POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

04 června, 2023

Pár detailů z louky

Tentokrát vybírám fotografie z konce května, kdy jsem chodila na ranní procházky do luk a občas pořídila detailní fotografie květin a hmyzu.
Pěnodějka  nížinná
Šídlatka kroužkovaná

Šidélko páskované
Vikev plotní
Kapky rosy

Rozrazil rezekvítek
Třezalka chlupatá
Pryskyřník prudký
Jestřábník oranžový
Chmýří pampelišek ( smetanky lékařské), mě vždy zaujme


Vrba bílá
Vážka v letu.

Kostival ( černý kořen)

Blýskavka černopásá ( můrovití)
Štírovník bahenní

jetel horský
Jetel luční
Kozí brada luční
Kohoutek luční
Jestřábník žlutý

Kozí brada luční
Krásné jsou i květy hlohu.

26 komentářů:

  1. Krásná přehlídka květů, jak v botanické zahradě, a zachytit detailně šidélko, které se umí dobře maskovat, je umění.

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, tebe pustit do luk s fotoaparátem, hnedle vznikne atlas rostlin a hmyzu.A jaké krásné záběry...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji za pochvalu a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  3. Opět překrásné fotky jako do encyklopedie!
    Jaru, děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné záběry. Máš trpělivost si s tím pohrát. Opravdu povedené fotky. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to o trpělivosti a čekání, ale vyplatí se. Moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Ahojky Jaruško, to je parádní prohlídka kvítků. I pampeliška má svoje kouzlo. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, opět nádhera. Obdivuji nejen fotky, ale i tvé znalosti o hmyzu. Fotky odkvetlých pampelišek mám ráda a ty je umíš nafotit skvěle. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem s tou přírodou od dětství v kontaktu a každý máme trochu jiné znalosti a tak si je posíláme a o tom to je. Děkuji moc a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Anonymní5/6/23 15:36

    Lezarts

    Tolik krás!

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruš nádhera,perfektní fotky a obdivuji tvé znalosti o hmyzu,ptáčcích a rostlinkách,klobouk dolů a ať se daří i nadále...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, každý máme jiné znalosti a tak si je pomocí blogů předáváme a to je fajn. Já jsem nikdy nebyla u moře a tak se ráda zase seznámím s tím, co já neznám a kam se nedostanu, přesto se s tím ráda seznámím.. Děkuji za milá slova a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Jaruško zdravím a za komentáře děkuji, super fotky a nad Tvými znalostmi jako vždy žasnu******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Danuško. V přírodě jsem vyrostla. Zase nepoznám jiné věci...třeba auta. Pro mě malé nebo velké...

      Vymazat
  10. Máš krásné záběry, ale i kvalitní foťák. Na loukách jsi "doma", já už po loukách prakticky nechodím, ale beru to tak, že každý rozumíme něčemu jinému a to nás naplňuje. Jen tam dej pozor na klíště nebo na zmije.
    Ať se daří. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ten kvalitní foťák zrovna "dosluhuje" a louky a lesy, rybníky a vodní toky, skály a jejich útvary to je moje láska. Proti klíšťatům užívám přes léto vitamín B, používám repelent a chodím do přírody vždy vhodně oblečená a v pevných botách. Zmije tu v loukách nejsou, jen užovky obojkové u potůčku a klíště se může chytit i v městském parku...Moc děkuji za komentář a přeji Ti krásné letní dny.

      Vymazat
  11. Nádherné, ráda se procházím přírodou

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, opět se kochám. Nádherné fotky. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  13. Dálší pěkné fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.