POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

06 června, 2023

Ještě květnové toulání

28. května 2023

Konečně jsem se dostala k tomu, abych stáhla a probrala ještě poslední květnové fotografie z mých ranních procházek.
Rána v přírodě opravdu miluji Všude je ještě klid a tak se kochám vůní probouzející se přírody. Jediné co mě doprovází je zpěv ptáčků, jen občas potkám nějaké "pejskaře".
Mám tyto ranní procházky moc ráda a vždy si je užívám i když procházím stále stejnou krajinou, tak pozoruji ty proměny v různých ročních obdobích.
Cestou loukami k lesu
Vlčí hora a pod ní věž kostela sv. Jana Nepomuckého ve Starých Křečanech. Měla bych se podívat, zda se začala opravovat rozhledna po úmyslně založeném požáru.

Rozhledna na Dymníku
Zleva Studenec, vpravo Široký vrch
Dymník a Vlčí hora
Rybník U Natury. Na hladině je bylo ještě plno pylu.
Rybník Racek a hladina jako zrcadlo.







Najednou začal foukat vítr...a bylo po zrcadlení.
Na Tůni lovil rybák obecný


Omlouvám se za rozmazanou fotografii, ale zachytit rybáka při rychlém letu se mi nedařilo...
Ani při nejlepším nastavení nestačil můj foťák zaostřit...
Nad hlavou mi kroužila káně s mládětem










Skřivánci se naháněli nad loukou


17 komentářů:

  1. Pěkný večer Jaruško, krásně jsem se s Tebou prošla. Krásné fotky, měla jsi super toulání⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné odrazy na klidné hladině rybníka a pěkné momentky ptáků. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvé procházky jsou, Járo, obdivuhodné a fotky nedostižné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Tvá slova vždy potěší. Krásný den.

      Vymazat
  4. Jaru, nedivím se, že máš takové procházky ráda, my bychom tě s Aaronem rádi doprovodili. Máš užasnou trasu!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vaší společnost bych uvítala. Potkávám většinou cestou zpět dost pejskařů, kteří jdou do luk. Jsou to většinou už známí...Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Anonymní7/6/23 10:42

    Lezarts

    Krása a pohoda. Díky, že se touláš s foťákem ranní rosou! A možná i nohou bosou? 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, bosa ještě ne. Po ránu bývá chladno a navíc bych měla obavy, abych si nepřinesla klíště... Děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  6. Tak jsem se s Tebou také prošla, krásné snímky jsi nafotila. Měj hezký den ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruš, víš, co mě napadlo při přečtení úvodních slov a těch krásných fotografiích? Jsi jako svého času pan Jaromír Tomeček - Lovy beze zbraní, pamatuješ? Kdysi byl s ním pořad v televizi. Na jaře byla na toto téma i Noční linka, to bylo úplně pro Tebe. Takhle ráno by mě nikdo nevytáhl do těch polí, jo, kdybych tam měla slíbenou třeba Věstonickou Venuši, to bych možná šla, ale tu zase mohu vidět v Brně v muzeu (smííích). Takže chválím fotografie, které nikdy neudělám, ale každý máme něco. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten pořad si pamatuji a častoi i známí, které potkávám připomínají právě ty Lovy beze zbraní. Hani, právě rána jsou v přírodě nejkrásnější a voňavá. Jen teď po té operaci mám problémy se spánkem. Večer se cítím hodně unavená, v noci se budím a ráno to doháním... Děkuji Ti za milý komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Jaruško super fotečky a ta příroda úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ranní toulání není pro mě, raději jsem déle vzhůru a vstávám později.
    Ani takové krásné fotky mě nevyburcují :). Rybník musí mít čistou vodu, když může tak pěkně zrcadlit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.