POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

28 října, 2020

Orosené




 

19 komentářů:

  1. Jaruško to jsou nádherné fotky. Je mi strašně líto že jsi oblog přišla takovým nedopatřením. Mě by ten šlak trefil určitě. Zatím mi opravený odkaz nefunguje v oblíbených, ale třeba se to zpraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, také jsem z toho celá pryč, ale došlo k tomu nedopatřením a mojí nepozorností. Navíc o fotky jsem nepřišla, protože je mám uložené na úložišti Zonerama. Také tím, že jsem slučovala dva blogy v jeden, tak jsem z toho starého měla na disku zálohu, kterou jsem i při odstranění z koše na disku ještě našla a nainstalovala ji sem. Tak že se plno věcí dalo ještě zachránit z dob, kdy jsem tvořila obrázky a hlavně udělala návody na zakládání a úpravy blogu.

      Vymazat
    2. Tak alespoň tak, ale přidělala sis hodně práce. Jsi stejně šikovná.

      Vymazat
  2. Jaruško to jsou krásné fotečky ⚛ ღ ♥ mrzí mě, že jsi o blog přišla, ale už se Ti to tu krásně rýsuje. Opatruj se ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Leni. To bude zase v pohodě. Stejně občas staré příspěvky mažu...

      Vymazat
  3. Věrní holubi se vracejí a my k tobě budeme chodit i nadále! Járo, nezoufej. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezoufám, nejde o život...Jen musím ještě vyhledat kontakty, které se mi ztratily.

      Vymazat
  4. Jaruško i mě to mrzí opravdu moc:-( Tak hlavně že jsi měla plno věcí uložené a nejdůležitější v této dnešní době je zdraví!!! Držím palečky ať máš zase vše krásné jak jsi měla♥ Hlavně v klidu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nadá nic dělat. Děkuji za věrnost. To bude v pohodě. Hodně z toho starého blogu, který jsem slučoval s tím fotografickým jsem měla ještě na disku, tak že návody a stránky zůstaly.

      Vymazat
    2. 👍❣️(◕‿◕)

      Vymazat
    3. To bude dobré. O fotky jsem nepřišla. Mám je na flash disku nebo na Zoneramě.

      Vymazat
  5. krásne fotky... páčia sa mi tvoje fotky********************

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych na to už neměla trpělivost,ale ty jsi na tohle pilná.Já už bych s blogováním nejspíš skončila..Pro mě je trest,sednout si za počítač.Taky jsem si teď nedávno vymazala všechny kontakty a pořád nevím,zda je mám všechny.Chtěla jsem smazat jeden kontakt a zmizely všechny.Tak ať se ti daří dát všechno do pořádku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Jsem poučená. Příště už se na takové úkony vykašlu, ať si to každý vyřeší sám.

      Vymazat
  7. Jaruško super fotecky jako vždycky...Tak už jsem si uložila tvuj blog tento ten co jsem měla asi si smazale že

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.