POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

14 listopadu, 2020

Podzimní procházky

 13. a 14. listopadu 2020

Téměř tři týdny jsem nebyla venku a už se mi opravdu po procházkách stýskalo. Páteční odpoledne jsem šla jen kousek do luk. Fotoaparát jsem měla s sebou a pořídila pár fotografií.

Páteční odpoledne bylo na lukách ještě slunečné, ale hory se schovávaly do mlhy.








Odtud bývá vidět Luž. Tentokrát je schovaná v oblacích



Páteční procházka byla za poměrně slunečného počasí. 
Obešla jsem jen kolečko  o délce 2,85 km.
*****
Sobotní odpolední procházka už tak slunečná nebyla.
To už jsem vytáhla i manžela a šli jsme  přes les, okruh asi 4,5 km.
Sluníčko, které se prodírá přes mlhu barví krajinu i oblohu do žlutých odstínů.
Při focení ani úpravě fotografií nebyl použitý žádný filtr.
 Říkali jsme si, že tu barevnost mlhy asi způsobuje kouř  z lokálních topenišť.



Na severní straně je krásná modrá obloha. Tam žádná obydlí nejsou.
Jižní strana se halí do žlutavé mlhy. 
Lužické hory, které bývají vidět v pozadí, jsou také schované v mlze.




Pokud projdou sluneční paprsky otvorem v mlze, krajina se okamžitě rozjasní.

Tady jsem si trochu hrála se sluníčkem a odkvetlým zlatobýlem.

Ještě ohlédnutí na louky. 
Srnky jsou asi schované  v lese. 
Nezahlédli jsme ani jednu i když na této louce bývají vždycky. Přestože je docela zima, tak jsme potkávali davy lidí, což v těchto místech nebývá zvykem. Kvůli omezením jsou  přes týden téměř všichni zavření doma a  tak si víkend  chtěli alespoň trochu vychutnat v přírodě i když je chladno a mlhavo.
***
Přeji krásné a pohodové podzimní dny.

11 komentářů:

  1. No páni to jsem se zase pokochala, moc krásné momentky líbí se mi moc jsi profík Járo.. 😘❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,mockrát děkuji. Vazim si Tvé pochvaly. Ona se mlha fotí dost špatně.

      Vymazat
  2. Jaruško, máte na procházení krásná místa. Nedivím se, že se ti stýskalo!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji moc. V přírodě je hezky snad všude.

      Vymazat
  3. Nádhernou procházku jsi měla Jaruško, hlavně, že už Ti je dobře. Fotky super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné krajinky.U nás bylo hezky jenom v sobotu,dnes bylo dost hrozně.Co naděláme v listopadu.
    Jaru,měj hezký celý nový týden

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu děkuji. To je z pátku a soboty. Dnes bylo také šeredně a fouká docela čerstvý vítr.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, to jsou nádherné fotky. 👍👍 S nimi se vracím do doby svého dětství, procházím se s tebou a vzpomínám.
    My nikde nebyli. Muž měl v pátek narozeniny, dorazily děti s dětmi.💕 V sobotu jsme využili hezkého počasí. Muž vyryl jiřiny, já zakopčila růže, pak ošetřila vyryté hlízy. Máme založené jahody, ostříhané keříky. Včera jsme pokračovali, i když už tak hezky nebylo.
    Měj krásné dny 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko hodně práce jste udělali. Já jsem už letos se zahradou definitivně skončila. Naši část si vzali sousedi s nimiž jsme meli zahradu v pronájmu napůl a teď už tam hospodaří sami. Ja kvuli bolestem zad a rukou už všechno sama nezvládám. Navíc tam byly problémy s vodou a nosit vodu na zalévání z domova po kbelících bylo pro me vyčerpávající. Tak jsem nájem pustila a budu se starat jen o květiny před domem. Mej se moc hezky a opatruj se.

      Vymazat
  7. Nádherná vycházka i fotky Jaruško.Já se nyní dostávám z 8 denních horeček, druhý den jsem bez teplot a tak snad to bude vše v pořádku ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.