POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

16 ledna, 2021

Překvapení na krmítku

 16. ledna 2021

Dopoledne, kdy jsem vařila oběd mě najednou zavolal manžel do obýváku, 

abych se šla podívat, že na krmítku jsou " bílé sýkorky..."

Vím, že bílé sýkorky nejsou a hned jsem zajásala.

 Na krmítko  se slétlo hejno mlynaříků dlouhoocasých. 

Musela jsem být hodně pomalá a opatrná, protože tito nádherní drobní ptáčci jsou velice plaší.












Ode dne kdy se tu začal objevovat krahujec, tak sýkorky zmizely. 
Krmítko bylo opuštěné a občas se na něm objevila jen červenka obecná, 
dlask tlustozobý, kterého kosi hned tak nevyženou a samozřejmě přilétli  i kosi,
kteří běžně sbírají semínka na zemi, ale pod vysokou vrstvou sněhu nemají 
tolik šancí něco najít.
Dnes se začaly znovu vracet  sýkorky a hýlové a červenka samozřejmě 
také přilétla na pravidelný oběd.










Tak mám zase svoje ptačí miláčky na dohled. Na krmítku mají na výběr
směs od firmy Versele Laga pro venkovní ptactvo, 
která obsahuje oříšky, sušené ovoce, vitamínovou směs pro venkovní ptactvo,
 otruby, slunečnici a ovesné vločky. 
K tomu ještě přidávám trochu tmavé slunečnice,
 kterou si berou hlavně sýkorky.
 Na krmítku tedy najdou vše, co ptáčkové v zimě potřebují. 
Směs krásně voní ovocem a z krmítka docela rychle mizí. 
******
Vím, že mnoho z vás také ptáčky krmí a tak se vždy ráda potěším
 fotkami jako například u Jitky, která také ptáčky krmí
 a ráda je fotí a tak se vzájemně informujeme, 
kdo zrovna naše krmítko navštívil. 
******
Přeji vám všem krásné a klidné zimní dny a opatrujte se.

26 komentářů:

  1. Týýý jó Jaruško, to je krása, jak jsou chundělatí. Jó oni vědí kam mají přiletet na dobrůtku. Hezký večer ve zdraví přeji ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni běžně moc vidět nejsou. Většinou je prozradí pípání podobné andulkám.Na krmitko je dohnal hlad.

      Vymazat
  2. Járo, tohoto krasavce asi vidím díky tobě prvně v životě! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsen je fotila na krmítku před lety. Jsou roztomilí a i v zimě upípaní. Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Ahoj Jaru, manželovi se nedivím, taky ty ptáčky vidím poprvé...jsou to krasavečci! Moc krásné fotečky. Jaruško, moc Ti děkuji za přáníčko k svátku.Nenašla jsem ho tady, tak alespoň takto..."DĚKUJI" ...dobrou noc a prima neděli...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,já už jsem je na krmitku fotila před pár lety a dělala z tehdy i Gif. Jsou to takoví drobečci. Děkuji za komentář a přeji krásnou neděli.

      Vymazat
  4. Jará, ony věděly, kam přiletět! Podstrojuješ jim parádně a navíc si to užíváme i my na tvých úžasných fotkách!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vždy radost, když přiletí nějaký zajímavý druh. Pomoc teď potřebují a v létě nam za to zazpivají

      Vymazat
  5. Jaru,to jsou nádherní ptáčkové.Ty jsem nikdy neviděla,jsou kouzelní.Tak to je super úlovek.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Oni jsou opravdu plaší a i v přírodě není jednoduché je zahlédnout i když létají v hejnech. Snadno se schovají v keřích a poznat je lze hlavně podle pípání podobnému andulkám.Přeji ti krásnou mrazivou neděli.

      Vymazat
  6. Prostě jako vždy -úúúúúúúžasné záběry,no kdo umí ten umí👍

    OdpovědětVymazat
  7. náááááááááááááádhernééééééééééééééé záběry Jaruško
    přeji ti krásnou zimní neděli, tady dnes svítí i sluníčko

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš Jarko skutečné štěstí na takové ptáčky. Já jsem třeba takového mlynaříka ještě neviděl, nebo jsem na něj neměl štěstí. Dobrý lov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku moc děkuji. Oni ve volné přírodě dost jsou těžko rozpoznatelní. Já je většinou poznám podle jejich pípání. Fotila jsem je letos na podzim v keřích, ale byli daleko a byli hlavně víc slyšet, než vidět. Přeji Ti příjemné dny ve zdraví.

      Vymazat
  9. Mlynaříci jsou úžasní, naživo jsem je ještě neviděla, na naše krmítko létají většinou jen sýkorky, povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellis moc děkuji. Ano jsou krásní, takové kouličky s dlouhým ocáskem.

      Vymazat
  10. Jaruško, další nádherná přehlídka tvých fotoúlovků. 👍👍 Mlynaříka jsem ještě nikdy neviděla, až u tebe.
    Ptáčky krmím, i když kvůli strakám jich je tu málo. Dnes mě potěšily prázdné slupky od slunečnicových semen, poházené na sněhu pod krmítkem, což je doklad toho, že tam někdo byl. A pak mě potěšilo, když jsme na vycházce v nedalekém lesoparku objevili na stromech pověšené lojové koule a ve větvích ptáčky.
    Měj krásné dny 💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkují. Slupky zůstávají u krmítka většinou po hýlech. Sýkorky si zrníčka odnášejí. Přeji ti krásné zimní dny

      Vymazat
  11. Jaruško, krásný "úlovek". Mlynaříky jsem naživo ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  12. Obdivuji Tvé fotečky ptáčků paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  13. To je nádhera. Ještě jsem tohoto ptáčka neviděla. Škoda, že sýkorky zahnal dravec. Ale určitě se zase objeví. Také krmíme ptáčky, ale na zahradu nevidím a tak je ani nemohu nyní tak pozorovat. jen když se tam jedeme podívat, tak na ně nenápadně čekám. Zítra se chystám, jestli se mi to po dlouhé době podaří. My jsme jim kupovali také směsku, ale vždy vyzobali slunečnici a zbytek drobných semínek tam zůstalo. Pozorovat ptáčky bych mohla pořád.

    OdpovědětVymazat
  14. Chci poděkovat panu Daltonovi za diamantové půjčky za to , že mi dal půjčku v hodnotě 43000 EUR, byl jsem podveden několika pokusy o zajištění půjčky . Dokud jsem nemyslel Daltona, který mi dal půjčku. pokud dnes potřebujete legální půjčku, vyhněte se podvodu a kontaktujte diamantové půjčky e-mailem: diamondloans24@yahoo.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.