POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

06 srpna, 2024

Karlova Studánka

 26. srpna 2024

Po ubytování v hotelu Neptun v Malé Morávce jsme se vrátili za Hankou do Karlovy Studánky a vydali se na společný výlet po okolí. Po pětihodinové cestě autem a dobrém obědě v jedné ze zdejších restaurací, jsme se vydali na okružní prohlídku Karlovy Studánky.


Míjeli jsme kostel Panny Marie Uzdravení nemocných. Samozřejmě jsem nahlédla dovnitř. Zrovna se konala mše, tak jsem chvíli pobyla, zatím co mladí si venku povídali..
Pořídila jsem jen tento jediný snímek zvenku a s přiblížením objektivem, abych nerušila kázání a modlitby přítomných věřících.















Pramen Petr...to pojmenování  se synovi moc líbilo.Pramen jsem chutnala. Voda je železitá a docela mi chutnala. 



Tady zbyl jen altán. Pramen je svedený do lázeňského domu.
Pohled od lázeňského domu, kde byla Hanka bytovaná. 
Odtud jsme se vydali na okružní cestu na Rolandův kámen. 


30 komentářů:

  1. Karlova Studánka je v moc hezkém prostředí.Mnohokrát jsme tam byli i s dětmi.Jezdili jsme v zimě každý víkend lyžovat na Praděd,je to kousek z Karlovy Studánky.Tvými hezkými fotkami jsi mi to připomněla.Užívej si letních dnů,měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že je tam krásně. Na Praděd jsme šli z Karlovy Studánky hodně náročnou cestou podél Bílé Opavy...uffff. O tom bude v jednom za dalších příspěvků.

      Vymazat
  2. Anonymní6/8/24 21:25

    Lezarts
    Hezké komorní lázničky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško zdravím a za vše děkuji, jsem už také zpět. Fotky nádherné a také já Karlovou Studánku dobře znám, ale ráda jsem si na milé chvíle tam prožité zavzpomínala ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je opravdu krásně. Klidně lázně, dobrá voda, čistý vzduch...vše super.Tam bych také potřebovala jet tak na měsíc na léčení...

      Vymazat
  4. Jaro, moc pěkné fotky z Karlovy Studánky. Tam jsme ještě nebyli, tak jsem se ráda podívala. Nejvíc se mi líbí dřevěné stavby.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc sei tam líbilo. Jen by to chtělo víc času. Ale díky aspoň za to že mě syn s vnukem vzali s sebou. Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Jaruško, ráda jsem si pomocí fotografií připomněla týdenní pobyt v Karlově Studánce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tam je hezky. Děkuji a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  6. Járo, moc ráda jsem se podívala na aktuální fotky. byla jsem tam jako holka a to už je fakt dávno :o)
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. Já jsem byla v tomto kraji poprvé a líbí se mi tam. Krásné dny přeji.

      Vymazat
  7. Hezké fotky Jaruško,my chceme zajet po dlouhé době kousky dál do lázní Jeseník,ale ty vedra co bývají nás odrazují,tak snad v září . Hezký den a opatruj se 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, tam je vyšší nadmořská výška a je tam hlavně chladněji, tak se to dobře snáší. My jsme si to opravdu užili. Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Pěkné záběry, parky mají upravené a chalupy také. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, tam to jsou všechno lázeňské domy a penziony. Stálých obyvatel tam moc není a ti většinou pracují právě v lázních. Je tam krásně a klid.

      Vymazat
  9. Pěkné fotky z pěkného místa. Ráda jsem si je prohlédla.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Bylo tam krásně. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  10. Krásná architektura v krásném horském prostředí!!! Věřím, že i ty vedra se mnohem lépe snášely. Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to ve vyšší nadmořské výšce a ta bedra nejsou taková jako v rozpálených městech v nížinách. Tam je to úplně jiné, je tam dost pramenů a potůčku a úplně jiný vzduch, tak že jsme vedro ani nevnímali. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. Jari, v Karlově Studánce je báječně! Několikrát jsme ji navštívili během týdenního pobytu před dvěma lety. Ten vzduch je tam až příliš čistý, že? 😎 V Jeseníkách je drsnější podnebí. A ani nevadí ty "davy", žee? Dobře sis to zařídila, že jsi mohla z domu vyjet. Chválím. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, on je u nás také čistý vzduch, ale tam je to ve vyšší nadmořské výšce tak že je vz to trochu jiné. Davy lidí byly jen při cestě na Praděd. Jinak ani ne. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  12. Jaruško skvělé fotky moc pěkná podívaná. Ten kraj neznám ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji, já také ne. Byla náhoda,že tam byla Hanka v lázních a syn Petr mi nabídl, že můžu jet pro ni s nimi.

      Vymazat
  13. Jaruško je tam krásně. Pěkná podívaná. MOžná už jsem komentovala ale nevidím komentík ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.