POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

26 února, 2021

Výběr

 Párkrát jsem využila slunečné odpoledne a vydala se na procházku. Z několika posledních dní jsem vybrala pár fotografií. Sice už mě to toulání po okolí moc nenaplňuje, ale co se dá dělat, když nikam jinam jít  nebo jet, nemůžeme.

Fotografie byly pořízené ve dnech 20. - 25. února 2021

20. 2. 2021 - Také na Dymníku sníh rychle mizí
Straky 
Už se vrátil i luňák červený. Myší je v lukách plno, tak že určitě něco uloví.



Také suchý strom může být krásný
Sluníčko mizí v oblacích



24. února 2021

Mazlivá kočičkaVrabci se na plotě hádají...Soutok Pstružného potoka a Mandavy. Vody je dost, ale povodně už nehrozí.







Pstružný potok v Sukově ulici. Na pozadí není mlha, ale kouř. 
Někdo v jedné ze zahrad pálí starou trávu.
Také Sukova ulice ( dolní část), vypadá jako potok.
Teče sem voda z tajících hromad sněhu, který se sem sváží při úklidu města.
Dříve se svážel a sypal do Mandavy, ale kvůli obsahu solí už se to nesmí.Rybník Cihelna. Obloha tmavne množstvím prachu v ovzdušíAntonínovo údolí. Tady kdysi býval rybník. Dnes je to záplavová louka.

25. února 2021








20. až 26. února 2021 byly také  zajímavě vybarvené západy Slunce, 
které způsobuje prach ze Sahary, který se dostal do ovzduší.


 26. února byl ráno zajímavý  také západ Měsíce do oblačnosti







Přeji příjemné víkendové dny.

30 komentářů:

  1. Járo, to je ale úroda! Krásné všechny, ale líbí se mi moc ty drbny na vrškách smrků a pak mazlivá kočička.
    To jsem si užila návštěvu u tebe na blogu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji a přeji Ti pohodový sobotní večer a klidnou neděli

      Vymazat
  2. Jaruško, krásné fotografie. Straku se mi ještě nepodařilo vyfotit, vždycky mi potvůrka uletěla. Fotky měsíce jsou parádní.
    Buďme rádi, že můžeme alespoň po okolí. Uvidíme, co nám přinese příští týden.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji. Tady je strak docela dost, ale nějak jsem je nefotila. Musím to napravit. Ano,. teď už pomalu jen kolem baráku, protože je to horší a horší.

      Vymazat
  3. To jsou nádherné obrázky! Ty západy Slunce a Měsíce! A také mám moc ráda holé stromy.
    Přeju Ti spoustu takových vydařených procházek. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždycky překrásné fotky!
    Děkuji a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško moc super fotečky jako vždycky ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru zdravim no krásné fotečky jsi vybrala ta kočička je tam super a fotky měsíce také moc hezké přijemný víkend přeji a opatruj se ************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Ona se s námi pořád chtěla mazlit a když už jsme nechtěli, tak se šla mazlit alespoň se stromem...

      Vymazat
  7. ahojky Jarka..Tvoje fotky to je jemná zimná krása ..a ten mesiac to je niečo úžasné....

    OdpovědětVymazat
  8. Bezva fotky, ty západy jsou moc krásné.
    Taky chodím ven a vlastně taky na stejná místa. Těším se, že s jarem dr krajina pozmění a nebudu mít pocit, že fotím stále to stejné :-). Ale to jen tak píšu, jsem ráda, že tu přírodu mám za humny, že mám kam vyjít.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Jsem na tom podobně. Pořád fotím stejná místa, protože nemáme auto a ani teď se nikam dál nebude smět jít než ve vlastním městě...ještě že to není do 1 km, jak původně chtěli. To bych vyšla tady nad kolonku a mohla jít domů...Krásné dny Hani

      Vymazat
  9. Ahoj Jaru, krásné fotky! Moc ti děkuji za písmenka a přeji klidný, zdravý víkend...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji a také přeji klidný víkend a hlavně zdraví.

      Vymazat
  10. To jsou nádherné fotky. Moc se mi líbila ta kočička, je opravdu roztomilá! U nás už také není skoro žádný sníh, moc se těším na jaro 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss ,také se těším na jaro. Děkuji a přeji krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  11. Jaruško, opět další nádherné fotky. 👍 Rybník v Antonínově údolí si ještě pamatuji.
    Ten měsíc je úžasný. 👍👍
    Včera jsme byli v Rumburku na otočku. Dnes je to deset let, co maminka odešla. Počasí bylo více než nevlídné, takže jsme dojeli jen ke hřbitovu a pak se vraceli domů.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ono se to moc rychle pokazilo. Sníh už není a všude všechno hnědé. Snad se to brzy zazelená, ale tady klidně ještě v dubnu může napadnout sníh. Nebylo by to poprvé... Zima se tu nerada vzdává. Přeji Ti příjemné dny ve zdraví.

      Vymazat
  12. Jaruško, ty jsi rozený krajinář a jako specializaci máš i ptactvo, prostě to fakt umíš !
    Příjemný víkend a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko moc děkuji. Mám radost, když moje fotky potěší oko i duši.

      Vymazat
  13. Pěkný večer Jaruško, opět pěkná podívaná, čičina super, západ slunce nemá chybu, jsi šikula ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
  15. No ty kráso, ten západ nemá chybu to se Ti Jaruško opravdu povedlo! Děkuji za tak úžasně dokonalé tvé záběry opravdu jsi trpělivá i moc šikovná! Děkuji za tu růži v mé knize, ale bohužel kniha je nefunkční.⚛ ღ ♥⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji za milá slova . Vím, že kniha nefunguje. Chtěla by jsem ti tam pochválit obrázky, ale nešlo to.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.