POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

15 října, 2023

U rybníků

 V pátek byl ještě docela teplý a slunečný den a tak jsme odpoledne vyrazili na procházku k rybníkům. Zvláštní a barevná obloha jakoby oznamovala blížící se změnu počasí.
V pozadí kopce Lužických hor - Javor, Hřebec, Studenec, Široký vrch a vepředu Dymník, který už spadá do Šluknovské pahorkatiny.
Pohled k Jedlové. Zjistili jsme, že jsou tu nové sloupy elektrického vedení. Většinou je nefotím, ale tentokrát jsem si je vybrala schválně.

Rybník U Natury je soukromý

Pokračovali jsme cestou k rybníkům Racek a Tůň

Chaty u Racku. Většina je obydlena trvale.
Rybník Racek.







Cesta do lesa kolem rybníku Tůň.
Tůň





Vlčí hora
Dymník a Vlčí hora





Pohled z ulice Ke koupališti






Na loukách kam koukám z oken bytu, se staví nové domy.
 Jakmile je hrubá stavba hotová, je dům nabídnut k prodeji.
Došli jsme domů a ještě  jeden pohled z okna kuchyně...


16 komentářů:

  1. Jaruško, tam se to ale změnilo, však už tam léta nebydlím, ale tvé časté procházky mi vše přibližují. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ono se to pořád mění a i v těch odlehlejších částech se staví nové domy. Některá místa ani já nepoznávám a že se okolím města toulám dost často. Hezké dny Ti přeji.

      Vymazat
  2. To je nádhera Jaruško. My jsme v pátek zahradničili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji. Tak zahradu už nemám, jen záhon před domem. Tam je to za chvíli hotové. Děkuji Ti a přeji hezké dny.

      Vymazat
  3. Járo, moc hezká procházka. Mám ráda pohled na hladinu rybníků, kde se zrcadlí nebe i stromy . A západ slunce nad Vlčí horou je krásný.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já mám ráda ty procházky přírodou, výhledy na Lužické hory a další kopce kolem. Jen kvůli tomu, že jsou tu teď vlci ve smečkách, tak se bojím chodit do lesa.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, Járo! Mám moc ráda ty odrazy na vodní hladině, to je fakt nádhera!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji za milý komentář. Přeji Ti krásné podzimní dny. U nás se hodně ochladilo a po ránu už mrzne.

      Vymazat
  5. Pěkné a inspirativní. To myslím "na mou duši" a brzy budu mít důkaz. 😃
    Přeji hlavně příznivé počasí.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný týden Jaruško, opět jsi měla krásnou procázku a pořídila super fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Přeji Ti krásné dny i když už je docela zima.

      Vymazat
  7. Járo, moje oblíbené fotografie rybníků, tam se vždycky ráda podívám. To teplé počasí už nás pravděpodobně opustilo, dneska už byla docela zima. Půlka října už je za námi, tak tu zimu už musíme brát jako samozřejmost. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. Máš pravdu. Teplé počasí skončilo, ale to mi nebrání a do přírody si klidně vyjdu. Počasí mi nijak nevadí, pokud neprší. To se pak nedá fotit, ale pokud je hezky, tak se stačí více vrstev oblečení a chůze mě zahřeje i když osobně mám raději jaro a vyhlídky na léto. Přeji ti krásné podzimní dny.

      Vymazat
  8. Jaruško další nádherný výlet a super fotky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji. Tady to je jen procházka po okolí města... Měj se moc pěkně.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.