POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

18 srpna, 2023

Česká Kamenice, Děčín

Pondělí, 14. srpna 2023

Potřebovala jsem si něco zařídit v České Kamenici a tak jsme vlakem vyrazili až v deset hodin s tím, že je to jen na otočku. Naše oblíbená cukrárna byla zavřená a tak jsme se vydali do soukromé pekárny v Horní Kamenici a odtud pokračovali na vlakovou zastávku.

Krásný dům na ulici Dukelských hrdinů v České Kamenici


Zastávka Horní Kamenice
Zámek Děčín
Volavka popelavá lovila v Ploučnici ( je to foceno z velké dálky)
Obloha se zatáhla a začínalo poprchávat. Hledali jsme místo, kde se schováme.

Uvažovali jsme, že se schováme pod most a hned jsme se tomu zasmáli,
 protože naštěstí pršet přestalo.
Na nábřeží už se začínala připravovat nějaká víkendová akce.
Pastýřská stěna
Masarykovo náměstí a kostel sv. Václava a sv. Blažeje.

Kleopatřina jehla. Mně letos nevykvetla, protože jsem ji musela přesadit.
Kaple Panny Marie Pomocné


Děčínské pomníky padlým

Masarykovo náměstí

Tyršův most. 



Sluníčko se zase objevilo, ale my už jsme s taškou nákupu vyrazili na nádraží.
Nafotila jsem ještě motýly na motýlích keřích, ale to až někdy příště...
Přeji vám krásné srpnové dny.


28 komentářů:

  1. Jaruško, na náměstí v Děčíně se to dost změnilo od té doby, kdy jsem tam byla naposledy ( setkání po x letech od maturity ). To bych měla napravit.
    Jinak jsme tam byli i soukromně, ale to jsme nešli na náměstí.
    Pěkné fotky - díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. My jsme hlavně běhali po obchodech. Galanterii, kam jsem byla zvyklá chodit, mi zrušili a tak jsme hledali obchod jinde. V Děčíně je vždy kam jít. Krásný večer Ti přeji a děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Járo, Děčín je hezké město, zámek na skále se mi líbí moc, další důvod město navštívit. Kleopatřina jehla má nádhernou barvičku. Přeji příjemný víkend, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Děčín je hlavně fotogenické město. Je tam hodně krásných míst jak v samotném městě, tak i v jeho okolí. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny

      Vymazat
  3. Jaruško, Děčín je krásné město. Centrem jsme jen rychle proletěli z přístavu na vlak do České Lípy. Krasně jsi město nafotila. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji moc. Na Děčín a seznámení s městem to chce víc času. Ani my ještě nemáme všechno prochozené, ale na tu stranu k Malé Bělé je to vše do prudkých kopců a to už manžel nezvládá, stejně jako je náročná cesta na Děčínský Sněžník. To už je na auto nebo autobus, ale to se zase musí hlídat časy, protože pak zbude jen cesta do Děčína pěšky a to je pěkně náročná cesta.

      Vymazat
  4. Děčín mám stále na seznamu výletů, ale letos to asi nebude a proto si ho s tebou vždy ráda projdu. Zastávka v Horní Kamenice je krásná. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář. Věřím, že vám to někdy přece jen vyjde. Česká Kamenice je docela hezké město a zajímavé je hlavně okolí. Je tam hrad, vyhlídky, krásné okruhy. Bratrské oltáře... Je tam z čeho vybírat. Jen pro nás seniory, jsou už trasy dost náročné.

      Vymazat
  5. Hezké fotky. Já jsem v Děčíně byla jen jednou. Když jsem zkoušela lézt ferraty, tak jsme lezli právě na Pastýřce. Pohled ze stěny byl úchvatný, ale stačilo jednou - už vím, že ferraty nejsou nic pro mne :D
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáńo, tak na ferraty by mě nikdo nedostal, ale koukala jsem že tam lezou i děti. Máš pravdu pohled od Nebíčka k zámku a na Labe je krásný. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny

      Vymazat
  6. Těší mě, když vidím tak pěkně udržovaná a čistá místa. Tam je pak radost přijet. Kaple P.M.P. má tvar královské koruny. Líbí se mi tam.
    Přeji další pěkné výlety a příznivé počasí k tomu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji. Kaple je nově opravená, ale kostel sv.Václava a sv. Blůažeje, byl zavřený. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  7. Jaruško, už je to dávno, co jsem byla v Děčíně. Díky za připomenutí, ráda jsem nakoukla prostřednictvím tvých krásných fotek. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, krásné fotky. Jediná návštěva Děčína, mi město vryla do srdce. Ráda bych se tam někdy opět vrátila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, ono to město má hodně krásných míst a je fakt, že je zajímavé i okolí. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Nádherná reportáž, jako vždy! Jedna fotka hezčí než druhá. Přeji krásné léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji. Pochvala od Vás vždy potěší. Přeji pohodové srpnové dny a užívejte si léta.

      Vymazat
  10. Járo, mám moc ráda tvé reportáže. A je jedno, jestli to je luk nebo města. krásné fotky.
    Těším se na motýly a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Já mám více fotek z přírody, protože letos jsme toho moc nenacestovali kvůli horku a zhoršené chůzi. To už manžel hůř zvládá. Bohužel věk nezastavíme.

      Vymazat
  11. Anonymní20/8/23 09:05

    Prostřednictvím Tvých bezva fotek se vždycky ráda podívám kamkoliv.
    Měj se hezky a měj pohodovou neděli !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  12. Také bych někdy do Děčína chtěla,nikdy jsem tam nebyla,máme to daleko.Ale tobě Jaruško moc děkuji za podívanou 💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndřiško, já se zase nepodívám na jiná místa. Už není ta možnost a vlaková spojení jsou teď k nám kolikrát tak komplikovaná, že je to na celé dny ve vlaku a z výletu bychom nic neměli. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  13. Hezké léto Jaruško, díky za krásnou podívanou. Je to tam pěkné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Děčín je hezké město Jaruško, nafotila jsi krásné snímky, děkuji ♥ Nejde mě stále wifina a někdy vypadne dokonce i televize, drž mi pěstě ať to zítra opraví, už to trvá dlouho. Komentíky a obrázky chodím dávat k sousedům , Ještě, že obrázky mohu dělat doma ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, vím jaké to je. Tak držím palce ať Ti to brzy opraví.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.