POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 března, 2021

Dečka

Včera jsem dokončila další dečku. Ještě  čeká na vlhký ručník a s trochou škrobu.

 

17 komentářů:

  1. TY JSI TEDY ŠIKULKA.....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je nádherná Jaruško, jsi šikulka ⚛ ღ ♥ Hezký nový týden přeji, opatruj se a měj krásnou dobrou noc♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru,to je nádherná dečka.Já mám naháčkovaných pět,ale ještě jsem je nefotila.Jenže já nevím co s něma.Mě to baví,ale mladí to nechtějí a tak přemýšlím nad nějakým dalším využitím.Pepa si už klepe na hlavu,že je všude samá dečka.Ale to,jak je vypínám,tak je mám všude rozložené.
    Jsem zvědavá,zda se dnes komentář neztratí.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, je moc krásná! Jemná, precizně dělaná a vovlila si krásnou přízi - parádní jarní "pastelky".
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná, barevně vydařené !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško ty jsi tak šikovná.Moc se mi líbí...💙

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky Jarka to je pekná práca******************

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, je krásná a moc se povedla. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná dečka šikulko ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčata moc děkuji všem. Stále se jen učím.

    OdpovědětVymazat
  11. No prostě šikulka ,ve všem👍

    OdpovědětVymazat
  12. Jaru, dečka je krásná! Mám jich pár ve skříni :-)... měj se fajně a opatruj se, dobrou...♥

    OdpovědětVymazat
  13. To jsi moc šikovná dečky také mám ještě po mamince háčkovala moc ráda já to neumím ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.