POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

20 února, 2024

Mlhavé nedělní ráno.

 Neděle ráno a při pohledu z okna mě zaujala mlha a žlutě zbarvená obloha. Rychle jsem se šla obléknout a vyrazila nahoru do luk. Jen že to už ta barevnost zmizela, ale přesto jsem si focení krajiny v mlze docela užívala.

Na suchých rostlinách byla námraza.
Sluníčko prodírající se mlhou a korunami stromů...Příroda opět čaruje 
a já jsem se kochala docela  rychlými  změnami  a osvícením krajiny sluníčkem.

 
 




Na jedné straně je ještě mlha a na druhé straně už padá do údolí...





Probouzející se město  je zatím v mlze. V pozadí hora Jedlová
Dymník a Vlčí hora
Mlha se rozpouštěa a sluníčko ozářilo krajinu, námraza se začala rozpouštět



Neodolala jsem kapkám vody...
Neodolala jsem kapičkám...


Kočičky ( vrbu jívu),  jsem jen fotila...

Lísky už jsou také v plném květu
Na záhonku před domem mě těší bledule a sněženky jednoduché i plněné.



Tentokrát jsem udělala příspěvek z poslední procházky, 
ale ještě mám plno fotografií z procházky k rybníkům z pátečního odpoledne,
 ale na ty dojde až příště...

24 komentářů:

  1. Nádherné záběry Jaruško, u nás dnes máme mlhavo i prší. Včera jsme měli přímo jarně.🌼👍Radost pohled na sněženky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. U nás dnes prší s přestávkami od rána také. Byla jsem jen na koupit mězi dvěma dešti a jinak se ven na procházku moc jít nedá.Těším se na sluníčko. Přeji Ti krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
    2. MTR..🌼🍀🌼🍀🌼🍀

      Vymazat
  2. Jaruško, prosím tě, až zase půjdeš ven, pořádně mi zabouchej na vrata a půjdu s tebou. Já jsem za zimu tak příšerně zlenivěla. Teprve lezu z pelechu, když ty už máš téměř za sebou tak krásnou procházku. Potřebuju nějakého tahouna. :-D Mlha je v přírodě fotogenická a detaily, které dokáže vytvořit na pučících větvičkách jsou nádherné. Opět jsi pořídila krásné fotky, vždyť ty to ani jinak neumíš. Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško ani nevíš, jak ráda bych měla společnici na procházky. Mám tu sice kamarádku Hanku, ale ta ještě pracuje a tak spolu můžeme vyrazit jen když má volno.Ostatní sousedky, které se nabízely na procházky, tak měly vždy nějakou výmluvu a tak už jim neříkám. Když je venku přijatelně, obléknu se a jdu sama, někdy jse se mnou manžel, ale s ním je to teď problematické, když je omezen dvěmi hodinami, kdy zase potřebuje být doma.

      Vymazat
  3. Jaru, na tvé fotky je vždycky radost kouknout. MMCh - jehnědy jsem fotila nedávno na výletě a všechny fotky mi vyšly rozmazané, špatně zaostřené. Nějak ty detaily neumím :(.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji za pochvalu. Někdy se to stane, že fotky nevyjdou dle představ. Já na makro spíše ostřím ručně, protože automatika to někdy nezvládá. Záleží také na typu objektivu. Dříve jsem používala velký objektiv a mezi kroužky, ale pak mi začal foťák blbnout při běžném focení, tak jsem to přestala používat a fotím jen základním objektivem. Měj se pěkně

      Vymazat
  4. Jaruško, opět si krásně fotila ⚛ ღ ♥ kočičky, bledulky super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Námraza a modré nebe se šmouhami, krásné záběry. Krásný den přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Škoda, že těch hezkých dní je teď malí, ale snad se dočkáme...Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  6. Ahoj Jaruško, opět překrásné fotečky už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky, Jaruško, úplně si ta příroda volá o procházku ♥

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto mě to táhne ven a také je potřeba pohyb a chůze je ten nejlepší. Děkuji a přeji hezký den.

      Vymazat
  8. Jaruš, tak mě napadá, když máš tak krásné fotky a velké množství, co tak se někde domluvit a uspořádat výstavu? Jen svoji, syn by Ti určitě pomohl a bylo by z čeho vybírat, třeba tématicky. Zkus popřemýšlet. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já se na výstavu necítím i když teď na výstavě jednu fotografii mám...Ono to také stojí dost peněz. Musí se koupit materiál na fotografie, tisk také něco stojí, musely by se nakoupit rámy, zaplatit pronájem výstavních prostor. Ona to není zrovna laciná akce. Dávám fotky na blog na stránky Šluknovského výběžku, tam potěší spoustu dalších návštěvníků a to mi úplně stačí. Občas mě pochválí lidi na ulici a i to zahřeje u srdíčka a potěší. Víc nepotřebuji.

      Vymazat
  9. Jejky to zase byla nádhera, námraza, kapičky, super fota ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné záběry Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jarunko další krásné fotečky vždy mne potěšíš tvou krásou děkuji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Přeji ti pohodové dny ve zdraví.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.