POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

20 ledna, 2021

V přírodě

 20. ledna 2021

Po ránu se konečně ukázalo na chvíli sluníčko.  Měla jsem na oběd uvařeno a tak jsem nakonec vyrazila do přírody. Manželovi se do namrzlé a zasněžené přírody moc nechtělo, tak jsem s foťákem vyrazila sama. Obloha se začala znovu zastírat mlhavou clonou, ale zase se vytvářely barevné efekty, což mě bavilo.

První pohledy jsou z oken bytu. Barevná obloha mě lákala ven.

V pozadí se válí mraky a schovávají Jedlovou.
Osvětlená věž kostela sv. Bartoloměje.

A teď hurá do přírody...

Na jižní a východní straně je obloha zajímavě barevná...







Tůňky v mokřadních loukách nezamrzají a srnky se chodí pít. Svědčí o tom i množství stop.

Havrani polní









Fotografií jsem pořídila hodně, ale všechny je sem dát nemůžu...
Pokud si je chcete prohlédnout, najdete je zde: https://www.zonerama.com/duchjara/Album/6956302

Přeji krásné zimní dny.



32 komentářů:

  1. Hezký večer Jaruško ⚛ ღ ♥ krásně jsi fotila ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji moc. Já jsem si hlavně chtěla užít si sluníčka. Když jsem dorazila domů těsně před obědem, tak už se zase obloha zatáhla.

      Vymazat
    2. U nás dnes bylo zataženo celý den a děsně stále fouká ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Procházka v zasněžené krajině, kterou znám a ani jsem nemusela ven. Díky, Járo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, Jaru, nádherné fotografie. U nás dnes taky svítilo sluníčko, hned je ten svět pěknější.Jaru, měj se fajně a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná procházka, Jaruško! Zasněžená krajina má veliké kouzlo!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Taky je u nás stále ještě bílo, takže taky po okolí vyrážím.
    Pěkně jsi to u vás nafotila.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, krásná procházka zimní krajinou a nádherné fotky. 👍❄👍
    U nás bylo včera 8°C a sníh začal odtávat. Ráno opět mrzlo.
    Měj hezké dny 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. U nás je to podobné, Je lepší, když sníh odtává pomalu, než aby do toho začalo pršet a byly povodně. Ráno jsem byla znovu na procházce fotit východ slunce a pěkně mrzlo. Měj se moc krásně

      Vymazat
  7. Jaruško, opět moc krásné fotografie

    OdpovědětVymazat
  8. Jarko, krásná zimní procházka i fotky. Letos se ta zima opravdu vyvedla.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky Jarka to je zimná nádhera********************

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná zasněžená příroda.A obloha aspoň má trochu barvy,je to hned jiné než to bílo.Sněhu máte hodně.U nás po dvou dnech oblevy hodně ubylo.Ale má zase připadnout a mrznout.Já mám taky fotek,ale nejsem schopná si k tomu kecnout.Musím dnes.
    Hezké dny Jaru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, také mě ta bílá zatažená obloha nebaví. Včera byl docela hezký východ slunce, ale také jsem neměla čas fotky stáhnout do PC a prohlédnout. Snad se k tónu také dostanu dnes. Krásný den Jitu a děkuji.

      Vymazat
  11. Jaruško moc hezký fotecky.🌹😉☃️

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško máš tu moc pěkné fotky ♥ po chvilkách už nakukuju ♥ děkuji za komentíky ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško to jsou přenádherné záběry opět jsi nezklamala ♥ jsi moc šikovná i trpělivá �� �� ��A mraky?? Nááááádhera jo, jo kdo umí tak umí �� �� ��Děkuji za příjemné shlédnutí♥ Měj moc krásný víkend a opatruj se!

    OdpovědětVymazat
  14. bohužel robot což mě mrzí ty znaky značí palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. Mám radost, když fotky potěší. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  15. Je to takové nebeské divadlo, a pohled na tuto krásu se snad ani nemůže omrzet. Odrazy oblohy ve sněhu je něco výjimečného

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásně jsi opět fotila, paráda*********************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.