POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

15 ledna, 2021

Večerní...

 15. ledna 2021

Pár večerních fotografií jsem pořídila pohledem z okna. Stále sněží a o práci máme na ráno  postaráno. Střídáme se sousedy, protože tolik sněhu už nenapadlo několik  let.






33 komentářů:

  1. Také mám ráda zasněžené večerní fotky.Sněhu napadlo i u nás dost.Tady se odklízení sněhu chopili chlapi,jsou tu dva svobodní,protože zrovna má úklid paní,co je sama a tak,že to budou uklízet oni za všechny.Jenže u nás vůbec nemrzne a ve městě je z toho břečka.Pořád hlásí mrazy,snad se to změní.
    Hezký víkend Jru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji. Já už bych chtěla mráz a trochu sluníčka, aby se dala ta krásná zima s množstvím sněhu i nafotit. Hezký večer.

      Vymazat
  2. Jarko, u nás také sněží a sníh drží už přes týden. Hezké večerní fotky.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji. U nás leží sníh od 3. ledna a stále padá.

      Vymazat
  3. ahojky Jarka to je veliká večerná zimná nádhera*****************najviac ma zaujala 4 fotka-úžasná*****************

    OdpovědětVymazat
  4. No Járo jak já vám závidím tolik sněhu rozhodně nemáme ách jo :-( pořídila jsi překrásné fotečky, tak alespoň zde se můžu kochat opravdu pohádka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím koukám jen z okna, nebo chodím házet sníh, protože venku pořád padá a ta šedá obloha na focení moc není i když je tedy sněhu fakt hodně. Děkuji Ivetko a opatruj se.

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí ten večerní jas, je to nádherné díky tomu sněhu.
    Také u nás napadlo a moc se mi to líbí, krajina není tak šedivá, tak smutná bez zeleně.
    Přeji krásný zimní víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké večerní fotografie. U nás napadlo dost sněhu, přiznám se, že jak jsme v izolaci, tak ani nevím, kdo má službu na uklízení chodníku. Doufám, že to nejsme my.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás má sousedka v přízemí, ale protože sněhu padá hodně, tak se střídají všechny partaje, protože na jednoho by to bylo fakt moc.

      Vymazat
  7. Je to krásné podívání, i když to přineslo dost práce s hrablem. Skoro jsme zapomněli, že v zimě má sněžit...
    Jaruško, přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Aspoň se vypotí nějaké to kilo a rozhýbe tělo i když v našem věku už také pak pěkně bolí...

      Vymazat
  8. Krásné večerní zimní fotky. Taky si tyto zimní dny užívám.
    Hezký víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji. také si to užívám. takovou zimu mám ráda i když je plno práce se sněhem a špatně se v tom chodí...

      Vymazat
  9. To jsou krásné zimní fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné snímky Jaruško

    OdpovědětVymazat
  11. Trocha Ladovské zimy, i když to asi dlouho nevydrží. Taková už nebyla po několik let, mimo těch na horách. Sněhu máme také dost a stále připadává, ale na jaro se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku moc děkuji. Myslím, že tentokrát nějaký čas vydrží. Mají přijít mrazy a rychlé tání by mohlo způsobit povodně. Tady je sněhu opravdu hodně. Tolik už tu nebylo hodně let...Přeji krásný zbytek dne a pohodovou neděli.

      Vymazat
  12. Večerní fotky mám ráda, díky. Ten sníh jim dává klidnou atmosféru a pohodu. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji. Hlavne po 21 hodine stejne nikdo nesmi ven.

      Vymazat
  13. Jaruško, krásné fotky s večerní atmosférou. A i když je venku zima, ty fotky na pohled hřejí. 👍👍
    U nás je po hodně letech také spousta sněhu, ale asi jsem divná, já ho uklízím ráda.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji . Mně to taky nevadi, ale zrovna mám problémy se zády a bolí mě ruce a tak trpím. Házela jsem sníh včera , dnes uz ne.

      Vymazat
  14. Jaruško nádherné fotečky si zase nafotila vždy mne potěši večer je moc hezký na fotečkách..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betus moc děkuji . Zimní večery se sněhem bývají zajímavé

      Vymazat
  15. Nádherné fotečky Jaruško ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  16. Je vidět milá Jaruško ,že si to focení užíváš👀👍Přeji Ti vše dobré🍀opatruj se 🍀

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško parádní fotečky ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  18. I u nás napadla hromada sněhu a v pondělí do toho udeřily mrazy. Měla jsem obavu o syna, který má vždy za úkol odhrnout sníh kolem celé firmy včetně parkoviště. Být několik hodin na mrazu je děs. Ale zvládl to prý na dvakrát. Jsem docela ráda, že se trochu oteplilo, ale z té krásné nadílky je nyní ve městech nasolená černá břečka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.