POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

28 srpna, 2023

Výběr z procházek.

Ještě než se nám počasí na pár dní pokazilo, vyšli jsme si na několik procházek do přírody i okolí města.
 Ráno v lukách je pro mě vždycky tím nejkrásnějším zahájením dne.


Vlčí hora
Lužické hory

Další den jsme na procházku vyrazili s manželem.
Park Rumburské vzpoury a bývalý kapucínský klášter, kde je nyní Městská knihovna
Mandava v ulici Dělnická

V pozadí je budova Gymnázia a Obchodní akademie
Rybníček v ulici Zelená
Kvůli suchu byla hladina téměř zarostlá.
Bývalé městské koupaliště je nyní soukromé a...zavřené.
Rybník Cihelna
Vlak na Děčín. 
Další ranní procházku k rybníkům a loukami si nechám na další příspěvek.





24 komentářů:

  1. Jaruško, tradičně jsem se zájmem prošla s tebou ten kus Rbk. Zarazilo mě, jak je koryto Mandavy zarostlé a málo vody, jen aby to pak jendou nevadilo, až bude vody hodně. Obdivuji tě, jak ráno vyrážíš do luk.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, oni to dno Mandavy od té první vysoké trávy koncem července posekali a vyčistili. Toto narostlo znovu a za poměrně krátkou chvíli. Ono je i vidět, že ta tráva je čerstvě narostlá...Teplo a vlhko jí prostě svědčí. Tráva byla v korytě posekaná už z Křečan až po státní hranice. Děkuji Ti za komentář a přeji klidný večer.

      Vymazat
  2. Jaruško, opět krásné fotografie 🍀Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, díky tobě mám pocit, že Rumburk znám a moc ráda bych se do něj taky podívala. Děkuji za fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vím, že dávám pořád fotky z okolí, ale když manžel už na cestování nestačí, tak mi nic jiného než chodit po okolí, prostě nezbývá. Děkuji za milý komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  4. Děkuji za svěží procházky. Tvé fotografie jsou vždy krásnými obrazy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za milý komentář a přeji Ti krásné poslední srpnové dny.

      Vymazat
  5. Ač jsem v Rumburku nikdy nebyla,mám pocit,že z Tvých fotek jsem tam byla a děkuji Ti za to.Těším se na další procházku,měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já vím, že dávám fotky stále ze stejných míst, ale moc možností teď nemám, protože manžel nechce už na výlety jezdit a já ho nutit nemůžu. Sama se cestovat bojím a ač se sousedky na cesty nabízely, tak když navrhnu výlet, tak většinou jim buď není dobře nebo zrovna mají něco jiného v plánu. Nedá se nic dělat. Jsme už ve věku, kdy si musíme užít každý den...Měj se moc krásně a užívej si léta, protože po dešti se zase ukáže sluníčko.

      Vymazat
  6. Anonymní29/8/23 09:46

    Mám Tvé procházky ráda.
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  7. Anonymní29/8/23 09:50

    Lezarts
    Járo, máš hezké ranní rozcvičky-:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, pohyb je pro mě jako koření života. Když nejdu den nebo dva ven, tak mě pak všechno bolí. Chůze je pro mě lékem a focení zábava. Děkuji moc za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Jaruško moc zdravím po delší době fotečky moc hezké přeji krásné dny a opatruj se..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a přeji Ti pohodové dny.

      Vymazat
  9. Ráda jsem se s tebou prošla

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní fotky i procházka Jaruško. Wifinu mám opravenou a tak snad to půjde pořád. Jsem na vesnici a není tu taková síla jako ve městě ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško my jsme sice ve městě, ale máme sem v zemi někde porušené vedení a ani bližší ústřední zdroj to moc nezlepšil. Prostě s tím nic dělat nejde. Je to pomalé, ale aspoň něco. Dlouho jsme tu neměli ani to...a vzduchem nám to nejde, protože vedle domu jsou vysoké a husté stromy v sousedních zahradách, vyšší než naše domy a ty nám sem nepustí signál. Nic s tím neudělám. Měj se moc pěkně a děkuji za komentář.

      Vymazat
  11. Pěkný den Jaruško, u Vás je počasí o krapet lepší jak u nás. Tady stále prší. Fotky jsou nádherné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tyto fotky jsou vybrané z letošního léta, tedy od počátku července do poloviny srpna. U nás také pršelo, ale teď se to vybírá. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  12. Opět nádhera, ráda jsem se s Tebou virtuálně procházela, paráda ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.