sice docela hezky, ale foukalo to studeně. Krásný víkend Ti přeji.

      Vymazat
  10. Jaruško, nádherné fotky, ať je to klidná vodní hladina, něžné květy třešní či paprsky slunce, které pronikají za mraky. Ráda jsem se s vámi prošla.🍀👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji a přeji Ti krásný víkend. Už má být hezky i teplo...

      Vymazat
  11. Ahoj Jaru,
    krásné snímky. Děkuji za pěknou procházku. Opatruj se, přeji Ti prima víkend...♥

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní20/5/23 15:25

    Díky za prochajdu s tebou))) máte to tam krásné. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi příroda je teď krásná všude. Děkuji a přeji krásnou neděli.

      Vymazat
  13. Jaruško, nádherné fotky. Ty vodní jsou úplně výstavní, vodu mám ráda. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško zdravím a děkuji za vše. Kouzelné fotečky, parádní procházka, prohlížení jsem si užila ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotečky a díky za úžasnou podívanou, taktéž děkuji za foto v mé knize. Já málo se chodím Járo teď dívat raději jsem na zahrádce♥ Opatruj se a krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, dobře děláš. Také na počítač moc nechodím a jsem raději venku. Počítač není důležitý., Důležité je zdraví, procházky, odpočinek na čerstvém vzduchu...Měj se hezky a opatruj se.

      Vymazat
  16. Moc pěkné fotky Jaruško, včelka sbírá pyl a ta voda je také super ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Záběry moc pěkné, ale to zase byla "štreka", tu zdatnost lze jen závidět. Možná ty rybníky souvisejí s tím, jak se této oblasti říká "Nizozemí"? 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Ano říká se tomu tady České Nizozemí. Jsme schovaní za Lužickými horami a dál už na sever je rovina ...

      Vymazat
  18. Kačenky asi odpočívaly v závětří. To zrcadlení je nádherné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.