POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

07 listopadu, 2020

Další druhy ptáčků před okny

Nejmenším druhem ptáčka žijícího v České republice, je králíček obecný.
Na stromech před okny jsem ho viděla poprvé. Vyfotit ho není jednoduché,
 protože je neustále v pohybu.





Dalším mým fotografickým úlovkem je pěnkava jikavec.



Dole v keřích naopak pěnkava obecná. Jejich zpěv ráno slýchávám.




 Pozorování ptáčků z okna mě docela baví, když zatím nemůžu jít ven.
Jsem zvědavá, jaké druhy ptáčků se tu ještě objeví.
Přeji krásný slunečný víkend a opatrujte se.




18 komentářů:

  1. Jaruško, opět jsi mě potěšila dalšími fotkami ptáčků a já snad díky tobě je na stará kolena začnu snad trochu rozlišovat a možná i poznávat. V této oblasti mám hodně velké mezery.
    Povedly se ti krásné fotoúlovky.👍👍👍
    Opatruj se a měj hezké dny (i když jsi ještě doma)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Nikdo nezná všechno. Příroda mě
      vždycky zajímala, ale zase se nevyznám v mnoha jiných věcech....Měj se krásně a opatruj se.

      Vymazat
  2. Járo, mně se líbí, jak k vám na strom lítaj ti krasavci a nechají se fotit, abys měla, ač doma, pořád co dávat na blog. Krása. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Mám na okně krmítko a tak na jedno okno létají pro zobání a já u druhého už čekám na svoje " lovy beze zbraní ".

      Vymazat
  3. Jaruško, krásné fotografie. Díky Tobě poznávám ptactvo, které jsem u nás neviděla.
    Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Járo, nádhera! Jsi skvělá pozorovatelka a pohotová fotografka!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško krasne fotecky opatruj se 😉⚘

    OdpovědětVymazat
  6. Pěknou neděličku Jaruško, opět krásná podívaná, Opatruj se 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  7. Jaru,tak to se máš,že tam máš zase další druhy ptáčků.ty jsem nikdy neviděla.
    U nás jenom sýkorky a brhlík.Z okna nevidím ani kosáky.Škoda,fotila bych,ale není co.
    Moc krásné fotografie.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já ty králíčky obecné také viděla poprvé. Musela jsem si zjistit, o který druh se jedná. Dnes jsem dokonce nafotila párek. Oni jsou opravdu drobouncí mnohem menší než sýkorka modřinka. Brhlíci zase nejsou tady...zatím. Děkuji Ti a přeji ať jsi v pořádku.

      Vymazat
  8. nádherné fotečky Jaruško

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné záběry jako vždy jsi opravdu šikulka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.