POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

11 února, 2024

Jaro doma

Venku prší, ale doma ve váze už mi vykvetla forsythia - tedy zlatý déšť

 ...a až teď teprve mi začíná "kvést"  Vánoční hvězda. Má to holka nějak popletené
nebo jsem ji jen pozdě zastřihla.

 

44 komentářů:

  1. Něžná krása a příslib jara, Járo, moc pěkné snímky. U tebe ale normálka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. V pátek jsem si do vázy nastříhala větvičky břízy.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní11/2/24 19:26

    Lezarts
    Jaro vystrkuje růžky, hezky doma za kamny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji. Měj se moc pěkně i v teple domova.

      Vymazat
  4. No jo, poslední dva týdny připomínají jaro. Avšak zima asi ještě neřekla své poslední slovo. Však je teprve půlka února.
    Jinak, máš moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jai moc děkuji. Také si myslím, že ještě nasněží. Tady jsme žažili sníh i koncem května, tak že nic nemožného. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Venku déšť celý den a v týdnu to nemá být jiné. Krásné fotky)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi u nás také prší a louky už jsou plné vody. Přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  6. Járo, já si myslím, že tě potěší každý kvítek, ať je to v jakoukoliv dobu. Kapky na hvězdě jsou pěkné. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice , máš pravdu. Děkuji za milý komentář a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  7. Jaruško,že by se už aspoň doma hlásilo jaro👍

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky. Jinak můžu říci, že jaro se skutečně hlásí. Už jsem viděla první jehnědy, takže jsem vytáhla Zodac a pilně zobu :D - mám pylovou alergii právě na stromy a keře, co kvetou brzo na jaře.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo už jsem také viděla, jak rozkvétají lísky, ale nechci to trhat, protože když je teplo, tak už začaly létat včeličky a to je pro ně první potrava. Měj se moc pěkně

      Vymazat
  9. Jaruško, krásné fotky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi něžný dotek jara!
    Děkuji za tu krásu, Járo a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. Jaruško, krásné fotky. 👍👍 Mně doma rozkvetly opět vánoční kaktusy, dendrobium a první amarylis. Ovšem jaro v tomto případě na to nemá moc velký vliv.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jak vidíš, mně se podařilo rozkvétat vánoční hvězdu. Přeji Ti hezké dny a moc děkuji za komentář.

      Vymazat
  12. Jaruško, krásné fotky. Já jsem si před pár lety koupila na zahradu dřín, jako část živého plotu. Měl kvést vždy ještě před zlatým deštěm a také podobně žlutými květy. Ale ještě nikdy mi nekvetl. Možná je to tím, že ho stříhám do tvaru, ale stříhám i zbytek živého plotu z jiné dřeviny a ta kvete každý rok. Vždy mi to květy zlatého deště připomenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji za komentář. Doufám že Ti i ten dřín vykvete a udělá radost. Měj se pěkně.

      Vymazat
  13. Přivoláváme jaro, jenže on je přeci jenom stále ještě únor.
    Ale Tvoje fotky jsou moc krásné.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani máš pravdu, ale u nás mnohdy sněží ještě v dubnu a zažila jsem sníh i v době kdy už kvetly narcisky.

      Vymazat
  14. Jaruško, krásné fotečky už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  15. Mě začala červenat začátkem prosince a stále pokračuje. Je to zatím jediná za těch ix desítek let která mi přežila a žije dál. Byť už vloni jsem myslela že je po ní. Zvetila se a roste a červená se dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak já ji budu mít na Velikonoce a možná napadne i sníh, jak se to už mnohdy stalo. Jsi dobrá, že Ti vydržela. Já mám dvě růžové, červená mi po pár dnech po nákupu opadala a zašla. Ty růžové mám druhým rokem.

      Vymazat
  16. Jaro opravdu nenápadně klepe na dveře,ale myslím,že zima se jen tak nedá a vystrčí ještě růžky.Také jsem už viděla sněženky.Moc hezky jsi Jaruš zachytila první posly jara.🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi máš pravdu, jeden den nás naladí a druhý den padá sníh...ještě se zima určitě nevzdá, ale dny se prodlužují a tepla a sluníčka se snad také dočkáme. Měj se hezky.

      Vymazat
  17. Výborné připomenutí jara 👍. Já mám "jaro" v květináči, přítel mi koupil v sáčku 5 cibulek hyacintů, tak jsem to zasadila a zatím vypadají nadějně. Mám jaro hlavně pod balkonem, starám se tady o záhonek a už jsme zjistili, že narcisy pěkně raší. Takže, až jaro zaťuká, snad nám to pokvete. 😄
    Ať se daří vám oběma. Brzy budu mít v článku "něco" z vašeho regionu. 🍀

    OdpovědětVymazat
  18. Jaruško zdravím a za komentáře děkuji. Super fotečky, tak máš doma jaro, ale i vánoce, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  19. super fotky Jaruško. Vánoční hvězdu neumím vůbec pěstovat. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Máš to moc hezké Jaruško i já se těším na jaro♥ Krásné dny a hlavně ve zdraví Ti moc přeji.♥

    OdpovědětVymazat
  21. Ty orosené rostliny se mi moc líbí ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.