POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

05 srpna, 2023

Za východem slunce.

 Čtvrteční ráno a já jsem se probudila brzy. Vykoukla jsem z okna a mezi stromy, které máme před okny, prosvítala červená obloha. Vyrazila jsem tedy do luk, ale než jsem tam došla, tak se vše změnilo...Východ  slunce mi opět zakryly mraky. Přesto jsem si to užívala a fotila. Ranní světlo je totiž docela jiné, než to denní a večerní.

Tam někde za hradbou z mraků, se schovávalo sluníčko. Přesto se mi barevná obloha líbila a tak jsem fotila, jen tak pro radost...




Sluníčko na chvíli vykouklo, aby zase brzy zmizelo....


...a po chvíli osvítilo krajinu.




 Kopec Frenzelsberg mezi stromy...za ním Pěnkavčí vrch
V pozadí Luž a na louce, která už nebyla spoustu let posekaná, se množí bodláky.
Sem chodívám fotit motýly. Loni tu bylo hodně druhů, ale to nebylo takové sucho jako letošní červenec a tak některé druhy motýlů se tu zatím neobjevily.
Orosený motýl. Domnívám se, že je to jasoň nebo bělásek rezetkový, ale jistá si nejsem. 
Sluníčko vyšlo a čekal nás příjemný den.


Na stromech je vidět, že docela foukalo...
Moje čtvrteční ranní procházka skončila. Ještě jeden pohled z okna.
Dříve jsme tu koukali do luk, žily tu na polích koroptve, 
ale teď se tu hodně staví a pole se změnila ve stavební parcely a louky.


42 komentářů:

  1. Jaruško, to je prima, že jsi ranní ptáče, krajina i obloha jsou po ránu tak rychle se měnící a my, spáči, můžeme u tebe vše v pohodlí domova odsledovat. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc Ti děkuji za komentář. Ráno je venku krásně hlavně je tam klid. Většina lidí spí, jen potkám sousedku se dvěma pejsky a tak jdeme spolu a někdy potkám jen srnky...Přeji Ti klidné dny i když nám prší a počasí je spíše podzimní..

      Vymazat
  2. Souhlasím s tebou, že ranní světlo je jiné než odpolední. Obloha je pěkná a je dobře, že fotíš pro radost a ještě se s námi o to podělíš. To je dvojnásobná radost. Měj se krásně. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice moc děkuji a přeji ti jen samé hezké dny.

      Vymazat
  3. Anonymní5/8/23 23:06

    http://es-ideas.blogspot.com/
    To jsou zase krásné pohledy ))) Díky za ně.
    Přeji hezký víkend a posílám sluníčko od moře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji a posílám mnoho pozdravů na Capri?

      Vymazat
    2. Nee, byla jsem kousek od Capri-na Ischii.

      Vymazat
    3. Každopádně jsi měla krásnou dovolenou a o tom to je...

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí, jak se postupně mění nebe. To ranní já moc neužiju - jsem sedmispáč a slunce vstává mnohem dřív než já...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc a moc děkuji a přeji Ti moc hezké a pohodové dny.

      Vymazat
  5. Krásné záběry, Jari, nejvíc se mi líbí obloha. Já mám zcela jiný režim, jsem aktivní do nočních hodin a ráno není moje silná stránka. Osmělím se zeptat, potkáš takhle ráno na svých toulkách někoho, kdo také tak brzy "jen tak" vyráží do terénu?
    Měj se hezky, přeji další hlavně bezpečné toulky krajinou s foťákem na krku. Ať se daří. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, do luk ráno moc lidí nechodí. Jen pár sousedů s pejsky. Jediné z čeho bych měla strach, je potkat smečku vlků v lese...jinak je to tu po ránu v pohodě. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  6. Jaručko paráda,fajn že jsi ranní ptáče já jsem noční sovička tak pak déle spím a aspoň u tebe vidím jak se mění obloha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, já to mám naopak. Chodím spát brzy, tak kolem desáté, ale ráno jsem jak rybička. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Úchvatné fotky, Jaru! Mám ráda probouzející se den, mám ráda tu změnu světla a na některých místech i ten klid, co svítání provází...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je zajímavé, že ráno ta příroda tak nějak zvláštně voní. Je to jako probouzející se miminko. Někdy je tam tak krásně, ž se ani nechce domů i když vím, že musím jít včas vařit nebo mě čekají jiné povinnosti. Přeji Ti moc hezké letní dny a snad už počasí zase bude letní

      Vymazat
  8. Anonymní6/8/23 11:36

    Lezarts
    Hezké koukání, když se sluníčko klube z peřiny mraků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji a přeji Ti moc pěkné dny.

      Vymazat
  9. Jaruško samou nádheru tady máš krásné fotečky jako vždy pohodový den přeji i když prší opatruj se ♥♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky pro radost Jaruš.Dýchá z nich pohoda probouzejícího se dne.Krásná obloha a probouzející se sluníčko,nádhera...Přeji další krásné dny a procházky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jak jsem již psala. Ta ráno jsou nenapodobitelná a ta atmosféra probouzejícího se dne, mě vždycky dostane. Děkuji Ti a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. Járo, já ranní ptáče rozhodně nejsem a nikdy jsem nebyla, takže probouzející se den klidně zaspím. Fotky jsou moc hezké,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Já zase nevydržím ráno dlouho v posteli. Od dětství jsem byla zvyklá chodit brzy spát a ráno co nejdříve vstávat.

      Vymazat
  12. Jaruško, nádherné fotky. Kochám se po ránu. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. No jo, ranní ptáče ! Jako vždy bezva fotky!
    Měj se hezky a přeji klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji ti moc hezké dny.

      Vymazat
  14. Nádherné fotky Jaruško, tady již týden v noci leje a ve dne fouká studený vítr , chvilku prší a chvilku svítí sluníčko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, u nás je to úplně stejné., ale má zase přijít to pravé léto a tak se budeme zase těšit na teplíčko. Měj krásný den.

      Vymazat
  15. Pěkný týden Jaruško, fotky super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a také přeji krásný den.

      Vymazat
  16. Jaruško, to jsou moc krásné fotky. Takové nádherné obrazy pro uklidnění. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Po ránu je příroda voňavá a já ji vnímám všemi smysly. Navíc je klid, protože jsou lidé v práci nebo ještě spí a to je pak opravdu nádhera vnímat tu vůni a krásu přírody a pozorovat, jak se vše probouzí. Maruško užívej si letních dní a opatruj se.

      Vymazat
  17. Jaruško zdravím, děkuji za komentáře. Opět jsi nezklamala, fotky úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji. Přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  18. To jsou opravdu úžasná kouzla na obloze, stálo za to si počkat na východ sluníčka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss moc děkuji a přeji Ti krásné letní dny.

      Vymazat
  19. Ahoj Jaru,
    velmi krásné snímky! Poslední dobou nemám na blog moc času, dnes jdu hlavně s přáníčkem. Jaruško, k zítřejším narozeninám Ti přeji hlavně pevné zdravíčko! Užij si krásný narozeninový den, přáníčko najdeš na mém blogu. Moc Ti děkuji za písmenka. Měj pěkné, klidné dny...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji. Přáníčko jsem viděla dnes ráno, kdy jsem koukala na mobilu, co je na blogách nového. Moc děkuji a přej Ti hezké dny.

      Vymazat
  20. Krásné narozeniny Jaruško,užij si to .A moooc děkuji za hezké fotečky, které potěší ❤️🍀🍾🌺💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji za milé přání. Přeji Ti příjemné a pohodové dny,

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.