POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 října, 2020

Dnešní fotoúlovky ptáčků...

 29. 10. 2020
Sýkora parukářka. 
Musím se přiznat, že takto naživo za oknem jsem ji dnes viděla poprvé v životě.
Dosud jsem ji znala jen z  fotografií a atlasu ptáků.
Dnes mi tady poskakovala před oknem.



Králíček obecný, náš nejmenší ptáček. Foceno při větru a dešti, proto jsou fotky rozmazané. Třeba se ještě před okny na stromech objeví a bude lepší počasí.


Sýkora úhelníček
Kamarádi - vrabci polní
Sýkora úhelníček
Sýkora modřinka
Sýkora koňadra


Hýl obecný - samička. Smečka se mi nepodařilo vyfotit

Toto je jeden z těch vrabčích miminek, kvůli kterým jsem dala krmítko dříve, aby se stačili posilnit na zimu a hlavně přepeřit z toho prachového peří na zimní.
Tento vrabec mi přijde strašně k smíchu. Je takový komický..
Přeji všem krásné dny.

14 komentářů:

  1. Jarunko moc zdravím a jsem moc ráda že Ti funguje blog děkuji za milé fotečky opatruj se **********************

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné momentky líbí se mi moc měj se hezky hlavně opatrujte se doma...❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré ráno Jaruško, suprové fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkně si Jaruško zachytila ptáčky v přírodě ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Járo, tady ani brko, jen nakukovala sojka, ale už začnu přikrmovat. Hezky to u vás žije. Jsi šikulka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky fotím,ale jako loni myslím,že zůstane jenom u sýkorek a brhlíků.Je to divné,že už u nás jiné ptáčky nevidím.Sýkorek je ale hodně.Sýkorka parukářka to je pěkný úlovek,to jsem nikdy neviděla.Budu doufat,že se ještě objeví jiný druh.
    Fotografie jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško zase jsi krásnė fotila... hezký večer a opatruj se...

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, krásné fotografie ptáčků. Už jsem přemýšlela na které okno dáme krmítko.

    OdpovědětVymazat
  9. to jsou nádherné fotky, Jaru 🌸💖🌷 🌸

    OdpovědětVymazat
  10. Podařilo se mi upravit tvůj blog. a tak se zase můžu potěšit krásnými fotkami. Ono se řekne vrabec. ale je to nádherný ptáček ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. ahojky Jarka to sú krásne fotky 1**************************

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, nádherné fotky. 👍👍 Opět obdivuji tvé znalosti. Já nasypala ptáčkům do krmítka slunečnici a přiletěla straka. Ti malí u nás nemají šanci.
    Hezké dny 💕

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, moc děkuji za krásné fotky a přeji hezké a hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné, úžasné. 👍❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.