POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

14 února, 2024

Po nebi se mraky honily...

 Když se konečně ukáže sluníčko, je to pro mě jako svátek. Pozoruji oblohu z oken bytu a těším se, až budu moci vyrazit na procházku do přírody.

 Takový pohled z okna na modrou oblohu láká k procházce i když se na druhé straně  honí černé mraky.

Jedlová stále schovává svoji špičku v mracích
Kostel sv. Františka z Assissi na Studánce. 
Jedlová s vrcholem v oblacích
Z tohoto komína zdejší pekárny už se dávno nekouří. Pece mají na plyn.
  To je jen hra bílých mraků.




Konečně den se sluníčkem, ale ten jsem využila k tomu, abych venku usušila prádlo.
 Tak že na procházku jsem vyrazila až odpoledne až když bylo prádlo suché.

Jedlová se už z mraků vyloupla...
Pěnkavčí vrch, druhá nejvyšší hora Lužických hor
Modrobílá obloha mě láká jít ven. Prádlo uschlo a tak jsem ho sebrala a vyrazila na procházku do luk. 
Fotky z procházky už si nechám do dalšího příspěvku. 

38 komentářů:

  1. Jaruško a že to prádlo zvenku voní! No, mračouny to byly pořádný! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to je fakt. Miluji prádlo usušení venku. Ono se i lépe žehlí. Děkuji za
      komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Miluji pohledy na mraky převalující se po obloze. V sobotu jsem sušila prádlo venku nádherně voněl celý dům, když jsem ho skládala a nechávala doschnout doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě vždy dokáží zaujmout a někdy v nich hledám různé postavy nebo tvary. Uklidňuje ,mě to. Jari moc děkuji za komentář přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  3. Jaru, ty fotky jsou opravdu dramatické. Ty se prostě umíš dívat a vystihnout ten pravý okamžik. No a hlavně umíš ten okamžik vyfotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za milý komentář. Přeji ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  4. Mám ráda trochu dramatické nebe. Nádherně si ho zachytila, Járo!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji apřeji ti příjemné dny.

      Vymazat
  5. U vás se mraky válí přes kopce, některé jsou pěkně těžké a některé jsou jak pára nad hrncem. Krásný den přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, moc děkuji. Ono to je někdy i tak, že v létě čekáme na déšť a on zůstane za Lužickými horami. Ta třeba prší a u nás nespadne ani kapka nebo je to naopak, pokud přijde déšť od severu...Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  6. Nebe umí být dramatické. Krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, krásné fotky nebeského divadla, mnohdy až dramatické. 👍👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Ráda to pozoruji...Přeji Ti krásné dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  8. Jaru, tvoje fotky vždycky potěší oko :). Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji. Přeji Ti moc pěkné dny.

      Vymazat
  9. Anonymní15/2/24 14:29

    Lezarts
    Mraky dokážou být fotogenický.
    Prádlo usušené venku… to je také posel dobrých zpráv:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji. Já jsem totiž cvok, jak je trochu hezky, tak jde prádlo ven. V bytě mi to vadí kvůli tomu, že se pak tvoří plíseň i když máme vysoušeč a ze sušárny to zase nevoní...Děkuji a přeji Ti krásné dny.,

      Vymazat
  10. Pravda, oblaky jsou velmi fotogenické. Já teď díky práci mám možnost sledovat (a občas i nafotit) východy. A to taky bývá kolikrát pěkné divadlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Východy slunce jsou teď opravdu zajímavé a někdy i ty západy, protože je slunce ještě v ostrém úhlu.Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  11. Járo, obloha umí vytvořit neskutečnou podívanou, krásné fotky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní15/2/24 18:52

    Úžasné nebeské divadlo)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Jaruško, parádní fotečky a přádlo určitě krásně voníííííííííí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Jo vonělo...už je ve skříni. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  14. Jaruško, opět zajímavé fotky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Jarunko, krásné fotečky ...už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásné fotky, mraky to je náááádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  17. No páni ty mraky jsou Jaruško úžasné, děkuji za krásnou prohlídku a prima neděličku přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  18. Jarunko moc hezké jo mraky jsou zajímavé děkuji a hezký týden popřeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a přeji Ti pohodové dny.

      Vymazat
  19. Nádherné fotky, také ráda dávám prádlo ven na kolotoč, klidně i v zimě i když vím, že tam v té době neuschne , ale je pak jrásně voňavé ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, já to mám stejné. Prostě venku je venku...Měj se moc pěkně.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.