POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 ledna, 2021

Zimní východ slunce.

 21. ledna 2021

Ráno jsem pohledem z okna zjistila, že to vypadá na zajímavý východ slunce. Vyrazila jsem tedy do luk a pro pořízení fotografií se brodila  vysokým sněhem. Občas jsem zabloudila na cestičky vyšlapané "pejskaři", ale na nich to docela klouzalo, tak že jsem doslova bruslila v jejich šlápotách.

Tento barevný pohled mě doslova vytáhl ven.
Slunce je ještě schované za obzorem

Hlubokým sněhem se dostávám k tůňce, která nikdy nezamrzá a srnky sem chodí pít. Cestičky vyšlapané od srnek jsou z druhé strany.
Vycházející slunce mění barevnost oblaků.

Lužické hory jsou přikryté peřinou z mraků.







Můj dlouhý stín...
Mé stopy ve sněhu...




Rozmanité barvy oblohy mě vždycky "dostanou"...

V koruně stromu nade mnou dovádějí sýkorky.
Vracím se na cestu kolem lesa.
Pohled na Vlčí horu z cesty Na Poustce
Ještě ohlédnutí a vracím se zpět. Čeká mě ještě zpětná cestička ve sněhu.
Vyšlapaná cestička do lesa. 
Znovu moje stopy ve sněhu a vedle je zasněžená běžkařská stopa. Tou jsem jít nemohla, abych jim ji nezničila.
Sluníčko už se zase schovalo za mraky. Je bílý den. 



Jak ráda bych vyrazila někam jinam, ale bohužel ten zmetek Covid-19 
nám zatím nedovolí sednout do vlaku a jet, kam se nám zachce. 

 Doufejme, že těch 1.850 Kč za režijní jízdenky ČD n a rok 2021, 
 nebylo zbytečně vyhozených.
*****
Krásné a pohodové zimní dny.

30 komentářů:

  1. Sněhu je u vás pořád ještě dost a dost, a takové ranní toulání je určitě paráda. Východ slunce je nádherný, díky za ty pěkné fotky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi po dnešním oteplení většina sněhu roztála. Děkuji a přeji Ti krásný zbytek dne.

      Vymazat
  2. Jsi ranní ptáče, já svítání většinou zaspím, natož abych se někam vypravila. Tvoje procházka se mi moc líbí a obdivuji krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji moc. Ono vstávat v půl sedmé nebo v sedm hodin a vyrazit na procházku, to už nejsem ranní ptáče. To bývám v létě, kdy chodím na procházky třeba v šest ráno a na východy slunce ještě dřív....

      Vymazat
  3. Jaruško, nádherné fotky, až se tají dech. 👍👍👍 Miluju ty proměny oblohy, její barvy. Říkám tomu nebeské divadlo. Zachytila jsi ty krátké měnivé okamžiky báječně.
    Měj hezké dny 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Zrovna včera ráno se obloha měnila každou chvilkou. Mám hodně fotek, různě barevných. Ještě je proberu a dám na úložiště Zonerama.

      Vymazat
  4. Anonymní22/1/21 17:30

    krásné záběry, Jarunko, a věř, ono se to časem taky spraví, moc tě zdravím 💓 🌞🌼🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji. Ono už to trvá moc dlouho. My jsme byli zvyklí hodně cestovat, téměř každý týden a teď musíme být doma nebo chodit jen po okolí...Roky přibývají, sil ubývá...Měj se krásně Aničko.

      Vymazat
  5. Krásný východ slunce i krásné fotky. Ve čtvrtek jsem ho na cestách také fotila, ale byl úplně jiný. Mlhavý a mrazivý. :o)
    Jarko, přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji. Také mi mrzly ruce i když mám upravené rukavice, abych mohla nastavovat foťák. Navíc v tom sněhu docela bolí nohy i když jsem chodila po cestičkách, kudy chodí srnky a jinde zase pejskaři. Měj se moc krásně a opatruj se.

      Vymazat
  6. Jarunko nádherné fotečky to teda tam máte sněhu u nás to už taje a prší děkuji za komentáře hezký víkend přeji ..***************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji. U nás se dnes také oteplilo a hodně sněhu roztálo. Místy je vidět tráva, ale má zase nasněžit...Krásný víkend Ti přeji.

      Vymazat
  7. Járo, to je taková nádhera! Ty barvy, úplně cítím ten vzduch a takové to ranní ticho, než se všechno probudí... Máš štěstí, že pěšky dojdeš na taková místa. To my musíme z města trochu popojet...
    Snad brzo někam vyjdeme a vyjdeme všichni.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko díky. Já už bych ráda někam jela dál, třeba jen do Kyjovského údolí nebo do okolí sousedních měst, ale samotná se bojim a manžel se zase bojí nákazy. Přece jen nemá plíce zcela v pořádku a tak jeho obavy chápu. Přeji ti krásný víkend U nás už zase sněží.

      Vymazat
  8. Jaruško jsou to nádherné snímky u nás už je sníh pryč, sem tam jen bílý flek , Už je to takové nečisté, no uvidíme jestli ještě opět nějaký sníh napadá.
    Měj prima celý víkend i další dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji. U nás od rána padá mokrý a těžký sníh. Krásný den Jani.

      Vymazat
  9. To jsou opět suprové fotečky Jaruško, koukám co je u Vás sněhu. U nís nic a dnes celý den prší ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Unás sice sněží, ale také je kolem nuly, tak to zase místy odtává. Ale je bílo...

      Vymazat
  10. Východ slunce i západ jsem už dlouho nefotila.Někdy to vypadá dobře,ale také jsme vyjeli a bylo po všem.Manžel než se ustrojí je po všem.Snad až budu moci vyjet na kole,přeci jen musím někam za město.Ty barvy jsou nádherné.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji. já mám výhodu, že mi stačí jít necelých deset minut a jsem v lukách a u lesa...

      Vymazat
  11. Ahoj Jaru, to je neskutečná paráda...ten východ sluníčka...krásnééé fotografie! U nás už je po sněhu. Měj pěknou neděli...dobrou...♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojík Jaruš, to je krása, bezva fotečky*********************************

    OdpovědětVymazat
  13. Také doufám, že to brzy bude s cestováním i po naší krásné zemi lepší :) Ale i kolem sebe máš krásu, fotky jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško krásně jsi fotila.Moc se mi tvé fotečky líbí...

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško další krása i ta obloha takovou barvu jsem snad neviděla líbí se mi moc Tvé záběry hlavně ten Tvůj stín vidíš alespoň jednou si připadneš veliká hihi..Děkuji moc jinak neboj chodím se koukat jen to zlobí a mě to dělá nervy :-)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, komentáře neřeš, Když nejdou. nejdou. ...

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.