POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

13 května, 2024

Velké Březno

 Cestou ze Zubrnic jsme se ještě zastavili u zámku Velké Březno. Nebyl čas na prohlídku zámku, ale já jsem tam před lety na prohlídce byla.

















Na tomto zámku jsem nebyla poprvé a pokud vás zajímají fotografie z vnitřku zámku, najdete je zde na blogu ve složce "Výlety 2017" nebo na: https://eu.zonerama.com/duchjara/Album/3281075 


46 komentářů:

  1. Anonymní13/5/24 17:12

    Moc pěkné záběry. Místo neznám, tak díky za rozšíření mých obzorů.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hezký zámek s hezkým okolím. Ještě jsem tam nikdy nebyla, ale třeba se mi poštěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to polohou nejmenší zámek v ČR a přesto stojí za návštěvu. Měj se pěkně.

      Vymazat
  3. Ahojky Jaruško, krásné fotky. Je to tam moc pěkné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, měli jste krásné počasí, občas se tam podíváme, naposledy jsem tam byla s vnučkami, kdy jsi mi poradila i výstavu panenek v Děčíně! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, také už jsem tam byla poněkolikáté. Jen Pavel ten zámek neznal. Škoda, že neměl čas na prohlídku, protože se potřeboval vrátit včas domů a jít na třídní sraz.

      Vymazat
  5. Zámek vypadá hezky a zeleň v okolí mu na kráse ještě přidá. Tvoje pěkné fotky zdůraznilo i krásné počasí (i u nás je nyní docela slunečno, ale vítr hodně studený!!!). Přeji hezký týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam krásně a klid. Zámek uvnitř je zařízen nábytkem a obrazy z doby, kdy tam žili Ferdinand ďEste s Žofii Chotkovou.

      Vymazat
  6. Anonymní13/5/24 22:22

    Lezarts
    Krásné zakončení výletu!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaruško, zámek i okolí vypadá hezky. Ještě jsem tam nikdy nebyla tak zas na tvých fotečkách vidím a pak i vím kde se podívat jak budem plánovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okolní domy sice připomínají trochu nádraží, protože Ferdinand miloval železnici a tak stavení vedle zámku připomínají budovy nádraží

      Vymazat
  8. Já, moc děkuji za krásné fotky. O zámku sice vím, ale nikdy jsem tam nebyla.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny Helenko.

      Vymazat
  9. Pěkný zámecký park a další místo, které neznám a asi se tam ani nedostanu. Ráda jsem se s tebou prošla. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny

      Vymazat
  10. Pěkné místo, nikdy jsem tam nebyla, takže jsem se ráda podívala na moc hezké fotečky.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, místo neznám, ale je moc pěkné. Koukla jsem i na další fotky pod odkazem a opravdu moc hezké. Přeji krásný den 🌞

    OdpovědětVymazat
  12. Jarunko zdravím a moc děkuji za krásné fotečky já se také sem tam podívám jinač jsem na zahradě opatruj se

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, díky Tvým krásným fotografiím jsem se opět podívala do mě neznámých míst. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jaru, moc pěkné snímky. Ta místa znám, zámek je moc pěkný. Vdávala se tam moje neteř. Moc děkuji za písmenka na mém blogu. Měj krásné dny a opatruj se ...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji a přeji hezké jarní dny.

      Vymazat
  15. Krásný večer Jaruško, super fotečky, pěkný zámek i park. Opatrujte se ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jaru, díky za přiblížení dalšího místa, kam mne ještě kroky nezavedly.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško, krásné fotky 🥰

    OdpovědětVymazat
  18. Jaruško, moc pěkné místo, kde jsem nikdy nebyla. Díky za přiblížení. Moc hezké fotky jako vždy. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dá se tam jet i vlakem. Od nádraží je to asi 200 m. Měj se hezky a děkuji.

      Vymazat
  19. Jaruško,opět krásné místo, které neznám. Tvoje fotografie se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  20. Ahoj Jarunko, překrásné fotečky tu máš.

    OdpovědětVymazat
  21. Jaruško zdravím opět kouzelné fotky, nádherný zámek a okolí ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji, že dáváš krásné fotky z míst, kam se nejspíš nikdy nepodívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. Měj se moc pěkně. Já už se také na moc míst nepodívám. S manželem už vůbec ne, protože už cestovat nemůže a sama bych se někam dál cestovat, bála. tak jsem závislá na synech a přátelích, pokud mě někdo na výlet vezme.

      Vymazat
  23. Nádherné fotky Jaruško ♥ hezký víkend přeji ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.