POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

24 února, 2021

Kapky a růže

 Manžel mi koupil růže v květináči a já jsem vzala  do rukou foťák
a už jsem si hrála...























20 komentářů:

  1. Krásné fotky, milý manžel! A Járo, jestli ta dečka je tvoje dílo, tak tleskám!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. Manžel má rád na,stole živé květy a ty růže krásně voní. Ano dečku jsem uháčkovala já. Teď jsem dělala stejnou ještě v červené barvě. Děkuji a přeji hezký den.

      Vymazat
  2. Jaru,to je nádhera.Kapičky na květech nikdy nezklamou.Také mám v zásobě fotky s kapičkami na květech.Po večerech si dělám pořádek ve fotkách a hodně jich mám ještě z prosince,kdy jsem dostala hodně kytek.
    Živé květy si kupuji v Lídlu,kam jezdíme jednou týdne na nákup,někdy vydrží i tři neděle.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Růže je prostě růže. Je krásná, krásně voní a krásně se fotí.
    Taky tleskám té dečce. Líbí se mi moc !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dílo přírody se snoubí s tvým dílem, moc povedené. Fotky jako do kalendáře, tleskám.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Růže miluji a tyto mají nádhernou barvu. A ty jsi tu jejich krásnu ještě povýšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko mockrát děkuji a měj krásný den,

      Vymazat
  6. Jaruško, to jsou tak nádherné fotky, až se tají dech. 👍🌹👍🌹
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko mockrát děkuji. Těší mě, že se ti líbí. Přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  7. Jaruško, to jsou perfektní fotky, jsi šikulka, překrásné růže ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky Jaruško a ty růže jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné růžičky, a pěkně zachycené kapkové detaily :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné růže, kapky a ta barva .. jako hedvábí.

    OdpovědětVymazat
  11. Ježííííííííííší tedy Jaruško tak teď tu koukám s otevřenou pusou, růže moje srdcovka ty by obdivoval i můj tatínek♥ nádherně sis hrála opravdu paráda a já jen můžu poděkovat víš mě kytky opravdu dobíjí i hladina cukru mi klesne a to nekecám hihi. Máš moc hodného manžela jako mám já tak ho pozdravuj i dávejte na sebe pozor!!! ⚛ ღ ♥ já si jdu ještě prohlídnout ty růže♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.