POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

19 února, 2024

Páteční procházky

Po ránu jsem šla luk s tím, že si počkám na východ slunce. 
Oblohu však z velké části zakrývaly mraky. I tak jsem dost fotografií pořídila.
*****
Ráno a dopoledne...
Lužické hory jsou schované v mracích


Sluníčko vyšlo, aby se za chvíli zase schovalo do mraků. Já jsem musela pospíchat domů, protože jsem doprovátzela manžela na kontrolu k lékařce.

Manžel šel do čekárny a já jsem na něj čekala venku. 
Čekání na manžela jsem si zkrátila chozením a focením v okolí ordinace.
Kostel sv. Vavřince a Loreta
Po návratu domů jsem udělala rychlý oběd a  po něm jsem nechala manžela
 odpočívat a já jsem vyrazila na procházku k rybníkům...
*****
Odpoledne
Také předjaří dokáže být barevné.


Mlha nad horami, oblačnost a sluníčko vytvářejí barevnou krásu..

Louky jsou hodně rozryté od divočáků. 
Rybník u U Natury





Rybník Racek













Rybník Tůň


Dymník a Rumburk III, Dolní Křečany
Znovu u Racku




Ulice Ke Koupališti
Kříž v ulici Ke Koupališti
Jen pár metrů odtud jsou dvě lípy a spodní kámen. Tady také stával kříž. jeho pozůstatky leží opodál u silnice...
Moje páteční procházky byly docela příjemné. 

34 komentářů:

  1. Jaruško, opět nádherné fotky. 👍👍👍 Pro mně spojené se spoustou vzpomínek.
    Tvému manželovi moc držím pěsti, aby vše dobře dopadlo.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji za komentář i přání. U manžela to je složité. Zatím je to stabilizované, ale další řešení zatím on odmítá a s tím já nic neudělám. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Zdravím Jaruško, opět krásná příroda.

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, rybníky se ti povedly, krásné odrazy. U nás je šedivá obloha, už se těším až vytáhnou nahoře roletu a pustí k nám světlo. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, také se těším na sluníčko. Dnes celý den prší.. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Jaruško, krásné obrázky. Moc se mi líbí obloha. Manželovi hodně zdravíčka.
    Opatrujte se oba.

    OdpovědětVymazat
  5. To se mi to běhá s tebou po okolí Rumburka. Jaruško, skvělé snímky! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji. Takto Tě beru do známých míst a vidíš jejich proměny od času, kdy jdu bydlela. Ještě jednou moc děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  6. Jari, pořídila jsi krásné záběry. Na těch prvních mě zaujalo, jak ten foťák zajímavě vykreslil tu oblohu. Krásně se stromy zrcadlí na hladině rybníku.
    Přeji hlavně zdraví! 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ona ranní obloha opravdu tak zajímavá byla. Jen si vždy musím pohrát s nastavením foťáku, (clona, citlivost, čas), aby fotky k něčemu vypadaly, aby se to opravdu zachytilo co nejpřesněji. Děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Milá Járo, mám moc ráda tvé fotky! Jsou prostě nádherné! A o vaší loretě jsem nedávno četla, snad se tam taky jednou podívám...
    Přeji hezké a hlavně zdravé dny tobě i manželovi. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ještě nějaký čas počkejte, protože právě prochází rozsáhlou rekonstrukcí a kolem stojí lešení. Děkuji za přání a komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Zase moc krásné fotky. Projdu se s Tebou vždycky ráda i když u toho sedím :-))).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mě moc těší. Děkuji zaily komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Anonymní20/2/24 10:13

    Lezarts
    Musíš znát, snad každý koutek přírody kolem vás. Je vždy příjemné se s Tebou virtuálně projít!

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, máš pravdu. Přejdu mokřadní louky, aniž bych skončila po kolena v bahně, které tam pořád je, zvláště teď. Znám tam opravdu každý strom, každý výstupek v loukách. Mám to tam prostě ráda atu přírodu miluji. Dodává mi sílu a povzbuzení do dalších dní. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto fotky jsem si prohlížela v čekárně u doktora a vrátila jsem se k nim až nyní. Ach ty rybníky. Jaruško, obdivuji tě, že se vydáš ven téměř za každého počasí a tvé procházky nejsou zrovna krátké. Opět moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za milý komentář. Já mám takový svůj plán, nachodit měsíčně sto kilometrů a snažím se to dodržovat. Sice tam počítám nejen turistické trasy, ale i když jdu do města na nákupy, protože i to mi dá kolem pěti kilometrů a ještě je to cesta zpět se zátěží...Přeji TI krásný zbytek dne a opatruj se.

      Vymazat
  12. Járo, skvělé fotky, ty od rybníků, to je paráda. Jsi pořád na cestách, svůj cíl budeš mít za chvilku splněný. Hodně zdraví tobě i manželovi, moc pozdravuju 😀😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za milý komentář a přeji ti krásné dny ve zdraví.,

      Vymazat
  13. Moc hezké fotky. Líbí se mi hlavně ty s rybníky - miluju to zrcadlení stromů a oblaků na hladině.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji. Já si focení u rybníků vždy užívám a když je klidná hladina, tak na ni vydržím koukat a ani se mi nechce domů a že to mám od rybníků docela daleko a kolem lesa...večer se pak bojím divočáků, abych je nepotkala . Měj se pěkně .

      Vymazat
  14. Nádjerné fotky Jaruško, ta proměna oblohy super, krásná čičina ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško úžasné, obloha a zrcadlení stromů u rybníků překrásné ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško,moc hezké fotografie i procházka.Rozchodit a hned je lépe,k tomu bonus fotografie. 🍀

    OdpovědětVymazat
  17. Marti moc děkuji. Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.