POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

13 října, 2023

Výzva - barevný podzim 2023 (1)

Toto je moje podzimní toulání okolím města. Tentokrát jsem měla namířeno na Dymník. Jen že obloha se zatáhla a tak jsem raději volila cestu zpět do města.
Lávka přes Mandavu
V Příkré ulici
Cestou do luk
Hloh
Kolonka
Louky nad Kolonkou


Těsně před okny bytu nám prolétal balón

Kaple a ochoz křížové cesty u Lorety
Kostel sv. Vavřince 

U vodárny 

Lužické hory 






Chalupa v ulici 2. Polské armády, dříve Stará ulice

19 komentářů:

  1. Milá Járo, procházka s tebou Rumburkem se mi velice líbila, tudy jsem moc za svého působení v Rbk nechodila.Nehledě na to, že se tam leccos změnilo.
    Mám ráda tvé fotky - Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc a moc děkuji. Už jsme se toulali znovu, ale ještě to mám ve foťáku...Máš pravdu. Stále se to mění. Hodně se tu staví...Přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  2. Járo, hezká procházka i fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  3. Moc ráda jsem se podívala, Járo!
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  4. Jarunko zdravím procházka super aspon vidím jak je Rumburk krásný nikdy jsem tam nebyla a ten balon to jsi krásně stihla nafotit také mne vždy potěšíš fotkáma opatruj se .Krásný víkend u nás je krásně svíti už od rána sluníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. U nás dnes prší a rychle se ochlazuje. Přeji Ti krásnou neděli.

      Vymazat
  5. Rumburk neznám, takže každá fotka pro mne dobrá. Tvoje fotky jsou vždycky moc hezké!!!!!!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásný nedělní večer.

      Vymazat
  6. Ahojky Jaruško, to je krásné toulání a pořídila jsi parádné fotečky. Pěkný víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Járo, krásná podzimní procházka a moc pěkné fotky. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, moc krásná procházka. My.jsme si vyšli včera, ale fotky zatím nemohu dát, nejde mám od čerejší bouřky Internet. Prý něco většího. Jsem jen na datech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to znám, když to vypadává. Také tu míváme často potíže, protože jsme daleko od ústředny. Hlavně je to pomalé. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný nedělní večer.

      Vymazat
  9. Jaruško další parádní fotečky, prohlížení si užívám ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotečky i ta kaple se mi moc líbí, díky za komentíky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.