POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 ledna, 2024

Helenky výzva - 12 nej...

 Velice ráda se dnes připojuji k Helenčině výzvě a vyberu z každého měsíce to, co stojí za připomenutí a jaký byl náš uplynulý rok.

 Nebylo vždy vše jako ze žurnálu, ale takové už to je...

Leden

Proměnlivé lednové počasí výletům nepřálo, ale k toulkám po okolí jsem si čas našla. 

Únor

S mojí o dost mladší kamarádkou Hankou jsme v tomto měsíci
 podnikly pár zajímavých výletů. Tento byl na Křížový vrch v Jiřetíně pod Jedlovou.

Březen

V březnu došlo na významné setkání, kdy za mnou přijela Jiřinka z N. Jednu fotografii sice mám, ale nevím, zda by Jiřinka souhlasila s jejím zveřejněním.  
Tak alespoň první jarní květy.

Duben
Tento měsíc byl pro mě náročnější. Čekala mě operace a tak jsem ještě pár dní před operací vyrazila na procházku k rybníkům. 12. dubna proběhla operace. Brzy ráno mě syn vezl  do Děčína do nemocnice a odpoledne už mě zase syn dvě hodiny po operaci v narkóze, odvážel domů.
Dva týdny po operaci jsem si vyšla na první procházku do přírody.

Květen

Měsíc po operaci jsem musela do Děčína do nemocnice na pooperační kontrolu.  Hned proti pavilonu "O" vede cesta nahoru na Kvádrberk (Stoličnou horu)
 a tak jsme šli navštívit tuto Císařskou vyhlídku. Výhledy byly úžasné.
Dole je rozsáhlý nemocniční komplex mnoha pavilónů. 

Červen

10. června se konala 70ti kilometrová pěší túra BANUA EXPEDICE, kterou podnikl náš syn Pavel se svými příteli z práce. Jeli jsme je tedy podpořit na hrad Grabštejn, tedy asi do poloviny jejich cesty. Vyrazili ráno ve čtyři hodiny a do cíle dorazili večer, kde je čekal při grilovačce jejich šéf s rodinou.¨

 My jsme se rozloučili a šli na vlak do Hrádku nad Nisou.

Červenec
Manžel oslavil 75. narozeniny, ale rodinné fotografie ze zásady nezveřejňuji a z té oslavy ani žádné nemám. Na focení nebyl čas.
Dalším zajímavým momentem byla návštěva zoologické zahrady v Drážďanech.

Srpen
 Děčín a moje další lékařská kontrola

Září
Dovolená v Jižních Čechách. Ubytování Netolice - Obora

Říjen
Počasí podzimní a mně zbylo jen toulání po okolí města a jeden výlet jsme si udělali do České Kamenice


Listopad
Můj letošní poslední výlet s kamarádkou na vyhlídku Wachberg
a se synem na Hvozd

Prosinec

Letos pro mě dost náročný tím, že onemocněl manžel a počátek měsíce strávil v nemocnici. Po návratu domů jsem se musela věnovat hlavně jemu a tak na toulky nebyl čas ani pomyšlení. 
Manželova léčba je na delší čas a tak uvidíme, jak se vše bude dál vyvíjet. 
Na letošní rok tedy nic raději neplánujeme. 

30 komentářů:

  1. Měla jsi spoustu krásných zážitků v minulém roce. Pěkně se to prohlíží.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  2. Tak nebyl to zas tak špatný rok ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na tu moji operaci a manželovu nemoc, která trvá...by to šlo.

      Vymazat
  3. Járo, já ti do toho nastávajícího roku přeji ještě více procházek a výletů a hlavně zdraví pro vás oba. Měj se hezky, pá 😘

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké povídání z minulého roku.Přeji aby ten letošní byl stejně zajímavý,ale bez zdravotních komplkací..😀 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. V našem věku už to asi bez komplikací nejde, ale musíme s tím zápasit, jak jen to půjde. Přeji ti moc pěkné dny.

      Vymazat
  5. V životě musíme brát tak jak to přijde. Nemoc se nikdy neptá, zda se nám to hodí nebo ne. Na to jaké jste měli zdravotní problémy jsi udělala plno krásných výletů a ze všech se mi líbí kaple z České Kamenice, ta byla nádherná. Přeju ti klidné dny a vše má svůj čas a vše se vyřeší, jen to někdy trvá trocho déle a proto musíme být trpělivý. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je. Poděkovat za každý den, kdy je nám dobře. Teď chybí sluníčko, ale věřím, že zase bude dobře. Děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
    2. Moc děkuji za podporu. Vážím si toho moc.

      Vymazat
  6. Jaruško, jak říká můj známý , musíme pracovat s tím, co máme. Uplynulý rok jsi měla krásný a ty nemoci? doufejme, že to s mužem překonáte a bude zase dobře. Máte hodné syny a vnuky, pěkné bydlení a máte se navzájem, co víc si přát.Držím palce, aby bylo lépe. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, máš pravdu... všechno chce čas. Nejsme žádná ořezávátka a snažit se musíme ze všech sil, aby zase bylo vše, jak má být. Třeba pak i na nějaké výlety dojde... Děkuji a přeji ti krásný večer.

      Vymazat
  7. Jaruško zdravím, nádherné fotečky jsi vybrala, určitě to bylo těžké, protože Ty máš opravdu zážitků hodně, bohužel tak jak všude se i Vám nemoci nevyhnuly. Přeji hodně zdravíčka a brzký návrat do normálu. Opatrujte se ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Danuško moc děkuji. Přeji krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaru, moc děkuji za tvou účast, tvé fotky jsou ozdobou výzvy. Nemáš to jednoduché s dopravou, přesto najdeš naprosto krásná místa!
    Přeji hezký a hlavně zdravý rok k vám domů. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Potěšila jsi mě. Doufám, že se manžel dá do pořádku a ještě budeme moci cestovat alespoň vlakem. Záleží na něm, zda se rozhodne pro operaci nebo pro jiné nabízené řešení..Děkuji za Tvoji milou přízeň a přeji ti moc krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  10. Pěkně jsi pojala výzvu Jaruško. Skvělé fotky. Tak přeji ať je rok 2024 také tak úspěšný ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní23/1/24 19:39

    Lezarts
    Ohlédnutí z minulého roku ve fotografii, bylo u Tebe krásné, i když realita někdy neodpovídá obrazu. Držím palce, aby letošní rok byl pohodovější a zdraví Tobě i manželovi sloužilo!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Járo, hezké shrnutí loňských zážitků. Ať se tobě i manželovi v tom letošním vyhýbají nemoci a ať stihnete zase spoustu zážitků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji.Musime doufat, že se vše zlepší. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  13. Jaruško hezký příspěvek k výzvě, ráda si Tvoje fotografie prohlížím. Přeju vše dobré, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  14. Myslím, že jsem tu psala komentář a nevidím ho tady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kontrolovala jsem SPAM, ale nic tam není, tak asi úplnbě vypadl, ale to nevadí. I tak děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  15. Dálší pěkné fotky z cestování Jaruško♥ Můj manžel by též v červenci 17. 2023 oslavil 75 narozeniny, bohužel je neoslavil ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško děkuji za komentář. Vím, že Ti manžel (taktéž Pepa) moc chybí. Je mi to líto. Přeji Ti pohodové dny ve zdraví.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.