POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

28 října, 2020

Před okny a na louce.

Sýkora koňadra - sameček



Sýkora koňadra - samička



Sýkora modřinka








Vrabec polní

Hrdlička zahradní
Mlynařík dlouhoocasý




 

23 komentářů:

  1. Na naší zahradě na chatě je spousta ptáčků zpěváčků, hrozně rada navečer poslouchám ptačí koncerty, hlavně na jaře, ale tak krásně vyfotit je neumím. Díky za fotečky a hezké dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Měj krásné dny a opatruj se.

      Vymazat
  2. Jaruško to je pokochání nad tou krásou vždy mě ptáčkové potěší i zvednou náladu♥ u nás není ani jediný mám budku na balkóně a stále čekám :-(Alespoň zde mi děláš radost opatruj se a měj hezký večer.👍❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z u nás je ptáků hodně, díky za komentář

      Vymazat
  3. Jaruško, to je krásné pokoukáníčko, hezký večer, opatruj se. pa ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky Jarka to je veliká nádhera krásne vtáčiky akoby som sa z okna pozerala***********************

    OdpovědětVymazat
  5. Já už mám plné krmítko sýkorek a také přiletěl brhlík.Ještě jsem ani nestihla přinést boudičku ze sklepa.Ptáčkové budou teď moje jediné spojení s přírodou.Potom si to všechno vynahradíme,hlavně,aby se manžel už z toho dostal.Covid je silný soupeř.
    Měj hezké dny a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, držte se a hlavně přeji brzké uzdravení. Děkuji a opatruj se.

      Vymazat
  6. Krásná sýkorka, pěkné momentky :) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Majko, krásné fotky. 👍👍👍 Krmítko už jsme na zahradu dali, zítra nesmím zapomenout koupit nějaká zrníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. já už sypu...a je tu pořád plno. Dnes dokonce přiletěla sýkora úhelníček a parukářka. Obě se mi povedlo nafotit.

      Vymazat
  8. Jarko, včera jsem se lekla, když jsem viděla Tvůj blog, vlastně neviděla. :o) Jsem ráda, že se Ti podařilo vrátit se zpět. Fotky máš opět nádherné a chyběly by tu.
    Tak nás už neděs. :o) Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji. To je jiný blog. Ten starý se obnovit nedalo.

      Vymazat
  9. Jaruško už mi létají sýkorky do krmítka.Hned je to veselejší.Je to v poslední době jedinæ návštěva.Fotečky jsou překrásné...😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní fotky! úplná encyklopedie :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky Jaru ♥ jsem ráda, že máš blog.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky. Ten Pohled z okna je úžasný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.