POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

08 října, 2023

Ráno na loukách

 27. září 2023

Ráno bylo ještě šero a já jsem vyrazila na cestu do luk, abych zachytila poslední ještě letní, východ slunce. Léto nám skončilo a 28. září  v 8:50 hodin, jsme  přivítali první podzimní den. Poslední letní den se však rozloučil  mlhavým ránem,  které mě úplně "pohltilo" do sebe a z luk se mi pak vůbec nechtělo odcházet. Nejraději bych si sedla a poslouchala šumění barvícího se listí stromů, ranní zpěv ptáků...Jen že na to už je po ránu dost chladno a hlavně vlhko...



















Ranní světlo krajinu mění do různých barev, zvláště při východu slunce je vše hodně kontrastní, což někdy působí až kýčovitě. Příroda však  taková někdy opravdu je.
Fotila jsem i detaily kopretin, ale to až příště...

30 komentářů:

  1. Úžasné, úžasné .... fakt se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow ty mlhavé fotky)))) Nádherné!!!!
    Hezké nedělní odpo přeji.E.

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, nádherné fotky, procházka se moc vydařila. Nádhera 😉😊

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný mlžný opar. Nádherně zachycené ráno. Zdraví Večernice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice. moc děkuji a přeji hezký večer.

      Vymazat
  5. Anonymní8/10/23 18:43

    Lezarts
    Je báječné si, díky Tobě, užívat takové východy slunce!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle se mi nepodaří, to bych musela brzy vstávat a kdeže by ty mlhy byly? Járo, moc pěkně jsi tu chvíli zachytila. Ještě, že tě - ranní ptáče - máme. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko mockrát děkuji. Rána jsou v přírodě nejkrásnější. Přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  7. Nádhera. Takto vídám pole v mlhavém oparu, cestou do práce. Jen se mi to z auta nedaří, tak krásně zachytit jako tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, moc děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  8. Járo, tvé fotky mám moc ráda. Krásná podívaná!
    Děkuji a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pochvala od Tebe vždy potěší. Moc děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  9. Mlhavá rána mají svůj půvab a tvoje fotky ho krásně zachytily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo mockrát děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  10. Anonymní9/10/23 07:46

    Vija
    Nádhera, sedla bych si a koukala a koukala….

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji. Také si to užívám, když je čas. Hezký večer.

      Vymazat
  11. Tyto Tvoje ranní fotky mám moc ráda. Jsou opravdu krásné !'
    Měj klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Potěšila jsi mě moc. Přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  12. Úžasné fotografie Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško kouzelné fotografie jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, to jsou perfektní fotky, líbí se mi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško. Tvoje fotky jsou prostě výstavní. Nemohu se vyžadovat. Musím si je ještě prohlédnout na velkém monitoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji. Pochvala od tebe těší dvojnásob těší . Měj se hezky.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.