POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 srpna, 2023

Výzva od Stáni - poprvé

 Stáňa na blogu https://veverkoviny.blogspot.com/2023/08/do-mraku-vyzva.html vyhlásila výzvu na téma " Letní obloha". Fotografie musí být pouze z letošního léta, nikoliv vytahané z archívu minulých let. Do výzvy jsem se přihlásila a zkusím vybrat pár zajímavých fotografií  s letní oblohou. Stáňo, za výzvu moc děkuji.









Po deštivých dnech zase přijde obloha bez mráčku
...a ještě večerní...




30 komentářů:

  1. Járo, všechny fotky jsou moc hezké, ale nej je hned ta první a předposlední. Teda alespoň pro mne. Měj se, pá 😀😘

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné záběry!!!!! Musím se podívat, jestli taky něco nenajdu ve svém archivu.
    Měj se hezky Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní29/8/23 20:26

    Lezarts
    Pane Jo, jeden by nevěřil, jak může být obloha “výmluvná”. Hezká série snímků!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky Jaruško, také bych se přihlásila, ale fotkám ,které máte tady na webu se nemohu rovnat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško to není soutěž o fotografech, ale o tom, jak kdo vidí oblohu. Zúčastnit se podle Stáni může každý, kdo se u ní přihlásí.

      Vymazat
    2. Jaruško vím že to není soutěž, ale poslední dobou mám ty fotky dost rozmazané, to ostatní mají pěkně jasné a čisté ♥

      Vymazat
  5. Jaru, mám radost, že ses zapojila. Moc pěkné fotky. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji za komentář i výzvu a přeji Ti moc krásné dny.

      Vymazat
  6. Jaruško, zo jsou skvostné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Naprosto dokonalé fotky, Járo! Opravdu nádhera!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Krásný nový měsíc přeji.

      Vymazat
  8. Jaruško,jsou ty fotografie oblohy opravdu krásné. Já už jen fotím mobilem. Ráda mraky pozoruji a snažím se v nich najít "něco" co mě který připomíná - obličeje, zvířata,či předměty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,. ono mobilem se dají někdy pořídit lepší fotografie, než laciným foťákem. Jeden takový levný kompakt mám a opravdu můžu říci, že z mobilu jsou fotky kvalitnější. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  9. Parádní fotky jsi vybrala Jaruško, hezký den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní30/8/23 09:27

    Tvoje nebeské fotky jsou prostě nebeské !!!! Krása!
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné mraky - moc ráda jsem se podívala!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  12. Jaruško, nádhera. Já jsem se k výzvě ještě nedostala, snad to stihnu. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, on je čas do 9. září...tak že ještě více jak týden. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  13. Anonymní31/8/23 16:55

    Vija
    Radost se dívat, moc hezké, každá fotka má své kouzlo, Járo.
    Měj hezký den. J

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky úžasné, prohlížení jsem si užila ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.