POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

13 října, 2020

Z Dymníku

 Ještě pár fotek z Dymníku...aneb co se nevešlo na blog "FOTOGRAFIE".

Cestou jsem fotila také nějaké detaily a do množství fotografií z podzimní krajiny jsem je už nechtěla přidávat.


Modrásek obecný. Překvapil mě. Myslela jsem si, že už jsou schovaní.


U rybníka Cihelna



Cesta na Dymník






Augustova věž na Dymníku


Pohledy z rozhledny


Odpočívadlo


Pýchavka dlabaná


Fotbalgolfové hřiště
Staré Křečany dole




Křehkýš vodní
Za branou...

Sluníčko prosvítá přes mraky

Znovu Cihelna
V Antonínově údolí

Kříž na mostě přes Mandavu
Hloh

Čekám u přejezdu...
 Vlak Arrivy
... a je fuč
Třezalka tečkovaná
Obloha je jiná, než když jsem vycházela na procházku
Za plotem
Lužické hory.

13 komentářů:

  1. Jaruško, opět další přehlídka nádherných fotek. 👍 Ať jsou do detaily květin a hmyzu, tak o pohledy do krajiny. Ovšem panorama Lužických hor, focené z rozhledny, je úžasné. 👍👍👍 Rozhledna se vůbec nezměnila. Je to všechno tak dávno, kdy jsem na ní byla.
    Měj krásné dny 🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Alenko. Tady už jsou jen takové zbytky. Většina fotografií z procházky je na hlavním blogu. Děkuji za komentář a přeji Ti příjemné podzimní dny, teď zrovna deštivé...

      Vymazat
  2. Járo, to je krásných rostlinek! a tvé snímky jsou jak do herbáře. Díky Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za pochvalu a přeji Ti příjemný večer.

      Vymazat
  3. Jaruško, opět super fotečky. V tomto pošmurném počasí je to balzám pro oči ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. No páni Jaruško, to je zase krásná podívaná na to jsem se těšila jak se budu opět s tebou procházet♥ Aj vlak jsi zachytila jsi opravdu skvělá zase jsem se do tvých fotek vžila jako kdybych tam byla s tebou :)Děkuji za pokochání opět je člověku zase veseleji!!!💖💐🌺💖💐🌺💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  5. ahojky Jarka... nádherné a úžasné fotky si pridala na blog... Niektoré miesta nikdy neuvidim ale s Tvojích fotiek ano...diky

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem Járo ráda, že jsi to nevzdala jelikož moc ráda se vracím na Tvé fotografie koukat vždy mě zvednou náladu♥♥♥👍❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc hezké a budu se zase těšit na Tvé fotečky **********************💓💓💓💛 💚 💙 💜💓 💋 💘

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotečky Jaru ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.