POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

20 ledna, 2021

Květy

 Zima je plném proudu a mě těší rozkvétající kalanchoe ( kolopejky). Dnes jsem všechny květiny osprchovala od prachu a kolopejky nezůstaly pozadu.

Než stačily oschnout, tak jsem pořídila pár orosených fotografií. 







Kvete mi i vánoční kaktus...



16 komentářů:

  1. Nádherná kvítka s kapičkama jsou jako korálky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně zachycené detaily kapiček. Krásná barva kaktusu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru, to je nádhera. Taky je mám, červené a bílé. Tak ať ti dělají radost... :-)...dobrou...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji. Já mám ještě žlutou a světlejší červenou a růžovou, ale ty ještě nevykvetly.

      Vymazat
  4. Co tady napsat - kapičky vody na květu jsou vždycky takové malé kouzlo! Nádhera, Járo!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. U tebe se, milá Járo, i ty květiny mají dobře.A fotky se mi moc líbí, takových odstínů barev. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. V zimě, když mrzne tak mi dělají radost
      alespoň tyto květy.

      Vymazat
  6. Jaruško, kolopejkám kapičky vody vyloženě sluší. 👍🌺
    Měla jsem jich spoustu. Pak jsem dostala od spolužačky jednu plnokvětou růžovou a zanesla si do nich nějakého škůdce. Radost z nového přírůstku byla krátká, všechny jsem musela zlikvidovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji. Já je mám ráda, protože kvetou hlavně po vánocích, kdy žádné květy nikde nejsou.

      Vymazat
  7. Nádherné a vždy se na Tvé kapičky těším jelikož umíš ♥ děkuji Járo:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné kytičky a kapky na květech vypadají úžasně ************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.