POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

21 března, 2021

Moji ptačí kamarádi.

U krmítka se teď slétá celé hejno čížků lesních, občas se objeví pěnkava obecná a sem tam i sýkorka, kos černý nebo holub hřivnáč.











 

22 komentářů:

  1. Ahojík Jaruško to je zase nádhera, krásné fotečky mých oblíbenců ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, budu se opakovat - je to skutečně nádhera! Půvabně ti pózují!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. Já jsem si myslela, že už na krmítko moc chodit nebudou, ale jak napadl sníh, tak je jich tu pořád plno. Diky a hezké dny.

      Vymazat
  3. Ahoj Jaru, moc pěkné fotky...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Opět se ti Jaruško předvádějí, to je další moc krásné pokoukání a díky za ně♥ Měj krásný nový týden♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. Také měj prima jarní týden

      Vymazat
  5. Moc hezké, takové pohlazení :-) No mně do krmítka občas vlezou i veverky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, úžasné fotky. 👍👍👍 Úplně se mi tají dech, abych ty ptáčky nevyplašila.
    Dnes jsem pozorovala z okna straky. Jsou krásné, ale vyhnaly všechno drobné ptactvo.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji,. Oni se ani moc nebojí. Ze stromu mě pozorují a vidí, že jim do krmítka sypu zrníčka a za odměnu mi pózují.

      Vymazat
  7. Jaruško, parádní fotečky, koncert v přírodě, super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky Jarka..pozerám na tvoje nádherné fotky....1*******************

    OdpovědětVymazat
  9. Opět nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, tvoje ptáčkové fotky miluju. Ty to prostě s nimi umíš. pózují ti, jako bys jim platila. asi jsou ti vděční za mlsání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Někdy na ty stromy nadávám, že je v bytě z nich plno prachu a špíny a také tma, ale na druhou stranu mám zase možnost pozorovat dění v korunách stromů a fotit ptáčky po celý rok, jak se tam střídají různé druhy.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.