POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

31 srpna, 2023

Setkání...

 V loukách mě mnohdy často čeká i milé setkání. Tak že kromě známých "pejskařů" se téměř pravidelně potkávám i se srnkami. Tentokrát byla blízko vidět jen jedna. Většinou je to " hlídač", zatím co ostatní leží ve vysoké trávě a odpočívají.





24 komentářů:

  1. Járo, ta vyhlíží jestli neseš něco dobrého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že máš pravdu. V zimě je chodím přikrmovat, když je sníh a nikde nic nenajdou. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Anonymní1/9/23 11:33

    Vija
    Jo jo, je na stráži. J

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelná příroda, prima víkend Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda vždy něčím okouzlí. Proto se v ní ráda toulám. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Ahoj Jaruško,to je super .Já už konečně dodělala byt po vytopení od firmy a teprv nyní mi po 3 měsících mi došli vymalovat ale už doufám aspoň klid už bude s něma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta to je tedy pořádný kus práce a starostí. To ti tedy nezávidím. Snad už budeš mít klid a vše zase v pořádku. Držím palce a přeji příjemné dny.

      Vymazat
  5. Jaruško, ty s těmi srnkami máš jistě úmluvu. Ony ti zapozují, kdy si vzpomeneš. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ony jsou hlavně opatrné a jedna ze stáda vždy hlídá a dává pak znamení...já jen vím, ve kterých místech se zdržují a kde je většinou najdu. Hezkou neděli Ti přeji.

      Vymazat
  6. Hezky kouká Jaruško,k nám chodí na zahradu okousávt papriky 🤣 hezkou neděli.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Opět nádherné snímky. Já zvířata fotiti neumím.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jaru, milé setkání. Moc pěkné snímky. Moc děkuji za písmenka a přeji Ti krásné dny, opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jaruško, omlouvám se, ale parno a dusno mě opět potrápilo, ještě stále nejsem zdravotně fit, ale už je to mnohem lepší. Nádherné fota, povídání, potěšila jsi mě ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, Není třeba se omlouvat. Mnoho lidí je na dovolených. mají jiné starosti než chodit na blogy. Já Ti hlavně přeji brzké uzdravení. Opatruj se a drž se. Moc děkuji za komentář.

      Vymazat
  10. Děkuji Jaruško za krásné přáníčko k svátku.Hezký den.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo, Jindřiško. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. My už se s těmi holkami skoro známe. V zimě když je sníh tak je chodím přikrmovat. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  12. Tak to se máte, tady jsou srny vidět někdy jen v noci. Pěkné fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tady bych mohla myslivcům psát statistiku, protože vím, kde bývají a kolik jich tam je. V trávě někdy nejsou vidět, protože když leží, tak jim koukají jen uši. Ale já už vím, kde je najdu, kam se chodí pást, kde přespávají.... Děkuji ti za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.