POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

16 října, 2023

Horní a Česká Kamenice

21. září 2023
Tak teď už tu máme sychravé a chladné podzimní dny. 
Ve svém příspěvku se tedy vracím do konce léta, 
kdy jsme se vydali do Horní Kamenice.
Horní Kamenice a Pryský potok
Říčka Kamenice
Cesta z Horní Kamenice dolů do České Kamenice
Hrad Kamenice



Cestou jsme obdivovali některé domečky. Tento je součástí dětského domova.

Toto je rovněž velice zajímavý domek v jedné zahradě. Zajímalo by mě, jak byl využíván.
Náměstí Míru


Na radnici

Samozřejmě nesmí chybět návštěva cukrárny. Mají tu výborné zákusky vlastní výroby.



Kostel sv. Jakuba Staršího

Došli jsme na nádraží a pokračovali vlakem do Děčína.
To už zase příště...

24 komentářů:

  1. Jaru, to je krásný výlet. Hned bych se tam jela podívat. Ta města na severu jsou hodně typická, jako by měla svůj kolorit. Moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, do České Kamenice jezdíváme docela často. Je tam i hezké okolí a příroda, jen bohužel do všech stran do prudkých kopců a to už manžel nezvládá. Moc děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Járo, to jste se pořádně prošli. A počasí už nebylo kdoví jaké. Nahoru na hrad už bych asi nevylezla, ale ráda jsem se u tebe podívala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, my jsme byli na hradě před lety., ale ten kopec je dost vyčerpávající, hlavně ta poslední část kamennou strání. tak že teď už se tam asi také nedostaneme. Děkuji Ti za komentář a přeji pohodový den.

      Vymazat
  3. Každá oblast je něčím typická a já jsem se ráda podívala do oblasti ode mne vzdálené přes celou republiku. Je vidět, že i za podzimního počasí se dají podnikat výlety. Přeji, Jaruš, ať Tvůj foťák nezahálí a nám nabídne další "chuťovky". ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji moc. Já se zase nedostanu tam k vám, protože vlaková spojení od nás jsou stále složitější. Dříve jsme klidně jeli od nás na jednodenní výlet až do Kutné Hory, dnes by to bylo na ubytování, protože je to vlakem cestování na celý den...Spoje na sebe nenavazují a navíc je trať rozdělena pro různé privátní provozovatele a rozkouskovaná tak, že už to cestování vlakem nestojí za nic. Dříve jezdil od nás vlak až do Znojma přímá linka. a dnes? Škoda slov.

      Vymazat
  4. Také jsem se ráda podívala do míst vzdálených a zajímavých.Počasí už na nás dýchá podzimem,ale i tak jsou to hezké procházky,jak ukazují tvé hezké fotky.Přeji ještě Jaruš hodně příjemných výletů.

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful photographs of this joyfull city. I like so much the photograph of the river crossing around. It is so beautiful.

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, moc ráda jsem nakoukla na náměstí i do cukrárny, ale okouzlil mě ten zarostlý domek. Ten je prostě kouzelný!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také jsem na ten domek do zahrady koukala a přemýšlela zda sloužil jako letní bydlení nebo jen odpočinkové místo. Teď je asi využíván spíše jako kůlna na nářadí... Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Ráda jsem se podívala do města, kde jsem nebyla. Líbí se mi náměstí, do cukrárny bych si taky zašla.....
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani ta cukrárna je fantastická. Dělají tam dobrou kávu a navíc domácí zákusky, které opravdu chutnají...Když tam jedeme, vždycky se tam zastavíme. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Pěkná příroda s vodou, to mám ráda. Ráda jsem se to s tebou prošla a prohlédla. Pěkné dny a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Hezké to tam je, ale i tyto dva zdánlivě neškodné toky natropily v roce 2002 a 2013 městu pořádné starosti. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  9. Járo, opět moc pěkný výlet do krásných míst. Moc se mi líbí náměstí a historie zarostlého zahradního domku by mě také zajímala. Měj se hezky, užívej si podzim, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Ten domek v zahradě jsem objevila náhodou a nikde o něm nic nenašla ač jsem pátrala. Ještě se zeptám někoho přímo z České Kamenice až tam zase pojedeme. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Tak jsem s Tebou podnikla výlet, super fotky ⚛ ღ ♥ Prima den přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Také já Ti děkuji za zajímavou procházku s Tebou, fotky jako vždy úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  12. My jsme kousek od Horní Kamenice byli na jaře na výletě, ale na Českou Kamenici už nedošlo. Ale máme v plánu se do tohoto kraje vrátit, tak třeba ještě dojde
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tam je to moc hezké v celém okolí. Měj se moc pěkně.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.