POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

28 března, 2021

Jeřáb popelavý

Na dnešní dopolední procházce se mi podařilo natočit jeřáby popelavé. Bohužel
nemám ještě stativ a tak se mi trochu třásly ruce, tak že se za kvalitu omlouvám.
Byla jsem od nich docela daleko a a udržet fotoaparát  zcela v klidu byl docela problém.
Zvuk je provázen větrem, ale křik ptáků je zřetelný. 


19 komentářů:

  1. Skvělý úlovek, Járo! Jsou to fešáci! Občas chodíme kolem rybníku sádek a tam je občas vidíme...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, jak si vykračují, super ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  3. Já se zase picnu Járo :-) náhodou moc hezky jsi pořídila video, žádný třes nevidím spíše ten vítr mi vadí hihi...mám radost a jen tak dál koukej točit! Děkuji za tu krásu.👌👍☕️🌞💐Hezký nový týden přeji a hlavně se opatruj♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné video, jeřáby bylo krásně slyšet. Jeřáby popelavé jsem v přírodě ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  5. moc krásné videiko Jaru, přeji ti moc prima týden

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru,to je nádherné.Také jsem přemýšlela,zda už jsou jeřábi zpátky u Žabakoru,ale zjistit to nemohu,je to jiný okres.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, to je nádhera. Vidět jeřáby volně v přírodě, v podstatě kousek od železniční trati, je úžasné. 👍👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško tak to je moc hezké video tak děkuji za milou podívanou jeřáby jsem neviděla strašně dlouho a hezký týden přeji ..

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jaru, parádní úlovek. Děkuji...♥

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je krásný jarni úlovek,povedlo se ti to...

    OdpovědětVymazat
  11. Ti jsou nádherní! Pěkné videjko :)

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní úlovek na procházce. Jsou pěkní a dávají o sobě také hlasitě vědět.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško to je moc hezké video a už tet budeš mít co fotit a nataček když už je krásně .🌹

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezcí jsou ti jeřábi. Líbí se mi nový jarní vzhled tvého blogu :)
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  15. Perfektně si je nahrála , tebe bych potřebovala na focení našich malých jehňátek ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuji za všechny komentáře.

    OdpovědětVymazat
  17. Jaru, další úžasné dílko**********************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.